Home, documentaire over aarde.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RedDevil_NL, 10 dec 2009.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het grote probleem naast de verzilting en verdamping in de woestijn is dat water snel uitspoelt, en dus weinig ten goede komt aan het ecosysteem. Vandaar dat ik het dus betwijfel of een paar zonnepanelen de woestijn vruchtbaar maken, daar komt heel wat meer bij kijken.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie de wereld niet zo gouw veranderen. Veel mensen geloven dat de oorzaak van de vervuiling en het uitputten van de wereld te maken heeft met onwetendheid. Dit is echter niet het geval. De echte oorzaak is onze denkwijze en het Kapitalisme. Kapitalisme werkt alleen als de economie blijft groeien, zoals de meeste van jullie hopelijk wel weten.

Probleem is dus dat ook al hebben we alles wat we al nodig hebben, we moeten nog steeds blijven werken omdat anders de economie in elkaar stort. En waarom werken we zoveel? Omdat we gek worden gemaakt met dure producten die niet lang meegaan.

[yt]gLBE5QAYXp8[/yt]

Eigenlijk is de oplossing heel simpel. Schijt hebben aan materialisme > minder werken > minder producten maar wel duurzame producten produceren > de aarde wordt minder zwaar uitgeput > gelukkig zijn!

Deze wou ik ook nog met jullie delen:
    http://video.google.com/videoplay?docid=1405611374523233913#

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die films is ook zo onbetrouwbaar als de pest.

Ik kan persoonlijk niet tegen dat geouwehoer over het klimaat en houd er dus verder geen rekening mee. Behalve dan als ik het merk dat het goedkoper is, dan wel maar dan is geld m'n enige motivatie.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    [yt]nA2KtZ45nXA[/yt]

Milieu vriendelijk je batterijen opladen :)

Edit:

Vraag me alleen niet hoe het werkt 8) Ik snap er zelf niks van, je kan toch niet vanuit niks energie opwekken?

Laatst bewerkt: 10 feb 2010

Deel Deze Pagina