1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    jah, oke.. je won met f1 (Y) :p

    maar met pgr3 had ik je met 12 sec :W :9
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb niet gezegd dat ik er goed in zou zijn :+..

    Ik suck echt in racegames.. Ook in shooters eigelijk..

    Kben eigelijk gewoon een hele slechte gamer 8)
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hahaha, allround noobje :D
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Super spannend gister de finale doa: ulimate.
    Ik vond het echt veeel leuker dan vorig jaar.
    Maar ik kon ghost recon 3 niet vinden weet iemand of ie er wel was??
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niet zoveel aan, maar het ging me puur om de 360.
    Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik Kameo (WOW wat een mooie game!) en PGR3 gelijk wil.
    Call of Duty is nog even afwachten... vond ik niet zo, maar was niet lekker gamen met al die kinderen achter je die duwen etc...
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb GR3 ook niet gevonden, volgens mij was ie er niet.
    en dat doaU was zeker vet, echt spannend :cool:
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    En mijn broer had zelfs zijn nickname boven de Playstation 2 staan in de Socom 3 stand. :cool: Beta Testers....
    [​IMG]

    :9
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ik snapte alleen al die kinders met hun ds-en niet :p gaan ze heel de dag daar met hun ds spelen ofzo? :)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kon dingen downloaden voor de DS :). Maarach nintendo was niet groot dit jaar, en wat moeten al die kleine fanboys dan.....De xbox360 is te bruut voor hun :+}:]

    Edit: Extra hondje voor Nintendogs en wat goodies voor je hond....
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit zoveel rare mensen in een gebouw gezien....
    Sommige 'gamers' sloegen echt alles.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Whaha, ja echt hè. Stefan en ik zagen ook al een paar mensen die echt toewaren aan een make-over 8).

    [​IMG]
    _O_ :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had t ff gevraagd aan een menneke van ubisoft, en hij zei dat er nog te veel bugs in zaten om hem te laten spelen, vandaar

    ik vond t verder wel laf dat alle stands dichtgingen vanwege de gameawards
     
  13. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Anders kijkt er niemand naar de GameAwards:cool:
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor het eerst naar de Gameplay en hij was me toch wel vet stoer, kheb 5 goodies gevangen, 2 360 Armbandjes en 2 posters, Path of neo poster voor m'n hele deur en heel veel blaadjes ( ga ik allemaal doorlezen). Wat Trouwens ook stoer was, Bij de Samsung world cyber games stand, won ik een potje, met een vreemde xboxliver (lord_Braam) tegen de 2 kampioenen van halo 2 ( geen Tuur) , We hadden daar 4-5 gewonnen, en dan mochten andere kinderen. Toen ik even later terug kwam stond er 50 - 7, Had ik toch evve 3 kills + 1 death gemaakt. Voelde ik me toch heel opper goed in halo2 tussen al die noobies. Wat ik me toen afvraagde, Wat zijn de gamertags van die halo 2 kampioenen die naar de wcg gaan......
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe waren de Game Awards eigenlijk, welke games hebben er gewonnen? Ik heb er nog niks van gehoord of gelezen.
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    'S morgens vlug uit bed ik heb afgesproken met een mede-gamer die mijn 2e gratis kaartje krijgt (Dank u PSPZONE.NL). vlug een kop thee brood wegwerken en op naar de PU Gameplay.......(brrrr het is koud). Ik bel onderweg met mijn afspraken en we ontmoeten elkaar bij station RAI.......... op naar de ingang en zoeken naar de mensen van PSP-ZONE.NL...................die zijn redelijk snel gevonden..........wat zijn die dingen handig mobieltjes.......op naar de ingang.........het is erg druk op het chatkanaal van de nintendo DS.............hmmgeen ……PSP-er te zien.

    Ik ben als 1 van de eerste binnen, dus kon ik meteen met Kameo aan de slag. die game is echt gelikt maar ook een game voor de echte adventure verslaafde (je moet er heel veel voor over hebben om deze game én uit te spelen én te snappen), ik speel hem in coöp-mode dus moet je elkaar helpen (er is geen tijd voor oefenen ik voel de primende ogen al in mijn rug). Hierna (7 minuten later) Call of Duty 2..........ik speel hem straight uit en ze vragen mij hoe het kan (speel hem namelijk al op de PC). Ook een übegame je voelt de sfeer van oorlog en het afmaken van de tegenstander.

    Daarna wat rondlopen eerst op zoek naar Game-Babes en daarna opzoek naar wat goodies wat een hel is dat, mensen vertrappen je voor wat? .......... voor een sleutelhanger / petje / demo disc? Vervolgens gekeken hoe het zat met de PSP downloads.........helaas het kon niet. Ik praat met wat mede PSP-ers en we wisselen wat foto's uit (mijn afspraak heb ik daar voor het laatst gezien).

    Dan maar weer op pad, kwam ik uit bij de ATARI stand effe wat gameplay footage gezien. ATARI maakt nog steeds slechte games voor de next-gen consoles behalve Alone in the Dark 4 die is wel graphisch goed. Na een minuut of 10-15 weer op pad naar de xbox 360 stand.........sorry wat een drukte............ik kijk voor wat goodies en ja hoor zowaar polsbandjes en een zak met een poster (jammer geen 360 petje).

