1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar het is toch ook vies. De gedachte al!
    Maar ik vindt wel dat homo zich wel normaal moeten gedragen. Niet er overdreven voor uit komen. Dan vraag je gewoon om uitgescholden te worden. Ik ken ook wel homo's ze zijn wel aardig. Maar ze die doen nog gewoon 'normaal' die zouden zich ook nog geen eens naar de gayparade gaan of zo. Dat vinden ze gewoon niet horen.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nou er is toch echt verschil tussen "is" en "vind" jij vind het vies, ik moet er ook niet aan denken, maar sommigen wel.
    Net als spruitjes eigenlijk ;)

Als iedereen nou ns lekker luchtig overal over nadacht, maakt het er eens stuk gemakkelijker op.

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmm spruitjes :9

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Oke maar hoe wil jij weten als 2 mannen sex hebben?
    Ze gaan niet in het openbaar gaan vrijen doe ze lekker thuis doe jij toch ook met je vriendin ofniet dannen?

en wat sommige zeggen 2 vrouwen zien kussen is geil, oke misschien ook wel maar ik ook liever dat ze het niet openbaar moeten doen geld ook voor de mannen.
    En zelf voor hetro's die zouden het niet in het openbaar moeten kunnen doen.
    mijn mening maar ik doe het soms zelf ook(zoenen dan in openbaar.)
    Dat zou iedereen thuis of ergens anders waar niemand je ziet moeten doen!.
    zo heeft er niemandlast van.

En homo's, stja ik heb er geen mening over.
    Ik vind dat we iedereen moeten respecteren.
    Als je misschie ngoed eens heb opgelet in een verzorgings les zou je het woordt Uniek eens hebben horen langs komen.
    Dus iedereen is uniek en we moeten respecteren.

Zelfs heb ik aantal jaartjes terug jaar of 2/3 Heel erg te twijfellen wat ben ik eigelijk een hetro of een homo of zelf bi misschien.

Maar ben er toch gelukkig achter gekomen wat ik ben, namelijk hetro maar ik heb er erg lang over liggen te piekeren(als je het zo zegt).

Homo's moet je kortom maar kunnen respecteren en lesbi en bi mensen.
    Iedereen is apart dus uniek.

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt over mensen met rood haar, dat dat wordt gezien als ´normaal' is niet helemaal waar.. Ik krijg nog dagelijks te horen dat ik een rooie dakduivel oid ben..
    Maargoed, nu dwaal ik af.. Wilde het ffies kwijt.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe ben je tot de conclussie gekomen, dat je hetero bent dan en waarom moest je zo twijfelen dan?

7. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen die op beide geslachten vallen( ik niet hoor8) )

8. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    lesbisch kan nog...is normaal.....maar 2 mannen fuck outta here....
    FUCK ALLE GAYASS FAGGETS!!!
    HOMO IS EEN KUTRAS!!!

/Mod Even als voorbeeld laat ik deze post staan.
    Dit levert je dus een ban op.

Eckie

Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  9. Ruud

Ruud Guest

Even een rare stelling die me ineens te binnen schiet (ik doe toch maar weer eens een poging een discussie op gang te krijgen met de dwaze hoop dat er normaal over gepraat kan worden met steekhoudende argumenten):

Homo's en lesbo's zijn niet in staat om zichzelf voort te planten en zullen dus uiteindelijk 'uitsterven'. Evolutie. Het is dus wel natuurlijk, maar 'het klopt niet' en zal dus weer verdwijnen.

Grappig trouwens dat mensen het toch nog nodig vinden te vermelden dat ze toch écht niet op mannen vallen terwijl dat helemaal niet belangrijk is voor wat ze te daadwerkelijk te melden hebben. Dat geeft wel weer aan dat 'men' homo zijn blijkbaar toch als iets negatiefs ziet, anders zou het niet het vermelden waard zijn...

10. Ruud

Ruud Guest

A gut.

Knulletje toch, iets te compenseren? Naast dat er in jouw 'superieure' ras ook homo's voorkomen (het is geen apart ras Einstein) is het misschien een idee wat te doen aan je sexuele gefrustreerde leventje, want je komt een beetje hypocriet en gespannen over.

Twijfels over je eigen geaardheid misschien lieverd? Iig succes ermee!

