1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 een teleurstelling? Het speelde heerlijk! Het was dat er anderen wilden...anders...

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    totaal mee eens.

3. mars15

mars15 Guest

wie controleerden eigenlijk hoelang je speelden ? ik was zaterdag als 1e op een 360 condened spelen maar niemand stond er bij ofzo wel 20 andere gaste die wouden... ik kon niet verder komen was zo donker dus besloot ik maar te stoppen

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Even serieus geef mij een ander aspect dan dat de graphics mooier zijn. Verder heeft PGR 3 eigenlijk niets bijzonder als je het vergelijkt met Forza Motorsport..............sorry maar die € 64 euro zou ik ddan beter aan een ander spel uitgeven dat wel iets meer brengt met name bij de release van de XBOX 360.

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie hier mensen over lange wachttijden bij de 360 praten.
    Wat had je dan verwacht? Dat ze voor elke 2pers 1 360 hadden ofzo?

Ik vond de wachttijden hartstikke meevallen, groot aantal 360's en in alle rust PDZ en King Kong kunnen spelen. King Kong is erg vet, zelfs op de PS2 grafisch erg goed, alleen ik denk dat de game op de langere termijn nogal gaat vervelen.

PDZ overtrof al mijn verwachtingen, wat een game zeg.
    Ik kan niet wachten om met 50spelers op live te spelen.

PU was vet, maar ik snap niet waarom ze in de RAI zijn gaan zitten ipv de jaarbeurs, que vierkante meters was het idd groter. Maar in de zaal met het grote podium was nog heeeel veel ruimte. Al met al wel bij dat ik ben gegaan, volgend jaar liever weer de jaarbeurs.

6. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij vooral om de Live functie.

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Sorry heeft Forza in voldoende mate ook. Kijk ik wil je niet beinvloeden, maar als ik je was zou ik gaan voor een complete game en niet al 1 waar we al een dozijn van hebben en alleen met nieuwe graphics komt. Ik had zelf gedacht aan een combo van Gran Turismo, Forza, DTM en Formule 1 (hoe kan ik niet precies uitleggen). Neem als voorbeeld DTM op de PSP daar zit een vet verhaal in en je gaat er ook echt voor omdat het echt verschillende klasse zijn.

Ik weet nu al dat PGR 3 na een dag of 2 vol zit met race fanaten waar je het niet tegen op kan nemen want in Amerika is de XBOX eerder uit / voordat je klaar bent met oefenen is de game alweer oud.

Niets ten nadele van PGR 3 die krijgt een dikke 9. Als je de delen hiervoor niet kent of dit wordt je eerste RACE game zou ik PGR 3 aanbevelen boven Forza (ouder / ouder systeem). Ken je de meest race games al dan zeg ik betaal niet alleen voor mooiere graphics koop Forza 2e hands draai het op de 360 en je bent goedkoper uit hou je geld over voor nieuwe 360 games.

8. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Het viel mij vooral op dat de hele beurs eigenlijk voor 70% xbox georienteerd was! Dit viel echt op, ps2 had wel een aantal standjes en gc had 10 (kleine) tv`s ofzo. Maar xbox(360) steekte echt met kop EN schouder boven de rest uit

9. mars15

mars15 Guest

Juist ik heb pgr 2 , dtm 2 en forza motorsport ook maar als ik dan nu een xbox 360 zou kunnen kopen zou ik pgr3 ook niet kopen het blijft allemaal racen en dat weet je na 2/3 games ook wel. .. dtm3 zou ik dan ook niet halen op deze xbox ik stop nu denk ook met xbox games kopen misschien nog 1 of 2

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Den Haag <> Kampen lijkt me wel een groot verschil ja. Maar Kampen wordt wel steeds stadser, er is nu zelfs weer een bioscoop. \0/

Maar om even ontopic te blijven:
    Mooi verhaaltje en leuke filmpjes, MM :). Ik denk dat ik volgend jaar ook maar ga (onder voorwaarde dat Renate er dan ook weer is). Dit jaar ga ik alleen naar GameXpo. :cool:

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt veels te druk, ik heb helemaal neit veel kunnen spelen op de 360 (lees alleen kameo en call of duty 2, en dat vind ik juist de minder spellen) voor de goede spellen moest je tijden wachten, omdat al die kleine kutkoters uren blijvenhangen zonder iemand anders te laten....

verder vond ik zelda toch echt wel het vetste spel wat er was.
    en de vetste goodie was natuurlijk de PU komkommer!!!

