1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe amerika over NL denkt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door thabo, 7 jan 2005.

  1. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Die kutpers is dus blijkbaar Fox. Het schijnt daar vrij normaal te zijn dat fox alles opblaast en erger laat lijken dan het is. Een hoop amerikanen (oa de niet bush stemmers:)) vinden fox bagger en raden dus ook aan er niet naar te luisteren. Laten wij ons dan ook niet teveel opwinden. Ik ga ze niet allemaal over één kam scheren.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Grappig dat je je eigen stelling bevestigt.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zoals gezegd denkt Amerika dat wij des duivels zijn terwijl jusit de verrechtsing en Amerikanisering in ons land de samenleving verharden en polariseren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2005
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Bullcrap. Ik kan babyeuthanasie op geen enkele manier met een verrechtsing combineren. Dat geldt ook voor amerikanisering.
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik zit hier in amerika als een exchange student, maar ik heb er nog niks van gehoord. Toch zal dat zolang wel niet meer duren als ik maandag naar school ga. Mijn gast-ouders kijken niet zoveel tv dus die hebben het geloof ik nog niet gezien.
    topic-starter, toch bedankt, nu ben ik tenminste voorbereid als ze Nederland af beginnen te kraken.
    Maarja, precies wat "The Matrix" al zei: It's Fox, so it must be true. en helaas denken veel amerikanen precies zo.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zegt ook weer wat over Amerika dit... wat ik bedoel kan je zelf wel verzinnen :)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tegen de tijd dat Amerika zelf perfect is mogen ze hun mond open trekken. Bijv. de oorlog tegen Irak. Begonnen om redenen die niet op waarheid zijn berust. En dan hebben ze het lef om dit soort dingen zo maar te gaan roepen. "ze vermoorden kinderen als ze ze niet perfect vinden" Die mensen (zij het wel mensen? :eek:) zijn gewoon niet goedwijs.
     
  9. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft! *)
     
  10. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    king of xdoos, de meeste amerikanen op het cad forum wisten er ook niks van af. het zou me dus niet verbazen als jij bijna niemand tegenkomt die erover begint. Maar toch, zeg het maar als het wel gebeurd:)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  11. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen lopen wel te roepen van dat iedereen op straat stoned is en dat prostitutie overal in NL voorkomt maar ze vergeten een ding

    Zijn er geen drugsdealers in de VS?

    In Nevada is prostitutie LEGAAL jawel LEGAAL

    Dus kortom ze moeten niet zeiken op ons want als we over hun moeten beginnen jah waar moeten we dan eigenlijk beginnen ? :p
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze opmerking vond ik helemaal lief :)
    "dit kleine landje wordt geteisterd door geweld"
    Dat moet je durven zeggen als Amerikaan.
     
  13. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    De enige westerse beschaving die je van nazi praktijken zou kunnen betichten is de VS met guantanamo bay, waar mensen zitten opgesloten(naja ze zitten meer in kooien) zonder enig recht op een proces of rechtspraak.
    Wat ik ook opvallend vindt is dat de Amerika(Bush) fans (Hordo,Errox) die normaal altijd Amerika en Bush opheiligen en verdedigen zich nu afzijdig houden, een beetje jammer.
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat zeg ik ook niet....... Lees het nog eens, de statement die ik deed is geenzins gerelateerd aan babymoord.

    Dingen als legale prostitutie, tolerant softdrug beleid, zijn juist zaken die degelijek zaken uit het crimineel circuit halen. Als er op elke inwoner in Nederland net zoveel moorden waren als in Amerika dan hadden ze nog iets te zeggen. In Amerika kun je immers overal een wapen kopen, ook snipers (remember?)......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2005
  15. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, de doodstraf hoort niet meer in deze tijd thuis er zijn zat alternatieven en daar mogen ze een voorbeeld nemen aan Nederland, flinke TBS zodat je geen mensenleven hoeft te ontnemen maar er toch voor zorgt dat de dader er niet weer toe in staat is.
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    De gemiddelde Amerikaan denkt dat Nederland de hoofdstad van Copenhagen is. Denk niet dat de gemiddelde Amerikaan een denkbeeld bij Nederland heeft.

    Sowieso is dat land groooooot zodat de interesse ook voornamelijk intern gericht is. Het is meer iets voor kleine landen om te ouwehoeren over die grote broer dan andersom.
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Op zich is er niets mis met de doodstraf als zodanig; ware het niet dat je nooit 100% zeker kan zijn, dat de verdachte ook daadwerkelijk schuldig is. Ik vind de straffen in bepaalde gevallen in Nederland absurd laag, en ik vind TBS'ers die op verlof gaan ook een heel apart idee.

    edit: Als het doel overigens is: zorgen dat de dader er niet opnieuw tot in staat is, vind ik TBS een ontzettend slechte straf. Het kost een heleboel geld. Het doel is dan ook de dader succesvol in de samenleving te laten terugkeren
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  18. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo mogen mensen niet beslissen over leven of dood? Hallo Amerika, met jullie wapens en doodstraf. Hypocriete figuren.
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    TBS is dan ook geen straf, TBS is een maatregel.
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina