1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    even een vraagje:

    psssst : Heb jij ook toegegeven dat je hetero was?????:9
     
  2. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    tuurlijk, meteen duidelijk gemaakt haha..
    natuurlijk ook een vork doorgeslikt;)
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je het beste heel voorzichtig kan peilen wat hij van homo's vindt en als het negatief is denk ik dat je wel aan hem zou kunnen zien of hij het meent of dat hij zichzelf wil beschermen. Heb je daar ook al andere vrienden/kennissen, want dan lijkt het mij makkelijker om met die jongen te praten dan wanneer hij je enige vriend/kennis is daar.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    We hadden, ik dacht 2 jaar geleden, een uurtje informatie gekregen over homosexualiteit, door een homo organisatie (weet zo snel niet de naam). 3 homosexuelen legden de een en andere dingen uit. Was best leerzaam vond ik. Aardige lui ook.
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Vandaag is me iets vreemds overkomen... Eigenlijk is het te kinderachtig voor woorden en de aandacht feitelijk niet eens waard... Iemand uit mijn friendslist waarmee ik ooit op de Xbox Far Cry Instinct online heb gespeeld had me een message gestuurd via LIVE... Het was een text message en er stond: 'anus likker'...

    Ik vraag me af hoe oud het jochie is en waar dit nou eigenlijk op slaat... Ik ga zijn naam niet onthullen, zo kinderachtig ben ik niet... Hij is het dus wel, KINDERACHTIG... Dat ik een homo ben, dat weet hij niet via LIVE... Ik ken hem niet eens eigenlijk... Maar misschien heeft hij hier gezien dat ik op Xbox World in deze topic heb gepost... Je weet het maar nooit, het "game-wereldje" is klein...

    Ik had me er al op ingesteld dat dit soort dingen kunnen gebeuren, ik heb er uiteraard geen boodschap aan... Ik hoop alleen dat dit de eerste en de laatste keer is van het ventje, anders dien ik een klacht in bij Microsoft wegens vulgair taalgebruik... Kunnen ze passende maatregelen nemen... :D
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was had ik dat nu al gedaan :{ Zulke gasten horen geen eens op Live te zitten.
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik heb wel via LIVE een "complaint" ingevoerd wat betreft zijn reputatie... Dus dat is de eerste stap... Maar als het door blijft gaan, want je hebt van die gekken, dan dien ik dus een officiële klacht in bij Microsoft... :D
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Beter zeg je gewoon hier wie het is. Waarom zou je dat kut jong in bescherming nemen???

    Gooi hem voor de leeuwen zou ik zeggen.
     
  9. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Misschien heb je gelijk, maar hij is wel zo "slim" om een andere nickname op Xbox Live te nemen dan dat hij hier op Xbox World heeft... ALS hij al een nickname heeft op Xbox World... Hij kan ook als "gast" hier wat rondgelezen hebben... Maar goed, ik weet zijn nickname op LIVE... Dat is mij genoeg... Als het onverhoopt uit de hand zou lopen, is het vroeg genoeg om verdere actie te ondernemen... O-)
     
  10. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou ook net de rede waarom ik een pseudoniem heb. Voor zulke dingen was ik dus ook al bang. Triest, maar blijkbaar toch niet voor niks geweest.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Oow kerel wat naar voor je , ik heb je hier leren kennen als een toffe kerel wiens goed onderbouwde posts ik altijd met véél plezier lees , en nu kom je dit tegen .
    Als ik jou was zou ik het er in géén geval bij laten en de nodige stappen ondernemen bij bungie zodat ze dat gastje eens goed kunnen aanpakken .
    Dit is een persoonlijke aanval op je eerbaarheid als burger , en is als zodanig opgenomen in het strafwetboek .
    Dus als je echt wil kan je een klacht bij de politie indienen tegen die persoon , en kan de politie contact opnemen met bungie om te kijken wie er zich achter die naam op live verschuilt en hem zonodig de levieten te gaan lezen en zo je wil ook gerechtelijk te laten vervolgen .
    Je kan ook nadat je je klacht ingediend hebt bij de politie , zelf bungie contacteren met de vraag of ze de gegevens van die gast aan de politie kunnen doorsturen , zodat zij de nodige stappen kunnen ondernemen .
    Dus sterkte negen van hieruit toegewenst , en bedenk er maar bij dat voor elk ettertje dat hier tegen je is er op dezelfde moment honderden zijn die je wél respecteren en je aanvaarden zoals je bent .
    groetjes svennies.
     
