1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. Lijkt me niet. Kan zijn dat ik het fout heb, maar zoiets is volgens mij aangeboren. En zolang er mensen geboren worden zullen er ook homo/lesbie's/bisexuelen geboren worden. Ik weet niet wat daar aan veranderd kan worden eigenlijk.
     
  2. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Xanadu.

    Ik heb voor Homoseksualiteit veel respect en ik wou een vraag aan jou stellen er over.

    Hoe ben je zelf er achter gekomen dat je homo was, en hoe oud was je toen.
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ???? Nogmaals een homeseksueel geaarde mens is een mens. Zoals een negroïde mens ook een mens is. Of iemand met het joodse geloof ook een mens is.

    Als die mensen zich voortplanten (twee mannen kunnen een draagmoeder overwegen, twee vrouwen een zaaddonor), zal dat dus per definitie niet betekenen dat de mens uitsterft.

    Waardoor iemand de geaardheid heeft dat hij seksueel aangetrokken voelt to hetzelfde geslacht is mij niet bekend. Maar dat het een mens is met alle kenmerken die daarbij hoort kan toch geen punt van discussie zijn?

    Een rund is een rund ook al zie je koeien (de dame) in de wei elkaar berijden...
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. nee.. want het is niet erfelijk :)

    Edit:
    Hm dude, hier zou ik toch even het een en ander over lezen want dit is niet zo, wat alleen uit onderzoeken wel is gebleken dat kinderen die opgevoed zijn door homo of lesbische stellen eerder geneigd zijn om te experimenteren (en ruimdenkerder zijn) tijdens hun sexuele ontbloeiing. Maar procentueel gezien is het aantal homosexuelen dat uit homosexuele gezinnen komt niet groter als dat uit "normale" gezinnen.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk als iemand gay is? no spang ik laat ze hun ding doen. maar bij de gedachte hoe ze door de modder nah niet echt een plezierige gedachte
     
  6. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het bij de evolutie het geval dat "the weakest link" afvalt. En dat de sterkere soort doorgaat. De weakest link is degene die het moeilijkst kan overleven. Als jullie denken dat door de evolutie homoseksualteit zal verdwijnen hebben jullie het fout denk ik.

    Homo's zijn geen weakest links. Ik bedoel ik ben homo, ben gelukkig, kan goed leren, heb vooruitzicht op leuke baan en ik kan aardig eten :D. Kortom ik kan prima overleven. Enig verschil is dat ik op een man val... Maakt dat mij een weakest link? Nee
     
  7. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, is wél erfelijk. Homo heeft verhoogde kans op homofiele zoon. Maar kan ook spontaan ontstaan dus die 10% kans.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoe kom je daar nou bij? En dan zou ik ook graag een bron willen zien want ik heb dit dus nooit gehoord/gelezen
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft nog steed jou beslissing hoor, maar wil het toch vragen. Wil je misschien bekend maken wie je echt bent? Want als ik zo lees vind niemand het echt erg. Ze zeggen dat je het niet in het openbaar moet tonen, maar dat gaat moeilijk op een forum. Je moet trots op jezelf wezen dat je hebt toegegeven dat je homo bent. Dus waarom zou je het ons niet vertellen. De regels zijn dat we respect moeten hebben, anders een ban. Daar houden we ons dan ook aan. Ik denk dat het je goed doet als je vertelt wie je bent.

    Het blijft jou beslissing.
     
  10. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk. Sorry. Het was me toch echt verteld :eek: En heb het altijd geloofd. Maar idd op internet staat dat er geen verband tussen is. Sorry
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hey, en dat voor een niet homo ;)

    Overigens is er wel een erfelijk gedeelte, maar niet op de manier die jij bedoelde.
    Wat ik heb kunnen achterhalen is dat er een bepaald gen doorgegeven wordt door de moeder die de geaardheid kan beinvloeden, echter is het daarbij niet van belang wat de geaardheid van de moeder is.
    Maar, dat is iets wat mede nog onderzocht wordt.
     
  12. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, ik kan daar dus ook niet tegen, ik ben zelf homo en heb er veel probelemen mee gehad op mijn oude school. Ik zit nu op een nieuwe school en daar kan ik er tenminste open over zijn. Maar niemand had verwacht van mij dat ik homo was, maar goed. Mijn ouders hebben het goed opgepakt, ze hebben er helemaal geen moeite mee, dat is fijn:)
     
  13. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool :D. Maar toch vind ik het een heeeeeeeeeeeeeele grote stap om het tegen me vrienden te zeggen. Denk dat ze het wel ok zullen vinden. Maar toch.... zoek er nog een goed moment voor.
     