    Dan maar in de rij staan voor Socom 3.......heerlijk gewacht......dankzij een aardige mede-gamer krijg ik een toegangskaart...............(werden weer goodies uitgedeeld.......ik ben al zo plat als een dubbeltje..........de mensen gaan helemaal uit hun dak als "Boris een gesigneerde pet het publiek ingooid) en dan eindelijk naar boven...........tussen de lekkere Socom babes..........fraggen en schieten.......het gaat snel........na 15 minuten....nog wat foto’s met de babes en dan naar beneden met een 2 Socom 3 petjes......daar wil je best voor in de rij staan.

    Zo nu weer op naar de 360 stand.......en dan begint het wachten. Eerst King Kong na 2 minuten had ik het al gezie...game loopt niet echt lekker. Dan voor Project Dark Zero coöp mode speelde super (die game haal ik zeker)...............ze moeten mij erachter vandaan rukken..........zucht..........hierna op naar Fifa 2006 .........het lang wachten wordt beloond.................prachtige voetbal game (ondanks ik verlies met 2-0)...............hierna naar PGR 3 ziet er gelikt uit maar brengt mij geen meer waarde........(je moet ervan houden).......(Tussendoor wordt erop het hoofdpodium een ware show opgezet onder leiding van "Skate" er worden goodies het publiek ingegooid en tevens is er een tetris spel. Ook wordt de finale van de PGR 3 Challenge gespeel met "King Tuur"alleen die speelt zo vals (tegenstander laten spinnen) dat ie wint, steekt nog wel zijn hand op als gebaar van sorry maar gaat niet van het gas af (hmmm wat een Nederlands Kampioen hebben wij........gezellig hé)).

    Effe wat eten.................zo een half bakje patat kost 3 euro........... er staan wat nintendo babies uit te tellen wat ze kunnen missen en besluiten dan een kroket te delen....................jah sommige waren niet met mams en paps.

    Dan is het laatste uur geslagen het aantal bezoekers halveert dus heb ik nu kans om op de Cube, PS 2 en de XBOX de nieuwe games te testen. Maar helaas ik kan maar aan één ding denken de "XBOX 360". Wat is dat een pracht apparaat qua inhoud..........en wat een kracht straalt dat ding uit............zou het beeld ook zo mooi zijn op mijn breedbeeld 100hz........hmm ik zie wel.

    Het is helaas tijd (18:00 uur) de LCDtv's worden uitgezet en de gamers worden verjaagd.............ik loop nog een rondje en scout nog een poster van King Kong...........op weg naar de uitgang schud ik nog de hand van "Boris" we praten nog wat over hoe het was de invulling (we kennen elkaar al langer). Dan ga ik op weg naar de metro (brrr het is koud)........... Ïn de Metro (naast het feit dat er weer een nintendo-baby hinderlijk zat te doen, met wat Cube -Babies (je weet wel die slungelige schuwe types die 1 keer per jaar naar de grote stad Amsterdam mogen.)) ontmoet ik een mede-gamer die wel een Socom 3 petje wil ruilen voor Een PU-DVD, Ik doe dit kan ik nog nagenieten.

    Vanuit de metro met de trein en bus naar huis............het is nog kouder (en 2 december is nog zo lang.....!!!!)..................thuis aangekomen kijk ik wat ik heb meegenomen...................hmm belangrijkste een Socom 3 petje en 4 polsbandjes van de xbox 360 (je weet wel ene wielrenner had er gele van).

    Zo wat een dag moe maar voldaan plof ik neer en tik ik dit relaas achter de Laptop.


    Samenvating:

    "PU Gameplay was gewoon VET. Alleen soms te druk en te lange wachttijden (met name voor de xbox 360), omdat het aan organisatie rondom de consoles totaal ontbreekt. We kunnen van de E3 en de X05 welwat leren denk ik. Tevens waren er veel nintendo-baby's (van die kleine kereltjes met een te groot petje die niet begrijpen dat ze na een paar minuten de controller moeten loslaten), zij mochten een keertje op de grote boze xbox (en de grotere 360) en reken maar dat ze er flink genoten van hebben (oja en het kijken naar de welgevormde PU-Babes), wel raar dat er in de winkel wel toezicht is (verplicht moet zijn) maar op de PU-gameplay mag je als (bijvoorbeeld) 12 jarige gewoon Call of Duty 2, BattleField, Socom 3, Project Dark Zero......spelen.........hmm het is net sint Maarten geweest en Sinterklaas komt er zo aan dus we doen maar GUL?????? (PU-CREW leeftijd is leeftijd, dus houd je daaraan next time)"
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  17. JeePee

    JeePee Guest

    @ Metal Mark,
    dus door hem werd je geOwned met je PSP :cool: :+
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    veel skaters waren er
    toch liepen er ook gasten bij dat je denkt

    wtf
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    voorbeelden :cool:
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij geld:
    grootste teleurstellingen:
    -PGR3, hoge verwachtingen, weinig next-gen wat ik op het scherm zag
    -Half-Life 2, 3 woorden: just not impressed
    grootste verrassing:
    -PDZ, minimale verwachtingen, totaal hooked hebben ze uiteindelijk mijn handen van de controller los moeten wrikken
    leukste moment:
    -de PU komkommer dames en heren!!! :D

    was een hele leuke dag en ik ben er volgend jaar zeker weer bij..
     

Deel Deze Pagina