  12. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    als je zn nickname aan ons geeft geven we hem allemaal een slechte reputatie... :) ... krijg je der van als je zo onrespectvol tegen mensen bent
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja , ik ben het eigenlijk volledig met je eens , maar ik respecteer ook Hellspawns gedachtengang .
    Hij is diepgeraakt door het infatiele gedrag van één gozertje en toch wil hij niet zeggen wat dat losertje zijn live -naam is .
    ondanks dat hij hier door een niemandalletje zo hard wordt aangepakt , wil hij die gozer als het ware nog een tweede kans geven , aldus mijn respect hiervoor maar ik persoonlijk zou het hier niet bij laten en die gast hard aanpakken met alle beschikbare middelen die er voorhanden zijn .
    En mijn zegen hiervoor heeft hij alvast , en dan zullen alle andere losertjes die hier aanwezig zijn wel eens een keer diep gaan nadenken alvorens ze nog onzin gaan posten.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik heb met verbijstering de laatste paar posts gelezen..
    sorry hoor, maar ik snap er echt helemaal niets van :confused:
    iemand noemt je een 'anuslikker' via xbox-live en je neemt het zó serieus?
    ik dacht misschien mis ik nog wat, maar.. wat is the big deal?
    dat kindje weet echt niet of je homo of niet bent.. en dan nog. waarom maakt iedereen zich hier zo druk over? Kijk, als iemand blijft doorgaano f je de grond inboort oid, kan ik me nog voorstellen dat je beetje pissed bent, maar
    zo'n woordje. Ik zou er alleen maar hard om gaan lachen. Lijkt meer op een grap dan een serieuze aantijging., dus wtf is the big deal?
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.. wil niemand aanvallen hiermee, maar het is toch ook gewoon overdreven?

    Waarschijnlijk is dat gewoon een levenloos kereltje, die nu zichzelf vet stoer vindt, omdat hij iemand anuslikker genoemd heeft.

    In jou situatie ligt dat weliswaar iets gevoeliger, maar ik lees al sinds het begin van dit topic mee, en ik waardeer jou teksten heel erg, kan me goed in jou mening vinden, maar dit (en de posts na de jouwe) zijn in mijn optiek erg overdreven.

    Maar ga allemaal gerust verder met de politiewaarschuwingen en microsoft brieven ;)
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik kan me voorstellen dat hij zich diepbeledigt voelt.Ik vind zijn reactie niet zo erg overdreven, simpel weg omdat je dit soord tegenactie als voorbeeld kan stellen.
    Voorbeeltje: Ik had vroeger een buurjongentje, als hij ergens losse lego blokjes liet singeren, pakte zijn vader het stukje op, deed er lijm op en plakte op eerder ingenomen stukje lego.Dit geneeste mij direct van mijn sloderigheid met mijn lego.
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Svennies bedoelt het uiteraard goed, maar "diepgeraakt" is wel wat te veel eer voor dat rare gassie... Ik ben zeer zeker niet diepgeraakt, toen ik de boodschap zag, dacht ik: "Wat een idioot"...

    Uiteraard ga ik geen brieven schrijven naar Microsoft... Laat staan de politie inlichten... Dat gaat allemaal veel te ver, met alle respect... Laten we er geen storm in een glas water van maken... ;) Ik hoop alleen dat die gozer desnoods hier effe leest wat de reacties zijn, en dat dit de eerste en laatste keer was... Ik schreef hierboven al dat er gekken zijn die verder gaan dan één belediging... Als hij verder gaat, onderneem ik inderdaad wel stappen, ik tolereer geen pesterijen... Een kennis van me heeft contacten bij Microsoft, dus de weg is voor mij erg kort om het die idioot lastig te maken...

    Ik zei al in mijn eerste post hierover dat ik het eigenlijk te kinderachtig voor woorden vind... Ik ben sinds dat ik er voor uit ben gekomen dat ik homo ben nog nooit openlijk uitgescholden of zo... Het is zelfs de vraag of hij specifiek wilde beledigen omwille van het feit dat ik homo ben (zie verder hieronder)... Maar die knakker via LIVE is anoniem, en daarom is het gewoon een lafaard... Ik kan hem niet eens bereiken, ik weet niet wie hij is... Daarmee probeert hij zich onschendbaar te houden, terwijl hij mij probeert te beledigen... Maar ik lach me kapot, want ik accepteer die belediging uiteraard niet... Jammer voor hem, maar hij kan me niet raken met een paar woordjes tekst achter elkaar... En toch pik ik het natuurlijk niet... Je moet dit soort gedragingen niet toelaten, of je nou als homo of als hetero wordt beledigd door iemand... Er zijn grenzen en je moet je op LIVE houden aan de gestelde regels door Microsoft, ik citeer van Xbox.nl:

    "8. GEBRUIK VAN COMMUNICATIEVOORZIENINGEN

    Je gebruik van de Service valt onder de Gedragscode. Je zegt bovendien toe dat je tijdens je verbinding met de Service het volgende niet zult doen:

    * Anderen belasteren, uitschelden, lastigvallen, bedreigen of anderszins in hun wettelijke rechten zult aantasten (zoals het recht op privacy en publiciteit).
    * Ongepaste, godslasterlijke, belasterende, schadende, obscene, indecente of onwettige onderwerpen, namen, materialen, bestanden of gegevens publiceren, distribueren of verspreiden. [...]"


    Ik heb het expres hier gemeld om te laten zien wat voor een rare en onsportieve vogels er bestaan (ook in game-land) die vreemd genoeg (misschien zelfs) een hekel aan homo's hebben...

    Enne, Svennies... Bedankt voor je ondersteuning, maar hoe weet jij dat hij geregistreerd staat via zijn gamertag bij Bungie? Want hij had inderdaad zijn berichtje via Halo 2 gestuurd... Ik moest dus eerst Halo 2 in de Xbox doen om zijn bericht te kunnen lezen... :D

    Mmm... Aan de ene kant heb je gelijk Xanadu, aan de andere kant zou je je niet moeten laten intimideren door dit soort incidenten... Een pseudoniem heeft zo zijn voordelen, maar ik ben iemand die niet "bang" is op de manier die jij formuleert... Ik ga niet zeggen dat je je pseudoniem moet afleggen, maar ik sta persoonlijk liever lijnrecht tegenover dit soort gassies... Ik snap je wel, je bent nog jong, en je wilt nog de kat uit de boom kijken... Maar ik ben 44 jaar en heb al een heel stuk van mijn leven achter de rug... Ik heb geen zin om me achter een pseudoniem te verbergen... Maar het is uiteraard je goed recht om dat te doen... Begrijp me goed, ik heb er geen negatief oordeel over, maar zelf wil ik het niet... :)

    (Edit: op advies van een bevriende gamer heb ik wel mijn gamertag hier op Xbox World in mijn profiel onherkenbaar gemaakt... Dat kan het voor een groot deel voorkomen dat nog eens een vervelend ventje op een raar idee kan worden gebracht... ;) )

    Ik houd er zelfs ernstig rekening mee dat het vervelende ventje die mij die rare boodschap heeft gestuurd helemaal niet hier iets gelezen heeft over mijn geaardheid... Het kan ook gewoon een kinderachtige streek zijn, zonder dat hij zelfs ook maar vermoedt dat ik homo ben... Maar het is wel "toevallig" dat een dergelijke belediging volgt, nu ik de laatste tijd vrij actief ben in deze specifieke topic over homoseksualiteit... Ik heb sinds de eerste paar weken (september 2005) dat Far Cry Instincts op de Xbox verscheen daarna namelijk NOOIT meer contact met die gast gehad via gamen... Hij stond eigenlijk als niet-actief in mijn friendslist... Toch kan het zo zijn dat het niks met homo-zijn of een hekel aan homo's hebben van doen heeft... Maar dan nog is het een rare vorm van communicatie, die niet is toegestaan op LIVE... Ik denk dat ik er beter aan doe om het verder maar te laten rusten... Het ventje krijgt wel veel "aandacht" hiervoor, en misschien is hij daar juist naar op zoek... :+ Ik blijf echter benadrukken dat dit een gevoelig onderwerp is (of je nou homo bent of hetero), het staat niet voor niets in de Privacy-verklaring van Microsoft wat betreft het persoonlijke gedrag op Xbox LIVE... Iedereen bedankt voor zijn of haar reacties/meedenken... ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  18. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Het doet mij deugd te lezen dat je er geen groot item van maakt hellspawn. En daarmee wil ik niet zeggen dat je het moet accepteren indien iemand je nadelig benaderd maar goed....het is een opmerking... die naar mijn idee weinig inhoud heeft.

    * We kennen allemaal het spreekwoord : van een mug een olifant maken en laten we dat niet doen.

    * Xanadu: probeer een zo'n normaal mogelijk leven te leiden. Het doet je leven geen goed als je overal bij nadenkt in combinatie met je geaardheid. Soms zie je wellicht dingen die er niet hoeven te zijn en dan is het zonde als je er dan alweer eerst over na hebt lopen denken.

    Groetjes
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    Precies!
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @Hellspawn , dit was dus een gokje van mij , te veronderstellen dat hij bij bungie geregistreerd staat .;)
    Het is namelijk zo dat de meeste irritante gasten op live bij halo2 terug te vinden zijn.
    En het feit dat hij op live speelt betekend dan ook dat hij geregistreerd staat bij microsoft waar men zijn ip adres kent en ook de naam vermeld op de visa-kaart .
    Zelfs als je een driemaanden trial hebt dien je nog steeds een visa-kaartnummer en naam en je ip adres te vermelden , en is het helemaal niet zo moeilijk om hem te laten opsporen en door de gerechtelijke instanties eens een keer goed zijn oren te laten uitwassen .
    Per slot van rekening heeft hij de gedragscode die je hierboven geplaatst hebt overtreden en dient hij daarvoor gestraft te worden.
     

Deel Deze Pagina