1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het persoonlijk een beetje tegenvallen (dit was ook het eerste jaar dat ik ben gegaan) er waren gewoon veelsteveel lui! maar ja, in al die drukte heb ik nog wel wat leuke dingen meegemaakt, ik heb ook nog ff aan de pgr3 competitie meegedaan, en ik had.... toen de slechtste tijd van allemaal 8) wel is waar 53sec. ik heb ook nog een paar andere games gecheckt, vooral perfect dark zero wist mij van mijn voeten af te blazen! prachtige graphics, geweldige multiplayer en vermaklijke singleplayer, dit word de game voor mij!

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    jongens en PUG tot zo :p en mensen die xbox 360 is van mij :p

3. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik kom echter uit Den Haag en mijn familie ook. Voel me daarom ook niet heel erg thuis in Kampen (als het aan mij zou liggen, zou ik er niet wonen)...

4. JeePee

JeePee Guest

NU heb ik idd geen Live. Ik doe niks met m'n Xbox. Als ik een game koop (voor welke console dan ook) dan moet hij wel online zijn, maar ik heb geen cc. Daarom koop ik dus games voor de PS2, en heeeel soms voor de PC. Ik maakte alleen een uitzondering met GT4... want ookal is die game niet online, de replay-waarde is toch zo'n 600 uur, en dan heb je hem nog niet uitgespeeld 8)

Maar aangezien je geen cc nodig hebt voor live voor de 360 ben ik wel van plan om dat te nemen.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Tof Story verhaal.

Al met al was het dus wel een geslaagde dag gisteren?
    Zoals het voor velen vandaag ook wel zou zijn.

Moet volgend jaar ook maar eens een keer gaan met wat maten denk ik :).
    Althans, dit jaar was natuurlijk wel erg gaaf, aangezien je echt de Xbox 360 kon spelen!

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    In een willekeurige MM kan je op de 360 spelen wat je wilt, nog meer argumenten om te gaan?

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    I know :cool:
    Ook al lang gedaan.

Maar ik bedoel, dat je daar ook ANDERE games kon spelen, dan alleen Kameo, Call Of duty 2 en King Kong.

Wil PDZ en PGR 3 ook wel eens mee maken.

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer geslaagde dag gister!

PGR3 was natuurlijk dé bom en de goodies waren ook niet verkeerd (denk aan een volledige Driv3r _O_)

TOPDAG! Volgend jaar weer!

9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me dat ik nergens hoor dat er mensen van XBL of XBW elkaar daar ontmoet hebben. Loop je langs zo veel mensen die je niet lijkt te kennen maar je hebt er de grootste lol mee als je online bent.

[Pas Op!]: Dit heb ik ook wel eens gedaan en heb ik meteen twee radicale moslims ontmoet waaronder rikkel. 8) Nee grapje, we zijn hele goede vrienden geworden en de reden dat dat zo blijft is waarschijnlijk omdat we altijd een "goed" gespreksonderwerp hebben... Xbox. :+

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar Metal Mark (eindelijk) eens ontmoet. Maar ik kende 'em daarvoor al van MSN. BeZaX heb ik nu ook ontmoet. :cool:

11. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb heeel veel op de xbox360 gespeeld, hij is echt geweldig. ik vond het echt een geslaagde dag:).
    volgend jaar maar lekker weer.

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    jeeeeetje man, wat een volk loopt daar rond zeg :+

maargoed, in het kort:
    aangekomen in de Rai, iedereen moest in de grote ruimte verzamelen.
    toen het opende, werden de hekken nog even dichtgehouden en iedereen die toen binnen kwam, kon gelijk naar de PUG en wij stonden daar met zn 1000en te wachten...wtf! :eek:
    maarja, dat overleven we wel :cool:

toen de hekken open gingen stormde letterlijk de helft naar binnen.
    eerst even rondkijken (oeeh, ik zag G4E/Meneer Stefan, bij pgr3 :+) toen ergens aansluiten om te spelen (doa :cool:)
    best veel spellekes gespeeld (voornamelijk xbox 360 natuurlijk) en daarna ook naar de game awards gekeken wat ook best leuk was.
    we hadden het goede idee, snel weg na de laatste award, maar ik geloof dat we niet de enige waren met dat idee :D
    de hele Rai liep meteen leeg om 9 uur.

verder, het was cool :cool:
    volgend jaar weer.

13. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook aan de deur kaartjes kopen ? en hoe duur zijn die dan?

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee

Kzie net deze foto's op ownage van 2 bekende XBWers. :)

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757

lol, die is leuker... Hij was zeker laatste? (hoopt niet dat het iemand van dit forum is)
    het lijkt zo net of al zn haar voor zn ogen zit :p

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er ook nog een:

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het wel jammer dat om 7 uur alles al dichtging en je werd gedwongen naar die show te gaan, oftewel naar huis te gaan voor ons. Ook was het idd dringen bij die 360 pods. Maar toch alle spellen kunnen spelen op de 360 en dat was wel mooi. Alleen pgr3 zag er echt top uit maar de andere spellen vond ik een beetje tegenvallen. Kameo speelde wel leuk en die ga ik ook zeker kopen. Maar ik denk niet dat ik de 360 op de launch ga kopen.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha dope foto's jongens ;). Ik zal de beginpost ff bijwerken met talloze foto's en filmpjes...

Ej Stefan en JPR!
    Die lekkere babe ^^

Edit:Filmpje

Nummero 1
    Nummero 2
    Nummero 3

Edit: Afbeeldingen zijn tegroot, moet ze nog allemaal verkleinen :confused:

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wel donkere filmpjes, maar ze geven wel een beejte een goed beeld van hoe het er was :)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kweet het, maarach beter iets dan niets.

Weet iemand hier op dit fora wie die dame (Post 38) is :+, Info need :p

Deel Deze Pagina