Eigenlijk is het wel hypocriet vind ik dat mensen zich hier totaal druk maken om het buitenland, maar vervolgens wel weer aan tafel schuiven en een broodje met ham naar binnen werken, een biefstukje nuttigen enz. zonder daar daadwerkelijk over na te denken, dat het toch een dier is dat je naar binnen werkt. Ik ben zelf geen vegetariër maar respecteer wel de keuze van mensen die het zijn. Wat ik ook nog raar vind is dat mensen commentaar geven op het buitenland met stierenvechten en zeehondenknuppelen. Maar kijk dan eerst even naar Nederland -> er breekt een ziekte uit-> het is mond en klauwzeer -> laten we honderdduizenden dieren zinloos slachten in de hoop dat de ziekte ophoudt/onder controle komt. Hetzelfde gaat op voor vogelpest. Tuurlijk is zeehondenknuppelen niet goed te praten maar laten we in godsnaam wat nuchterder zijn, waarom zou je het één in het buitenland afkeuren terwijl het ander in eigen land DOODnormaal wordt gevonden?
EDIT
Herinnert iemand zich nog de beelden van de grijparmen die enkele varkens tegelijk oppakte en in een container pleurde?
Laatst bewerkt: 27 apr 2004