Nee ok, maar er zijn ook genoeg landen waar gedisrimineerd wordt, waar men het woord democratie niet kent, waar men zelfs geen Christen mag zijn. Al deze dingen vallen bij mij in hetzelfde rijtje. En ik vind dat geen goede zaak hoor... Ik vind het erg als men op basis van religie en huidskleur discrimineert en voor seksuele geaardheid vind ik dat exact hetzelfde! Hoe zou jij het vinden als jij bespot werd om jouw religie? Dat je daarom niet meer zou mogen trouwen? Dat je minderwaardig wordt benaderd? Ik heb het idee dat sommigen dat sowieso doen in dit topic omdat ze het Christendom aanvallen... Vind je dat fijn? Nee tuurlijk niet.
Het is waar dat Nederland een van de weinige landen is waar homo's mogen trouwen... Maarrrr het wordt wel steeds meer aangenomen. Men beseft dat dat er gelijkheid moet zijn tussen de beide geaardheden. Ik meen dat Belgie het nu ook kent en in de UK kennen ze ook al het geregistreerd partnerschap. In Italië is het ook al aangenomen. En in diverse staten van de VS wordt het ook al overwogen. Blijkbaar heeft Nederland een voorbeeldfuctie.... schrik? Ik vind dat Nederland TROTS op zichzelf mag zijn! Boegbeeld van de vrijheid!
Laatst bewerkt: 18 jan 2006