1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe oud moet je zijn voor werk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XeoN, 3 sep 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik doe alleen een krantenwijkie. Ik ben 16. Ik werk ongeveer 1,5 uur per week. En verdien ongeveer 70 euro per maand. :) Wel relaxt dus :D

2. XeoN

XeoN Guest

Dus jij werkt 1,5 uur per week.
    Dat is 4 uur per maand en je krijgt er €70,- voor? :{

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik ben benieuwd welke krant hij in alkmaar loopt 3-)

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    1,5 X 4 = 6 :D.

Ga je werken? Wordt er IB (loonbelasting) ingehouden? Vergeet het niet terug te vragen! T-biljet kan je aanvragen bij de belastingdienst :).

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope, 1,5 x 4 is geen 4 uur hoor :{ Eerder 6. En jah ik krijg er rond de 70 euro per maand voor. Wil je een bankafschrift zien? :p

Ik loop ALLE flats aan het kanaal }:]

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  6. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    heb bij een boer gewerkt in de afwaskeuken gestaan en doe nu kranten.
    werken bij een boer: is opzich wel relaxt, kunt af en toe gewoon uit rusten in de rijen want niemand controleert je eigenlijk, je werkt altijd 's ochtends dus rest van de dag vrij, beter kan eigenlijk niet, verdiend aardig, weet niet meer hoeveel ik kreeg maar was meer als minimum.
    afwaskeuken: waar ik werkte kreeg ik iets van 5 euro per uur(toen ik 16 was) hard werken, tot in de nacht.
    krantenwijk: verdiend goed, hoeft niet veel te werken, en als je NRC handelsblad doet zoals mij hoef je niet eens 's morgens op te staan :)

7. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook de NRC en dat is vanaf 4 uur smiddags, ik mag zelf weten hoelaat ik kom (tussen 4/5:30 want de kranten moeten erin liggen voor 6uur) Heel relax ik loop ong half uurtje per dag en verdien iets van 130

8. XeoN

XeoN Guest

Tja, ik moet ook rekening houden met school.
    Ben vandaag mn rosoter weesten halen en onze nieuwe mentor werd voorgesteld.
    Heb alweer zat waarschuwingen gehad. :cool:
    Dus moet ook veel leren enzo...

9. Noodles

Noodles Guest

ik ben 14 :0 en werk in de scapino en zo van we bellen als er werk is, ben voor het laatst gebeld op oudjaarsdag :D. ik wacht wel tot dat ik in een supermarkt mag (15 jaar) want als je 14 bent verdien je ook geen reet. :D

-Noodles-

10. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    hallo,
    ik heb me sinds kort aangemeld bij de c1000 als vakken vuller(ben 15). en heeft iemand enig idee hoeveel je dan ongeveer netto per uur verdiend?

alvast bedankt

11. Caps13

Caps13 Guest

jah ik werk al zo'n 2 jaar bij een tuinder en dat bevalt me redlijk
    ps: hoe zet je zo'n avater

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik was 15 toen ik begon met werken in de supermarkt, AH, en verdiende toen 2,68 bruto per uur.

Nu ben ik 16 en krijg ik 3,10 bruto per uur ... en het salaris wordt al het goed is weer verhoogt :)

Ik ben wel tevreden ...

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben 17 en verdien netto 4,10 :) Wel netjes vind ik zelf, werk wel zeer onregelmatig. Dit weekend bijvoorbeeld 13,5 uur gewerkt. Zaterdag middag/avond bediend. En vandaag van half 9 tot half 4 achter balie van golfclub gezeten (wat jammergenoeg eenmalig is, was best leuk). Als je dan kijkt heb je toch weer ruim 50 euro verdiend in een weekend :cool:

14. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    als je 15 ben kan je bij mcdonalds werken, mc zoekt altijd mensen en verdient helemaal niet slecht !

15. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 18 en werk bij Jumbo Nr. 1 supermarkt van Nederland als vakkenvuller zeer relaxed iedereen is heel gezellig en bedrijfsuitjes zijn er ook kewl genoeg verdien 4 euro nog wat per uur voor 12 uur in de week ongeveer

16. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje is 11 jaar en die werkt al. hij doet geen zwaar werk ofzo, hij loopt weekbladen bij media-express, maar toch verdient hij al wat en zo kan hij ook meebetalen aan mijn xbox-games :D

ik zelf ben 18 en werk in de tuinbouw. en daar werken jongeren van 12-13 jaar. Ik verdien daar overigens best weinig, maar ik blijf daar tot nu toe gewoon om dat het supergezellig is. Toch wil ik graag een ander baantje.

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Best wel vaag, ik heb nu een nieuwe inkomstenbron gevonden.
    Ik had laatst Norton Ghost 9 *kuch*gekocht*kuch* (verkoudheid he :p) en mijn ouders zijn altijd vreselijk bang dat hun computer explodeert door een virus ofzo (8)), dus zij waren er wel blij mee en toen kreeg ik 10 euro :)

18. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de hele thread gelezen en opgemerkt dat jullie allemaal zo weinig verdiennen , mijn zus (16) verdiende iets van 6.5 per uur:). Maar gaat het hier over vakantie jobs of tijdens de gewone week? Ik zou ook wel graag jobje hebben zo tijdens de week , lekker veel geld krijgen O-) 8) maar kan het zijn dat de prijzen anders liggen omdat ik in belgie woon en jullie (bijna ) allemaal in nederland ........

ps: hoe ver moeten jullie ongeveer rijden naar jullie werk??

19. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    das wel een schijtloontje dat bij de jumbo

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 13 ( :eek: ) en ik bezorg folders, opzich best relaxt. Het is in m'n eigen straat zo ongeveer, het duurt 1,5 uur en het verdient ongeveer 7 euro per week :9

Deel Deze Pagina