1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe oud moet je zijn voor werk?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XeoN, 3 sep 2004.

1. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met de fiets ben doe ik er ongeveer 20 minuten over, maar dat ligt maar net aan de wind. zoals die k*twind van gister :mad:

2. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt veel geld wilt krijgen, moet je de zuivelindustrie in :D
    ik heb zelf een tijdje in een kaasfabriek gewerkt,
    vet suf werk met twee anderen de heletijd kazen omdraaien 8)
    maar je werkt dan van 14:00 tot 22:00 of van 06:00 tot 14:00
    en ik kreeg daar was toen 17. €10,15 per uur.
    na een uur werken een kwartier pauze(die wordt door betaalt)
    dus dat is per dag 8 uur werken X €10,15 = €81,20 per dag voor een 17-jarige _O_

helaas werk ik daar niet meer, omdat het via het uitzendbureau ging
    en ze liever mensen hebben, die uit het dorp komen waar de fabriek staat.
    maar als je die kans heb moet je het zeker doen.

3. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop in 3 min naar mijn werk best chil. maar ik ga wel fietse :p ik verdien 2,68 bij bas van der heijden (vakkevulle) ben 15 ik ben er blij mee ik krijg als ik 16 word 20% meer want dan werk ik er precies een jaar en ik word een jaar ouder (voor de gene die neit kunne rekenen:p) an dan word het per jaar 10% geloof ik.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 15 en werk in de rozenkwekerij, voor 3,50 netto per uur, binnenkort ff de premies terughalen, kassa!

5. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Ach dat boeit mij niet zo :p het is er gezellig de werksfeer is goed en we hebben veel lol en in de vakantie kan ik soms wel 500 euro in een maand verdienen dus t valt reuze mee. onze chef was eerst ook vakkenvuller geweest dus hij's ook wel relaxed als je je best doet en je kunt altijd wel met h'm lachen

6. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    jah het gaat mij eigenlijk om de mense die er werken het loon maakt niet heel veel uit ofzo. ik heb best dope collega's dus ik blijf er nog wel ff. het enige nadeel is dat ze allemaal vage namen hebben ik onthou ze niet(je weet tog turken enzo)

Deel Deze Pagina