1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hoe was et] PU GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 nov 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij persoonlijk opviel was dat er mensen waren die hun eigen eten mee hadden genomen. Dat verklaart dus dat vorig jaar het eten misschien ook niet al te best was. Maar ja genoeg over eten.

De FRS stand, iemand daar geweest? Dat viel mij zwaar tegen ik had verwacht dat je er games kon kopen voor lagere prijzen, niet dus.. Zo erg was dat dan niet maar er waren ook bijna geen games.

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had een paar PSP games verwacht maar neen hoor die waren er ook niet; Wat ook grappig is is dat die wireless point voor de psp niet werkte :mad:

3. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Het eten van Microsoft was uitstekend, hulde! :)

Ik zag dat er broodjes beenham werden verkocht, waren die wat te eten?

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, ik heb er 2 op, ze waren alleen wel 4,50 p.s. :{

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De beenham verkoper had geen beenham toen ik er was.... Hij verkocht andere shit... Later hoorde ik dat hij inderdaad beenham verkocht maar op een ander tijdstip.:confused:

Edit; Ik zag iemand in de FRS stand naar de kassa lopen met Metal Gear Acid als ik me niet vergis. Pre - used de game kostte 15 euro... die gast heeft big buisness gedaan...

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  6. mars15

mars15 Guest

Gelukkig had ik 4 bonnen gekregen van fifa organisatie

7. FabianNL

FabianNL Guest

Waren wel PSP games op de FRS stand hoor. Niet héél veel maar ze waren er wel, meer dan genoeg ook. En ja, de 3halen=2betalen actie was er wel? Die was in de winkels toch ondertussen al afgelopen of niet? Verder was die stand (natuurlijk) niet veel bijzonders, gewoon een FRS.

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inderdaad al zo'n idee dat Perfect Dark Zero anders was dan op tv. Op tv zag je bij een preview (geloof bij Gamekings?) dat ze stil bleven staan als je schoot, geen reactie gaven, tegen trappen aan bleven rennen etc...
    Nu was alles een stuk beter en ben ZEER benieuwd welk cijfer dit spel in de PU gaat krijgen.
    Review jij 'm JJ?

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar. Misschien kan jj ons alvast een impressie geven van zijn ervaring met PDZ of xbox 360 in het algemeen.

Ik merkte trouwens ook op dat er bij de playstation stand een psp was gejat. De bolvormige stoel lag iniedergeval omgekiept

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik zag bij de 360 stand ook iemand met een schroevendraaier die heel geheimzinnig deed, bleek dat al die kabels los zaten enzo:confused:
    ik realiseerde me pas dat hij t ding kon jatten toen ik al weer weg was, ik ben zo naief:mad:

Deel Deze Pagina