Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je daaraan, dat is echt een /Mod minder prettige actie:mad:


    /Mod Let aub een beetje op wat je neerzet NL Eagle..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2006
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat boeit jouw dat nou? Ik vind wat hij doet veel erger.

    Jij klein triest kutjong niemand zal ooit voor jouw respect hebben op deze manier.
    Waarschijnlijk moet je zelf wat compenseren met wat er in jouw leven is gebeurd, maar ga dan niet kortzichtig naar andere mensen kijken met die bekrompen gedachten van je. Mensen zoals jouw die voor niemand respect hebben zouden ze kapot moeten maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2006
  3. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ik
    Goh zeg. Had ik niet van je verwacht LA:cool:
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En of we ook even kunnen ophouden elkaar constant te verbeteren om wat taalfoutjes ;)

    Als mensen zich eraan storen, stuur dan maar een PM ofzo. :D
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Wauw, de mensen van @Home zijn ook niet zo blij met discriminatie door meneer J. Tang denk ik!

    Wat naar zou het zijn als iemand die nog wél bij de orginele berichten kan z'n IP report bij abuse@home.nl (laten we zeggen, ehr, elke willekeurige mod), erg vervelend voor die jongen dat dat dan bij Meldpunt Discriminatie terech komt.
    Heel naar want het is zo'n lieverd.
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Waar maak jij je nou weer druk om? Of is het een van je vriendjes? _0/
     
  7. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helaas wel. Ik heb een paar op zn zachtst gezegd "nare" dingen meegemaakt. Ik vind persoonlijk niet dat je aan me kan zien dat ik homo ben. En veel zijn ook verbaasd als ze horen dat ik homo ben, maar toch zijn er wel mensen die het op een of andere manier meteen aan me kunnen zien.

    Zo was ik van de zomer in Engeland met EEN vriend van me. We gingen poolen in een pub ergens in een boerengehucht. Echt ik zweer het... ik gaf ABSOLUUT geen aanleiding. Er was niks waar ze uit konden opmaken dat ik homo was ofzo, ik speelde gewoon pool... Maar er zaten dus 2 gezinnen achter ons. Op het eerste gezicht waren het gewoon doorsnee engelse gezinnen die net terugkwamen van een dagje uit en even iets wilden eten. Naja op gegeven moment hoor ik: Look they are fags! Vervolgens komen er opmerkingen dat we maar beter aan AIDS kunnen sterven e.d. FF voor de duidelijkheid, die vriend van me is geen homo echt niet. Maar ik vond het zóó chanant :eek:. Die vriend van me wist namelijk zelf niet dat ik homo was. En het ergste was die vrouwen en die kinderen.... ze deden gewoon mee :eek: .

    Ik ben nog eens aangevallen in een Engelse pub. Daar kwam een man op me af die me in elkaar wilde slaan omdat ik een "fag" was. Naja ik ben toen naar boven gebracht en die vent werd de pub uitgezet... ik was natuurlijk helemaal naar de klote, dat snap je wel.

    En laatst nog in Amsterdam. AMSTERDAM NOTABENE! Ik ging alleen naar Amsterdam in de kerstvakantie omdat ik een aantal musea wilde bezichtigen, en wat gebeurde er? Ik was het CS amper uit... ik loop een paar meter roept er een neger "Hey jongen waar is je vriend"? Ik denk nog "gewoon doorlopen, ik laat me dag niet verpesten, hij kan het nooit zo snel aan me zien... hij heeft vast niet tegen me". Ik hoor het hem nog een keer roepen, en de mensen die voor me liepen viel al op dat er iets aan hand was, dus ze keken om. Ik besloot om dan ook maar om te kijken en ja hoor hij keek me recht in de ogen... Naja ik loop het VVV in om info te vragen welke tramlijn ik moet hebben naar waterlooplein. Ik kom VVV uit ga naar de tramhalte en wat denk je? Juist ineens staat die neger achter me... en ik stond daar alleen :{. Hij vroeg of ik een vuurtje had, en vervolgens begon ie over dat een homojongen hem achtervolgde en dat ie een paar mannen had zien neuken achter het CS en dat ie ze haatte. Ik antwoordde alleen maar met "ja", "idd" etc. Gelukkig ging ie weg.