  14. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik snappen, de jongens in mijn klas vinden het niet erg. Ik heb niet echt veel vrienden (dan bedoel ik jongens), want ik kan goed opschieten met meiden, dit betekent niet dat ik verwijfd ben, helemaal niet! Ik heb gewoon goede vriendinnen en een paar vrienden, heb geen relatie, maar ja dat komt hopelijk nog wel. De mentor van mijn klas heeft me ook geholpen daarmee, hij zij ook dat homo's met een relatie zich zekerder over zichzelf voelden, klopt dit eigenlijk?
     
  15. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    je hoeft er toch niet naar te kijken of wel. laat ze lekker doen waar ze zin in hebben. Als jij homo was zou je dan ook geen sex hebben met een man puur alleen al omdat het niet 'normaal' zou zijn....kies je niet voor om homo te zijn hoor...of gaan we nu heel amerikaans denken en denken dat het een ziekte is. |:-

    Zolang ik er geen last van heb neuken ze elkaar maar lekker....


    Nog een vraagje? heb jij je vriendin wel eens anaal genomen? is in wezen ook hetzelfde idee en ook 'vies'.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  16. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    haha een meisje anaal nemen is nog wel ok.


    /Mod Tot nooit meer ziens _O/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2005
  17. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk :D. Ik bedoel er is geen mooier gevoel dan liefde toch? En als diegene ook nog eens van jou houdt... ja natuurlijk voel je je dan zekerder. Ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Ik ben net Out. Dat met meiden opschieten.... dat had ik vroeger ook, maar op een of andere manier is dat toen ik op de middelbare kwam in een klap veranderd. Ik heb ook niet echt veel vrienden, maar kan het nu toch beter met jongens vinden dan met meisjes. HEt is dus echt bij iedereen anders heb ik het idee....
     
  18. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk ik ook, wt ik wel raar vindt is dat er nog maar een paar op het forum hebben gemeld dat ze homo zijn, ik verwacht eigenlijk toch dat er meer zijn, dan vraag ik me af waarom ze er niet uit durven te komen? Ik weet hoe het is om er problemen mee te krijgen, maar soms is het onvermijdbaar. Goed, misschien kan ik iemand ermee wel helpen, wil ik best doen, moet je me maar even een PM sturen. Maar goed, ik kan het gewoon goed met meiden vinden en ook met jongens, maar minder. Het enige wat ik vervelend vindt is dat ik geen een homo ken IRL, dus dat maakt het voor mij wel moeilijker om bijvoorbeeld een leuk iemand te vinden, kan natuurlijk via internet, maar dat is toch anders. Ik zou het liefste een leuke homo vriend hebben (niet dé vriend maar een vriend) waarmee ik kan praten, én dat is eigenlijk nog wat ik mis, oké en de liefde loopt ook niet echt op rolletjes. Want bij homo's is het nu moeilijker. Wat voor probleem ik op mijn vorige school tegen kwam was dat ze dachten dat ik op diegene dan was als ik het verteld had, terwijl dat écht niet zo was. Dus het is niet makkelijk om homo te zijn én ik heb nog een heel leven te gaan, *zucht*.
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kijken de homo's hier tegen het religieuze aspect aan? Volgens mij zijn er in beide partijen (gelovigen en homoseksuelen) een hoop vooroordelen t.o.v. elkaar en dat is toch jammer. Ik ben zelf christelijk en ik heb tot nu toe eigenlijk weinig te maken gehad met homo's (tenminste niet dat ik weet). Ik geloof wat er in de Bijbel staat over homoseksualiteit en ik wil gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om dit te verklaren. De Bijbel omschrijft homoseksuele gevoelens als zondig. (ik ben daarom blij dat ik 100% hetero ben) Sommige lieden zien dit als reden om een vijandige houding aan te nemen t.o.v. homo's. Dat slaat nergens op want volgens de bijbel is iedereen zondig (en dat klopt volgens mij) Ik denk daarom dat een christen homo's gewoon moet accepteren. Een mooie quote uit de bijbel past hier wel bij: Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Of een homoseksueel christelijk kan zijn ligt denk ik aan zijn eigen gevoel.
     
  20. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Haha ja weet ik is misschien een beetje bizar voorbeeld maar is in weze hetzelfde gat waar je in loopt te porren. Dus ja kwa viesheid....gaat dan meer om sexuele voorkeur.......en voordat de vraag komt...nee ben geen bi ben hetero. :cool:
     

Deel Deze Pagina