Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niet veel homo's (1 misschien), maar volgens mij gebeurt dit eigenlijks nooit!
    Mensen die weten van iemand anders dat ie homo is hebben dat al geaccepteerd. Homo's zullen niet gauw tegen een onbekend iemand zeggen dat ze homo's zijn en dat zijn over het algemeen toch meestal de mensen die dat zouden doen denk ik.
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je met 1 misschien??? Denk je dat iemand homo is of zegt ie dat misschien homo is of zo?
     
  3. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    allereerst thanks voor deze actie!
    wordt zelden nog kwaad over opmerkingen, maar deze persoon lukte het.

    Maar goed on topic. Het gebeurt nog wel eens hoor zulke opmerkingen. Het is echt te mooi om te denken dat dit niet gebeurt. Vaak gelukkig niet maar als er dergelijek zaken gezegd worden is elke reactie er een te veel.

    Sommige durven het niet recht in het gezicht te zeggen maar denken wel erg negatief over homoseksuelen.

    Sommige zeggen het wel. Ik liep met mijn vriendin naar de afhaal-chinees;) . Achter ons liep een man. Opeens zag ik aan de andere kant van de straat een super mooie hond, dus zeg: schat kijk die hond. ( daarbij pakte ik mijn vriendin bij de hand). Die man achter ons begon opeens te vragen waarom ik schat zei en ik haar hand vast pakte. In eerste instantie dacht en zei ik ook waar hij zich mee bemoeide. En toen begon het schreeuwen: Jullie zijn zeker een stelletje dan???? Ik zei dus : ja en? en toen vond hij het nodig om ons na te lopen en maar te blijven roepen dat er een grote kuil voor ons gegraven moest worden om ons allemaal in te dumpen. En dan zand erover te gooien en ons zo te laten verstikken want dan hadden we, met die langzame dood, het levend begraven worden nog de tijd om na te denken over ons "gore" en vies leven als homoseksuelen!

    Was het op een gegeven moment beu en ben verder gelopen. Moest mij er inhouden om mij niet naar hetzelfde nivo te verlagen als waar deze man zich begaf. Dus ja het wil nog wel eens geburen, helaas.

    Maar niet vaak dus, gelukkig maar!*)
     
  4. Ruud

    Ruud Guest

    Applausje voor El René dat zij zo lang geduld had met dat trieste stuk vreten.

    Zo'n jochie is gewoon treurig, die heeft dat soort opmerkingen nodig om zich beter te voelen over zichzelf. Als ik 'n homo/lesbienne (al iets lastiger :p ) zou zijn zou ik me niet eens beledigd of bedreigd voelen, ik zou eerder medelijden met zo'n knul hebben omdat iemand met zulke opvatting vroeg of laat keihard op z'n plaat gaat (zoals Hellspawn eigenlijk al zei).
     
  5. Jap¥oo

    Jap¥oo Guest

    whehehehe..*)

    Ohja en ik wil graag officieel een klacht indienen tegen ruud, die maar kleinerende opmerkingen blijft maken..:confused:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En ik wil graag officieel een klacht indienen tegen Jap¥oo voor het bezitten van een kloonaccount waarmee hij toch gewoon aan het posten is terwijl hij een ban heeft.

    Ik heb besloten naar luister naar m'n eigen klacht te luisteren en er wat mee te doen :cool:
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Afgewezen.
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    er is aardig wat gebeurd zie ik, zie ook dat er al wat meer ''bekrompenen'' in dit topic gereageerd hebben:)
    alleen worden de ''bekrompenen'' dan meteen gebanned, helaas.
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Bekrompen én kortzichtig, wow.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet alle zijn geband helaas...
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wie nog niet dan?
    als je mij bedoeld, ik heb nooit gezegd dat alle homo's en lesbische mensen dood moeten hoor...
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is een kloonaccount? :confused:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als 1 account gebanned is ... dat je daarna als nog een tweede opent ... hij heeft nu een ip-ban
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan weet je meer als mij?
     
  15. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie bekrompen is van visie
    kan niet ruim zijn van hart!

    Triest voor jou dat jij genoodzaakt bent om op een dergelijke manier je leven kleur te geven!
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe daar ging ik vanuit :eek: .. dus niet ... maar goed de mods beslissen over de straf
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    OMG dan mij
    van jou had ik dat niet verwacht graveheart :'-(
     
  18. JtothaApyoo

    JtothaApyoo Guest

    Ik heb een ban.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2006
  19. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die persoon ken ik niet heel goed. Hij heeft nog niet tegen mij gezegd dat ie het was, maar het kan niet missen.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

Deel Deze Pagina