Dank je DragonMaster. Alleen nu ben ik weer bij een nieuw dillema aanbeland.
Ik zal ff de situatie schetsen. Ik zit op dit moment bij een studentenvereniging en we hebben een jaarclub gevormd. Daarvoor hadden we een ontgroening (die vrij zwaar was ) en er was één jongen die mij altijd er doorheen hielp (en ik hem). Die zelfde jongen blijkt ook de zelfde studie te doen en op nog geen steenworp afstand van me te wonen. Ik ga met hem het meeste om tot nu toe sinds ik in mn nieuwe stad woon.
Maar jullie raden het al. Ik denk dat diegene dus ook homo is. Ik vind hem overigens helemaal niet leuk. Maar gewoon als vriendschapsvriend zou ie super zijn! Ik heb echt zo iemand nodig. Ik heb diverse aanwijzingen. Ik geloof niet dat iedereen het zou opmerken, maar toch vallen me aantal dingen op. Ten eerste: hij heeft een licht vrouwelijke motoriek. Verder heeft hij een licht vrouwelijke stem. Nogmaals: als je er niet op let, dan merk je het absoluut niet. Het is geen nicht. Maja ik als homo heb een gaysensor en ik vang dat soort dingen op. Verder heb ik hem NOOIT over meiden horen praten. Op een jaarclubavond praat iedereen 100 uit over "de lekkere wijven" maar hij blijft altijd op de achtergrond.
Verder klampt ie zich steeds meer vast aan me. Wil steeds meer dingen samen doen enzo. En ik heb hem zien praten met een collega van hem, van zn werk. Die collega was dus homo, dat straalde er vanaf. En de manier waarop ie met hem praatte.... heel verlegen enzo, en hij had mij al vaak over hem verteld. Maarrr er zijn ook tegenargumenten te noemen... zo praat hij wel eens negatief over homo's. Hij heeft soms vrij negatieve opmerkingen over homo's.
Maja hoe maak ik dit duidelijk... ik bedoel mijn band met hem is redelijk en ik ben bang dat ie gaat denken dat ik hem leuk vind. Want dat is dus niet zo! Ik hoop dat ie homo is.... maar wat als ie het niet is?
Laatst bewerkt: 23 jan 2006