heb wel Kameo gewoon érg lang gespeeld. Gewoon ff het level uitgespeeld samen met een vriend (coop dus), was toch niet echt druk meer en stond eerst niemand achter ons (laatste 5 á 10 minuten maar ofzo, maar wilde dus level wel ff afmaken toen ook
) dus dat was wel ff relaxt en handig. Had het daarvoor ook nog ff snel 5 min gespeeld en vond het toen echt helemaal geen ene snars aan... Na het uitgebreid testen vond ik het wel een vet spel!
King Kong ook nog ff gespeeld, zag er echt schitterend uit alleen gameplay was soms nog beetje onduidelijk voor mij. Tijd naar CoD2 gekeken, zag er schitterend uit! Nog ff later op de dag PGR3 gespeeld ook in split-screen. Wel jammer dat het split-screen was want zag er stukke minder uit en had dus ook geen cockpit view... erg jammer... maar de gameplay? Ja, vond het zo snel niet geweldig maar als je langer speelt zal het wel beter zijn
Alleen bijna niks gezien van PD0 (alleen gezien dat de graphics geweldig waren!) en wilde eigenlijk ook nog ff Condemned spelen maar zat er ook niet in, kwam hem pas helemaal aan het eind van de dag tegen (zag hem toen nog maar op 1 pod draaien, en ja... je kon soms switchen van spel maar op de pods die ik speelde, stond geen Condemned, wel jammer).
Maar was een leuk dagje! Toch maar eens ff kijken of ik een 360 te pakken kan krijgen met de launch
Klik om te vergroten...