1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tof dat de reacties weer meegenomen worden, moet zeggen dat bij deze gameplay toch duidelijk geluisterd was naar reacties op die van vorig jaar.
    Uiteindelijk kom je altijd op een punt waar er niet veel meer veranderd kan worden, ook omdat jullie vast zitten aan bepaalde veiligheidseisen.

Wat je zou kunnen overwegen ivm met de grote ruimtes zijn "verrijdbare" pod-podiums. Bij wijze van de 360 stand waarbij alleen gedeeltes op een verrijdbare verhoging staan. Een cluster van 4 pods op een pallet zijn heel makkelijk te verplaatsen met een pallet wagen of heftruck.
    Een stuk of 2/3 van die dingen en een heel stuk ruimte is meteen beter benut.

Aantal pods is nooit genoeg. Dat blijf je altijd houden. Maar ik denk dat jij de gedachte van te weinig pods ook wel eens heb gehad op de E3 of Tokyo show ;)
    We blijven wel nederlanders he, het is nooit genoeg.

Kwam je tegen op de PU-stand, wou het even hebben over de gameplay, maar het was zo druk en jullie hadden het zo druk dat het daar niet het moment voor was.

Al met al, ondanks wat mindere dingen (wat in mijn geval meer met de spellen te maken had) moet ik zeggen toch wel een geslaagd evenement.

Ik denk dat dat haast niet te doen is, dan zou je bij vrijwel iedere pod iemand met een stopwatch moeten hebben staan.
    Eigenlijk zou het zoals bij nintendo/zelda moeten. Een speelbaar level waar een tijdslimit aan zit met op het eind netjes een bericht "thank you for playing"
    Tuurlijk blijf je dan altijd kwallen houden maar ik denk wel dat het daardoor toch wat minder wordt

2. JeePee

JeePee Guest

Kijk, PGR3 is arcade, alle andere zijn simulatie ;)

3. mars15

mars15 Guest

wie heeft er nog 1 xbox 360 bandje over

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    T was echt leuk gister.... MM was jij er gister ook? Ik dacht je snel ff gezien te hebben.
    Damned die goodiehunts zeg... echt 1000en lui die om een ' pu- komkommer' streden en om een 'PU kartonnnen doos' vochten. Ik heb een this is football 2005 stressbal, een pu dvd, en een juiced demo weten te vangen/bemachtigen. Die skate is trouwens echt weird maar wel coowl....
    Ik heb trouwens ook een handtekening van iemand die bekend schijnt te zijn van gamekings maar ik weet niet eens wie het is.:p

De games waren een nadeel je moest echt heel lang
    wachten voor je aan de beurt kwam. Ik heb er wel geduldig op gewacht... en toen was ik eindelijk aan de beurt om op de 360 te spelen... die controller die lag echt zo goed de hand het kan bijna niet beter.
    Maar toen Kameo ok ik moet toegeven het was de verrotste game die ik ooit heb gespeeld. Maar toch het had wel wat dat je kon veranderen in een beest.
    Ik heb verder ook Star Wars Battlefront gespeeld, Gun, NFS MW, BULLy ofzo FiFa tegen een vriend, final fantasy, POP the 2 thrones, king kong.
    Ik heb er lang voor moeten wachten maar ik kreeg er wel wat voor...

Kben gister trouwens ook met een boothbabe op de foto geweest van de EA stand (die blonde voor degene die het misschien voor zich kunnen halen.) Ik heb wel 6 ea boekjes van haar gehad...:p

Het was zeker een geslaagd evenement. Ik ga volgend jaar zeker weer.
    Ik moet nu weg dus heb alles een beetje snel getypt.... dus mijn post zal wel een hoop spellingsfouten bevatten.

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik

6. mars15

mars15 Guest

je hebt pm

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me trouwens wat zeggen over Bully.
    Zag dat mensen dat hadden gespeeld.
    Ging trouwens niet naar de Gameplay omdat het me al van te voren het drukst leek omdat het ook heel bekend is (reclame enzo).
    Niets ergs maar dan maar hopen dat dezelfde games bij de GameXpo te spelen zijn.

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Dat waren wij ja, het stomme was, dat die lord Braam uit z'n dak ging om dat ie had gewonnen, terwijl ik 3 kills en 1 death had, en hij 2 kills en 3 deaths, echt een dombo. Hij streek dus met alle eer. Ik had het liefst nog een goodie van die Samsung stand gekregen door die overwinning. Maar ik ben gelukkig niet van een koude kermis thuis gekomen. Ik heb zelfs de Blauwe Beker voor de lelijkste jongen gevangen, maar deze werd al eerder een keer gegoodiegooit.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, jezus wat was dat een onzin! 8)

10. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb een nintendog's pet, 4 360 bandjes

11. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de PU Gamplay maar matig

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vet. Beetje weinig goodies, had stuk meer verwacht. PGR3 viel mij ook een beetje tegen, screens op internet zijn veel mooier. Ik vond de gameplay wel erg goed. Heb alleen niet echt lang kunnen spelen. Sta je daarzo met die controller in je handen. Staat er allemaal imbiecielen in je nek te heigen. Ook Kameo gespeeld. Was grafisch dik in orde. Was erg leuk. PDZ was helemaal goed. Van dit spel verwachte ik het minste, en was bijna het beste. Het is echt veel mooier als op de screens. Call of Duty 2 nog gekeken, zag er redelijk uit. Vind het er op de PC toch wat mooier uitzien denk ik. Maarja, sommige TV's waren enorm KUT ingesteld. Heb ook nog op de PSP gespeeld. Was wel leuk. Maar veel stomme spellen vond ik. Waren wel leuke, maar die kon ik niet vinden :mad: Nintendo stand viel wat tegen. Kleine schermpjes:confused: Ik ben toch niet erg geintreseert in Nintendo. Alles stond trouwens enorm dicht op elkaar. Ik had alleen nog even Zelde en Mario kart DS willen doen. Niet echt aan gedacht... Jammer. Verder vond ik dit een geslaagde Gameplay. Hoewel dit m'n eerste keer was. Ik ben er zeker van overtuigd dat ik een Xbox 360 koop met Kameo, CoD2, PDZ en PGR3. Ik weet ook zeker dat ik volgend jaar wel weer zal gaan.

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Lol volgens mij was ik dat 8) . Was het de eerste level?

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren zo veel mensen die een half uur lang het eerste level speelde. Nogal kleine kans dat jij dat was Nilamo. Stond zelf ook zo'n 40 min. te wachten voordat ik eindelijk kon spelen. Toen probeerde ik die gasten een beetje te irriteren. Toen kwam de engel uit de hemel. Zo'n Xbox wijf zei dat ze al erg lang speelde en ze moesten gaan... Was een enorme oplichting. Heb zelf ongeveer 10 min. gespeeld. Ik snap dat andere ook willen...

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja ja dat weet ik ook wel maar het probleem was dat de meeste niet eens wisten wat ze deden (de meeste wisten niet eens hoe je de deur moest hacken). Dus ik voelde me verplicht om met behulp van mijn gaming skillz de mensen achter me een kleine demonstratie te geven....ok ik geeft toe ik ben een ego en ik genoot er gewoon te veel van om de controller los te laten... deh I confessed. :+

16. FabianNL

FabianNL Guest

heb wel Kameo gewoon érg lang gespeeld. Gewoon ff het level uitgespeeld samen met een vriend (coop dus), was toch niet echt druk meer en stond eerst niemand achter ons (laatste 5 á 10 minuten maar ofzo, maar wilde dus level wel ff afmaken toen ook ;) ) dus dat was wel ff relaxt en handig. Had het daarvoor ook nog ff snel 5 min gespeeld en vond het toen echt helemaal geen ene snars aan... Na het uitgebreid testen vond ik het wel een vet spel!
    King Kong ook nog ff gespeeld, zag er echt schitterend uit alleen gameplay was soms nog beetje onduidelijk voor mij. Tijd naar CoD2 gekeken, zag er schitterend uit! Nog ff later op de dag PGR3 gespeeld ook in split-screen. Wel jammer dat het split-screen was want zag er stukke minder uit en had dus ook geen cockpit view... erg jammer... maar de gameplay? Ja, vond het zo snel niet geweldig maar als je langer speelt zal het wel beter zijn :)
    Alleen bijna niks gezien van PD0 (alleen gezien dat de graphics geweldig waren!) en wilde eigenlijk ook nog ff Condemned spelen maar zat er ook niet in, kwam hem pas helemaal aan het eind van de dag tegen (zag hem toen nog maar op 1 pod draaien, en ja... je kon soms switchen van spel maar op de pods die ik speelde, stond geen Condemned, wel jammer).

Maar was een leuk dagje! Toch maar eens ff kijken of ik een 360 te pakken kan krijgen met de launch ;)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope, Furies zei dit ook al...Ik heb toch niet ergens een tweeling broer lopen he :+

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Foto's willen we, ik zeg het je ! :cool:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee Condemned stond er niet....al heb ik die game toch makkelijk in totaal een uurtje gespeeld hoor :p

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn indruk

Positief: PDZ, Cod2, Kameo, Twilight Princess, babbel met Jurjen en Mini Niels over de Nintendo Revolution :) babbelen met Greek Timmos over games :)

Matig-voldoende: PGR erg veel kartels, 360 stands te dicht op elkaar, geluid te hard, slecht gemixt, gasten die schuim op hun bek krijgen van een polsbandje

zwak: te weinig verschillende vreettententen, te weinig stands, te weinig games, te weinig te doen in grote zaal, te weinig babes,

onvoldoende: gasten die eruit zien alsof ze nooit buiten komen, gasten die veel te lang een demo checken, gasten die stinken alsof ze een ijsbeer hebben gebeft, gasten die je omver gaan lopen voor een 360 colaatje...

Kortom: volgend jaar ga ik naar Leipzig...ging voor de 360 en die was da bomb...maar dit was 1x aber nie wieder.

Deel Deze Pagina