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed, ik wist niet dat het hier om een ras ging..|:-

Maar om even op je post te reageren; je bent hier belachelijk respectloos bezig. En omdat er hier ook regels m.b.t. respect op het forum te vinden zijn heb je nu ban aan je broek. _0/

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Uitsterven????????? 't is geen aparte soort voorzover mij bekend :D.

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Maar het heeft niets met voortplanten te maken, het is een geaardheid.
    Net zo min als dat b.v. een kind wat opgevoed wordt door 2 homo's of lesbo's automatisch ook die geaardheid zou krijgen/aanleren.
    Je wordt ermee geboren of niet, is niet erfelijk. Dus ook niet iets wat verminderd/meer wordt of uitsterft

14. Ruud

Ruud Guest

Beargumenteer dat dan eens? Op het eigen geslacht vallen is voortplantingstechnisch gezien niet echt ideaal. Knap moeilijk overleven hoor, zo zonder baby's ;)

//edit:
    Ehr, die geaardheid zorgt er wel voor dat ze niet in staat zijn zichzelf voort te planten. En het kan aan mij liggen, maar elk levend wezen dat zichzelf niet voort kan planten sterft op den duur uit toch? Ik heb nooit veel biologie gehad, maar voor zover ik weet zijn wij wat wij zijn door evolutie: uitprobeersels van moeder natuur die blijven hangen omdat het uitprobeersel werkt.

15. Xanadu

Xanadu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou het is misschien een hele foute en ook een gevaarlijke vergelijking, maar je kunt het vergelijken met het syndroom van Down. Natuurlijk zie ik homo zijn niet als een ziekte :p. Maar als iemand het syndroom van Down heeft en hij plant zich voort dan is de kans heel erg groot dat die kinderen dan ook het syndroom van Down hebben. Hoewel we proberen de geboorten van kinderen bij mensen met syndroom van Down in te perken, blijft het aan aantal kinderen met het syndroom stijgen rarara hoe kan dat?
    Omdat ook bij "gezonde" mensen een kans bestaat dat zij kinderen met het syndroom krijgen. Die kans zal altijd blijven bestaan. Heb je eenmaal het syndroom, ja dan neemt de kans aanzienlijk toe dat je kind dat ook krijgt.

Zo is het PRECIES hetzelfde met homo's en Lesbiennes. Hoewel zij geen kinderen krijgen blijft het aantal stijgen (met de trend van de bevolkngsgroei). Dat komt dus omdat er steeds nieuwe "gevallen" ontstaan. Zo zit de natuur in elkaar. Die kans dat je kind homo is (10%) zal altijd blijven bestaan. Tis wel zo dat als je eenmaal homo bent je een veeeeel grotere kans hebt je kind homo wordt. Zo zit dat in elkaar :)

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar omdat het niet erfelijk is zal uitsterven niet snel gebeuren. Hetero's bouwen kind. Kind is homo. Goed, kind kan zich niet voortplanten. Andere hetero's wel, die bouwen ook weer een kind die homo kan zijn.

Ik weet niet hoe het zit hoor, maar dit maak ik op uit de post van Nemesis.

/edit; Daarnaast kunnen homo's lebiënnes natuurlijk ook gewoon een kindje maken bij anderen als ze per se kinderen willen.

17. Ruud

Ruud Guest

Maar ik hoef jou ook niet te vertellen hoeveel tijd Meneer Evolutie neemt voor z'n Masterplan toch?

Want wat schiet de natuur er mee op om minder goede versies van zichzelf als standaard te nemen (in het geval van het syndroom van Down), dan evolueer je jezelf toch het uitsterven in?

/edit: sloeg vooral op post van Xanadu. Maar Goiz, wel een goede post idd. Als het niet erfelijk is, schiet de evolutie er ook geen hol mee op natuurlijk... Hmm.

18. Xanadu

Xanadu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch ook :p alleen btje ingewikkelder

19. Xanadu

Xanadu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok punt is dus. Dat als alle homo's hypotetisch gezien kinderen zouden gaan verwekken dat dat dan het einde van de mensheid zou betekenen?

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, toen ik op reply drukte, stond jouw post er opeens al :cool:

Deel Deze Pagina