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het was wel redelijk geslaagd, redelijk OK.
    PS2 viel vreselijk tegen, Shadow of the collosus zag er echt NIET uit , jesus mina...ik verwacht echt geen ziek goeie graphics hoor..maareh....een wereld vol met jaggies? echt vrij erg hoor .

Socom3 kan me geen donder boeien, nooit leuk gevonden en verder stelde het niet veel voor voor PS2, Zelda op Cube was wel heel mooi en leuk om te spelen, en je kan tenminste ZWEMMEN (TAKE THAT FABLE).

PGR3 was erg tof, vooral die in-car camera view is echt heel relaxt, heel realistisch, de auto schud realistisch enzo, echt tof, deze koop ik uiteraard meteen bij de 360 launch. Condemned vond ik heel erg vet, heerlijk grimmig sfeertje (en dan heb je nog amper geluid erbij, kutherrie op die beurs)
    grafisch zeer in orde, lekker zieke dingen (zoals die vrouw met kettings om haar nek en gezicht, slachtoffer dus,lol) speelt heel goed, en de bewegingen zijn mooi realistisch (Riddick achtig,maar mooier/echter) koopgame voor mij in elk geval. Kameo vond ik na een tijdje spelen best fun, ik moet zeggen dat ik te snel geoordeeld heb over de game (niet hier op forum)grafisch erg netjes
    en leuk om te spelen. PDZ heb ik zelf niet gespeeld, m'n broer wel, zag er erg netjes uit en de gameplay lijkt ook in orde , al weet ik niet hoe slim de A.I. zal zijn in de uiteindelijke versie...zo geweldig goed leek die niet iig, maar ja....misschien hoeft dat ook niet perse, zolang ie maar fun is.

En dan de game waarvoor we (bijna) speciaal naar de Gameplay beurs gegaan zijn, nou niet alleen maar voor de game,maar wel onder andere ervoor..we wouden die echt graag zien

GHOST RECON 3 ...................................

KUT dus he......nee niet de game hoor, die lijkt me erg tof....KUT van PU
    dat ze op hun fucked up site vermelden dat GR3 speelbaar is...ok...zo'n foutje kan nog, het staat gvd ook nog eens in hun krantje die je notabene bij de beurs nog krijgt "kan je lekker Ghost Recon 3, etc..etc..bla bla spelen"
    Dus ik ging op de beurs naar zo'n GK mannetje, ventje met zo'n rotterdams accentje, "Op julie site en in het krantje staat dat GR3 speelbaar is, ik zie em alleen niet " zegt ie "Jaaaa ga ik niet over, moet je even aan JJ vragen " " Wie is JJ nou weer, ik ken al die kneuzen namelijk niet echt van jullie " nou fuck JJ, ik ga niet opzoek naar die knakker, ik ben maar naar UBI gegaan en die wist me te vertellen dat GR3 gewoon nog niet klaar was voor de beurs, wel dat ie uiteindelijk er grafisch net zoals de E3 trailer uit komt te zien, noemde het van de GK/PU crew ook zeer fout en slecht.

En dan die domme debiele live show van ze, Skate met z'n domme-boer gelul,
    neppe rap-acts(wat een bullshit, ik waardeer goeie rap, maar dit..brrrrr)
    en dan verder die veel te harde ahum...muziek? konstant gebonk , geen muziek dus, alles behalve....en dan nog dat stakkerige gedoe van
    mensen die een handtekening willen van de GK crew, die hun shirt of zelfs DS laten onderkalken door die kneuzen van GK, WTF? LMAO!

