1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Holland's got talent

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zifnap, 26 aug 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Excuses dat ik alleen hiervoor een topic aanmaak, maar talent als dit zie je niet vaak.




    11 Jaar. Completely blown away. Remember her name. Van Aaliyah gaan we nog veel horen, heel veel.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop het eerlijk gezegd niet, leuk meisje, met een geweldig talent. Maar op die leeftijd al zoveel in de spotlight staan, is niet goed voor je. GO CRAZY MJ STYLE!

    Zou beter zijn als d'r ouders zeiden; 'wacht maar tot je 18 bent, eerst school en een normaal leven, dan pas beroemd'.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat komt morgen wel. Vandaag genieten we van dit optreden. Damn, zo zuiver en met zoveel emotie. Zo onverschrokken gezongen ook. Ze blies werkelijk iedereen weg op het podium. Chapeau Aaliyah! :thumbs:
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Reïncarnatie:eek:?
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk maar nobody beats kim :D

    [yt]H4YSqTKk0Jk[/yt]
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja... al die 1000'en talenten die in programma's over de wereld verschijnen. Je kan elke week wel een video van Youtube bekijken en roepen 'OMG CHECK DIT TALENT DAN!'. Als het een programma klaar is, hoor je er niets meer van. Bedoel, wie is Ben Saunders ook alweer? En wie heeft eigenlijk de laatste vijf edities van Idols gewonnen? En de vorige Topstarts? Popstars? Holland's Got Talent? Voice of Holland?
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Eens maar de jongedame heeft wel attitude en een behoorlijke stem.. vaak zie je van artiesten dat ze vroeger ook meededen aan talentenshows. Je weet wel van die oldskool beelden, zoiets zal deze ook wel over 10 jaar hebben :+
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leuk meisje met goede stem voor die leeftijd. Tof om te zien op die leeftijd ;).
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ehh, ik denk dat verschil in niveau wel duidelijk is. Zie jij het verschil niet? Ik wel. Zij gaat groot worden. Dat zie je, hoor je, voel je.

    EDIT: filmpje in openingspost vervangen met een langere versie. Let op het commentaar van Gordon. Zie ik daar emotie? Hij is oprecht onder de indruk.

    Haar eerste optreden:

    [yt]ly8wBjY_w1c[/yt]


    De knullige achtergrond doet weinig af aan haar geweldige optreden. Het is dat je een meisje van 11 jaar ziet, maar verder... Ik ga genieten van de finale waar ze binnenkort in staat.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nederlanders die groot worden zie je niet vaak, dus schat de kans niet al te groot. En ze is nog jong, dus misschien is ze op d'r achttiende wel een schorre dikke meid. You never know. :+
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je bent wel erg enthousiast over een 11 jarig meisje.
    Ik hoop niet dat ze 'm bij jou ziet, hoort en groot voelt worden. :eek: :+
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh no you didn't.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Aernhem maakt wel vaker van die schaamteloze opmerkingen. Niemand die er verder meer op let. En dat voor een publiekslieveling. :D
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn signature is er niet voor niets hé. ;)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Maar om het niet alleen over Aaliyah te hebben, de halve finale van vorige week had ook al zo'n waanzinnige final act.

    The Pop'arazzi Crew (dansgroep):




    Natuurlijk zijn ze door. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Go Aernhem, go Aernhem

    Overigens verwacht ik niks van mensen die aan talentenjachten meedoen. Dat zijn artiesten met een gebrek aan orginaliteit.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Right, net zoals die talloze andere talentjes waar je nooit meer wat van heb gehoord, hoeveel kindsterretjes, nieuwe talenten worden er elk jaar wel gevonden, en hoeveel maken het? Als je echt talent hebt en passie, zorg je dat je in de top blijft, maar weinigen is het gegeven constant te vernieuwen, en kinderen kunnen dat bijna helemaal niet. Kijk naar de moderne popmuziek, van hoeveel [top]artiesten van 5 jaar geleden hoor je niets meer, bij mij komen er een boel naar boven. Er zijn maar 10-20 artiesten/bands die constant in de spotlights blijven staan voor langere periode, de rest heeft talent, maar niet uitzonderlijk veel talent om zich te blijven herontdekken, of dit meisje er komt, ik vrees van niet, want alhoewel talent belangrijk is, vergeten veel mensen dat artiesten als MJ, Eminem, Keys, Elvis, Madonna, Coldplay etc. ook gewoon ontzettend slim zijn of waren of op de een of andere manier ontzettend slimme mensen om zich heen kunnen verzamelen. Waarschijnlijk beland ze wel in de musical industrie, waar over het algemeen de meeste talentvolle maar inspiratieloze en niet vernieuwende zangers in terecht komen. Een Jan Smit is echt een nationale uitzondering, de kans dat zei het haalt, miniem.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het valt mij echt op hoeveel cynische reacties er nu al boven komen drijven. Zelfs al zou ik het mis hebben, is het dan zo moeilijk om te genieten van het talent dat je ziet? Buiten of zij ooit succesvol worden, het is en blijft entertainment. *Natuurlijk* moeten deze mensen het uiteindelijk nog maken. HcT is niets meer dan een opstap voor een carriere en daar moet zo'n deelnemer/winnaar slim mee om weten te gaan. Pop'arazzi crew en Aaliyah laten allebei veelbelovend optredens zien, dus ik gun het ze van harte. En abij Aaliyah ben ik gewoon erg benieuwd. Ze is inderdaad nog heel jong, maar als zij over vijf/zes jaar haar eigen sound kan creeeren...
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zei het toch... Aliyah gefeliciteerd! Haar hou ik zeker in de gaten als ze haar eigen nummers gaat uitbrengen.

     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Leuk meiske.

    nopedobear
     

Deel Deze Pagina