Het was wel redelijk geslaagd, redelijk OK.
PS2 viel vreselijk tegen, Shadow of the collosus zag er echt NIET uit , jesus mina...ik verwacht echt geen ziek goeie graphics hoor..maareh....een wereld vol met jaggies? echt vrij erg hoor .
Socom3 kan me geen donder boeien, nooit leuk gevonden en verder stelde het niet veel voor voor PS2, Zelda op Cube was wel heel mooi en leuk om te spelen, en je kan tenminste ZWEMMEN (TAKE THAT FABLE).
PGR3 was erg tof, vooral die in-car camera view is echt heel relaxt, heel realistisch, de auto schud realistisch enzo, echt tof, deze koop ik uiteraard meteen bij de 360 launch. Condemned vond ik heel erg vet, heerlijk grimmig sfeertje (en dan heb je nog amper geluid erbij, kutherrie op die beurs)
grafisch zeer in orde, lekker zieke dingen (zoals die vrouw met kettings om haar nek en gezicht, slachtoffer dus,lol) speelt heel goed, en de bewegingen zijn mooi realistisch (Riddick achtig,maar mooier/echter) koopgame voor mij in elk geval. Kameo vond ik na een tijdje spelen best fun, ik moet zeggen dat ik te snel geoordeeld heb over de game (niet hier op forum)grafisch erg netjes
en leuk om te spelen. PDZ heb ik zelf niet gespeeld, m'n broer wel, zag er erg netjes uit en de gameplay lijkt ook in orde , al weet ik niet hoe slim de A.I. zal zijn in de uiteindelijke versie...zo geweldig goed leek die niet iig, maar ja....misschien hoeft dat ook niet perse, zolang ie maar fun is.
En dan de game waarvoor we (bijna) speciaal naar de Gameplay beurs gegaan zijn, nou niet alleen maar voor de game,maar wel onder andere ervoor..we wouden die echt graag zien
GHOST RECON 3 ...................................
KUT dus he......nee niet de game hoor, die lijkt me erg tof....KUT van PU
dat ze op hun fucked up site vermelden dat GR3 speelbaar is...ok...zo'n foutje kan nog, het staat gvd ook nog eens in hun krantje die je notabene bij de beurs nog krijgt "kan je lekker Ghost Recon 3, etc..etc..bla bla spelen"
Dus ik ging op de beurs naar zo'n GK mannetje, ventje met zo'n rotterdams accentje, "Op julie site en in het krantje staat dat GR3 speelbaar is, ik zie em alleen niet " zegt ie "Jaaaa ga ik niet over, moet je even aan JJ vragen " " Wie is JJ nou weer, ik ken al die kneuzen namelijk niet echt van jullie " nou fuck JJ, ik ga niet opzoek naar die knakker, ik ben maar naar UBI gegaan en die wist me te vertellen dat GR3 gewoon nog niet klaar was voor de beurs, wel dat ie uiteindelijk er grafisch net zoals de E3 trailer uit komt te zien, noemde het van de GK/PU crew ook zeer fout en slecht.
En dan die domme debiele live show van ze, Skate met z'n domme-boer gelul,
neppe rap-acts(wat een bullshit, ik waardeer goeie rap, maar dit..brrrrr)
en dan verder die veel te harde ahum...muziek? konstant gebonk , geen muziek dus, alles behalve....en dan nog dat stakkerige gedoe van
mensen die een handtekening willen van de GK crew, die hun shirt of zelfs DS laten onderkalken door die kneuzen van GK, WTF? LMAO!
Op station kwamen we nog een groepje jongeren tegen " Ja jij wil me zeker slaan omdat ik deze handtekeningen eerder had he " Ik had echt zoiets van''' ehhhh.....OK? shiiiiiiiit"
Klik om te vergroten...