Op station kwamen we nog een groepje jongeren tegen " Ja jij wil me zeker slaan omdat ik deze handtekeningen eerder had he " Ik had echt zoiets van''' ehhhh.....OK? shiiiiiiiit"

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Al met al heeft de PU-Crew voor een klein land als Nederland de zaken stevig in handen. Ze moeten alleen de organisatie beter op orde hebben als het gaat om de duur die iemand een game mag spelen en bijvorbeeld dat met Socom 3. Het is jammer dat je op zo een event meer tijd kwijt bent aan wachten dan om lekker door te gamen......komt er nog bij dat een stelletje achterlijken je letterlijk het licht uit je ogen slaan als jij staat te wachten om naar Socom 3 te gaan en er worden dan ook goodies gegooid niet normaal.......maak een tas geef die bij het begin en laten we gamen zet een rij neer en hup dan heb je een strakke organisatie. Nu deed xbox iets dan weer playstation.......dat gezeik kost tijd...........met alle respect we kijken in toch in principe niet welk merk welke console heeft maar welke spellen eruit komen?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

over zakjes geproken ja, ik en mn broer werden zowat doodgedrukt toen er Xbox360 tasjes werden uitgereikt...wat zat erin? Een lousy poster, zag er niet uit...en een boekje....jaja.

15. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Hollanders he... ;)

Shadow of the Collosos was juist een mooie game voor de PS2! Heb deze even gespeeld en dat paard is gruwelijk mooi. De muziek is ook super (game is zeg maar de opvolger van ICO), maar die hoorde je er niet. Heb de game snel in huis, en dan lekker gamen :).

Ja, als je op de 360 even hebt gespeeld, dan valt de PS2 en gewone Xbox weer tegen. Veel minder scherp etc... maarja wat wil je met al die kracht en next-gen.

Wat hierboven wordt gezegd ben ik het helemaal mee eens. Waarom waren er zoveel kutkleuters van 10 a 12 jaar?! Daarnaast lieten ze de controller niet los, terwijl ze toch geen 360 kopen. Dat ze maar met hun Nintendo ds debiel gaan pictochatten ergens...
    Was ook sneu dat veel volk een Xbox 360 trui aan had...of ander game shirt...

Achteraf gezien had ik er beter niet heen kunnen gaan (2,5 uur met trein heen en 2,5 uur terug), maar ik heb in ieder geval op de 360 (even...) kunnen spelen en beviel me zeer goed. Weet nu welke launchgames ik wil en kan vanaf 2 december dan lekker chill vanaf de bank games gaan spelen zonder die kleuters in de buurt en raar volk...

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat moesten ook al die ouders er, ik d8 dat het een jongeren gebeuren was....

17. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    de graphics? die waren nog niet op volle kracht op die xbox360's. en ja, de bron is een medewerker van xbox nl zelf, dus niet zeuren.

niets bijzonders? on-board camera, photomodus, soepele besturing.. enz.

Ik weet ook bijna zeker dat pg3 veel meer op xboxlive gespeeld word. t steekt gewoon beter in elkaar. :)

18. mars15

mars15 Guest

pgr2 werd/word al zoveel gespeeld op live nu nog :p

19. PistolTDM

PistolTDM Kalash

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het zag er nog wel wazig uit vond ik:{ Het zag er gewoon uit als een top-xbox 1 titel|:- te weinig details en oja de bomen waren ook lelijk(voor next-gen). Leukste/mooiste spel vond ik PD:Z. Kon me voor de Gameplay niets boeien maar nu ik het gespeeld heb....*)

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    klopt...best grappig eigenlijk :cool:

niemand...
    een beetje een sociaal iemand die speelt eventjes en laat dan degene achter zich.
    ik vond t wel dom bij doa4, er waren 2 rijen, een lange en een kortere, dus wij aansluiten bij de kortere.
    zitten daar 2 van die eikels te spelen die eventjes alle poppetjes en alle moves ofzo moesten proberen...
    serieus, dat vind ik echt dom...
    eerst even roepen of ze niet eens andere mensen laten, geen reactie, andere rij dan maar, en daar kwamen we al vrij snel aan de beurd.
    even een maat van me 2 keer ingemaakt met Ryu en toen de volgende gelaten :)

Deel Deze Pagina