    Maar echt ik snap het niet... hoe kunnen mensen het ZO snel aan mij zien? Echt ik bén geen nicht, ik ben nog redelijk breed draag geen overmodieuse kleding ofzo, ok mn stem is iets aan de hoge kant, maar ook dat valt niet echt op. Tis gewoon een jongensstem... geen vrouwenstem. En daarbij ik had niet eens met die neger gesproken toen ie me zag. Ach ja ik zou willen dat iemand me dat eens kon uitleggen, dan kon ik het veranderen... Maar ik hoop wel dat dit soort dingen STOPPEN. Want ik word hier behoorlijk depri van. Maar op school/uni.... NOOIT last gehad, das het gekke!
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar ik zou me daar zeker niet depri door laten worden. Helaas blijf je altijd mensen houden die zodra ze merken dat iemand "anders" is er als een aasgier op moeten duiken. Vaak is dat omdat ze zelf een dusdanig laag zelfbeeld of ongelukkig leven hebben dat ze dat maar op een ander moeten afreageren, tenminste dat denk ik dan altijd maar.
    Kwa uiterlijk val ik ook nog wel eens buiten de boot en daar reageren mensen ook wel eens irritant op. Meestal denk ik, zak in de stront en loop ik gewoon door, als ze echt lastig worden kunnen ze een grote bek verwachten. Maar wat ik zeker nooit doe is het me dusdanig aantrekken dat het mijn dag verpest.
    Situatie verschilt wel een beetje omdat ik me ook zou kunnen "aanpassen" . Voor een geaardheid kies je niet maar krijg je wel dergelijke idiote shit over je heen.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zelf pik ze erg eigenlijk ook wel snel uit, maar dat is vaak hoe ze doen. Lachen, praten, lopen vaak zie je het wel gewoon meteen. Weet niet precies hoe. Maar pikken jullie de homo's en hetero's er ook uit of weet je dat van te voren niet?? Ja als je naar zo'n gay tent ga dan weet je het wel. Maar als je normaal uitgaat of op straat ofzo??? Ben je weleens hard op je bek gegaan, dat je dacht van die jongen ga ik versieren en dan blijkt hij hetero te zijn???
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ahwel als lesbienne heb ik nooit veel last van pesten etc gehad, het waren altijd de turken en marokkanen die iets te "muilen" hadden. En er werd regelmatig ook op de vuist gegaan :) 't is niet omdat ik pot ben dat ik me laat doen.
    En dan zou een mens geen racist mogen zijn pfft... komaan zeg.

    en ja een homo heeft ne radar, een extra zintuig, ik zie de meeste homosexuelen van ver al afkomen :D
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Soms is het overduidelijk dat iemand homo is soms niet. Wat me wel opvalt is dat homo's er over het algemeen een stuk verzorgder uitzien dan de gemiddelde hetero man. Maar dat zegt eigenlijk meer over de gemiddelde hetero man dan over homo's (en ja ik ben ook zo'n figuur die te beroerd is om zich te scheren en er altijd als een zwijn bij loopt ;) ).
    Maar het gebeurt ook regelmatig dat het me niet opvalt, ik let er eigenlijk ook niet op.
     
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg altijd: wat iemand in zijne privé doet is zijne privé. al loopt hem naakt door het dorp uit als die er zin in heeft. (Zolang ik het maar niet altijd hoef te bezien :D )
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik blijf het vreemd vinden dat mensen anno 2006 nog raar blijven doen over een sexuele geaardheid. Hier in de States is het al snel: "sta je het homo's toe, dan is sex met kinderen de volgende legitieme stap". Onvoorstelbaar. Wat kan mij het nou boeien dat twee volwassen mensen sex met elkaar hebben, ongeacht of het twee mannetjes, vrouwtjes of man/vrouw is. Zolang het binnenskamers is en mensen doen het vanuit een liefde voor elkaar en ze betalen hun belasting, wie ben ik dan om te zeggen dat het moreel fout of goed is.
    Ik bedoel, mensen die parachute springen....dat is toch ook niet natuurlijk? Toch word het geoorloofd. Who wants to marry a millionaire? Hoe nog meer kan een maatschappij inzien dat een dergelijk huwelijk bepaald word door geld en niet door liefde, maar het is blijkbaar mogelijk. Volwassenen die een homoseksuele geaardheid hebben en daarvoor uitkokmen worden belaagd. Ik blijf het raar vinden.
     
  14. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je met de laatste zin? Vat ik niet helemaal? :confused:
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D :D :D
    De pot verwijt de ketel
    :D :D :D
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil geen eens weten wat homo's met elkaar doen, ik moet nog eten...
    /Mod ik wil wél eens weten wanneer jij ontopic gaat - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2006
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de pot verwijt de ketel ... :D 8) :+


    Ahwel ja, als wij zo medelievend moeten zijn voor de "allochtonen" (zoals da in't schoon heet) waarom zou ik me dan moeten laten afzeiken omdat...

    ze zijn niet allemaal zo, maar hier is het erg, niet zo geïntegreerd als in Nederland...
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    In Nederland is ook een heel stel niet geintegreerd.

    Maar goed, ik vind homoseksuele mensen ook heel normaal, alleen zoals al door meer mensen is gezegd kan ik me wel ergeren aan verwijfde types. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe zielig of stoer ons geliefde gebannde medemeber in het dagelijks leven is
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind homo's niet normaal, maar zie ze wel als normale mensen (snap je het nog?)
    en wat ze met elkaar doen, dat vind ik zeker niet normaal!
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij ziet het toch niet?
     

Deel Deze Pagina