Homoseksualiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xanadu, 29 nov 2005.

  1. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeer herkenbaar dit. Ik zoek hetzelfde. Ik "verdenk" iemand in mijn vriendenkring dus ik denk dat ik het daar wel tegen zeg. Daarbij geloof ik niet als ie het niet is dat ie het niet zou accepteren van mij. Maar idd ik zoek ook zon vriendschappelijke vriend :). Kijk op zich heb ik uitgaan nooit echt leuk gevonden (ook vanwege de sterk overheersende heterosfeer). Daarom zou ik graag eens naar een gaybar willen. Alleen ben ik bang dat daar dus écht foute types komen. Ik heb gehoord dat het daar echt een complete vleesslachting is.... En daarbij, ik vind het echt kut om die eerste stap te zetten. Het zou fijn zijn als ik met iemand samen kon gaan. Ik heb wel eens iets via internet geprobeerd :) maar dat is toch niet echt betrouwbaar heb ik het idee....
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zowieso het geloof op het gebied van homoseksueliteit 1 groot lachertje....

    HOMO's??? NEEEE natuurlijk niet. Pedofiele pastoren?? ja natuurlijk kom erin ga lekker liggen. vind het belachelijk dat het geloof homoseksuelen niet gewoon accepteerd....

    Ok om jezelf voor te planten is het normaal als je hetero bent. Maar ja als je dan homo bent so what kies je zelf niet voor....onder dieren komt het ook voor dus het is echt niet zo dat dit alleen onder mensen voor komt.

    Ik vind het allemaal prima...kan best goed ouwehoeren met mensen die homo zijn. Zolang ze maar niet opdringerig worden en het maar niet al te duidelijk willen laten blijken dat ze homo zijn. voor de rest prima gasten.

    EN EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID. IK DENK DAT DE MEESTE HETERO MANNEN NOG HEEL WAT KUNNEN LEREN VAN DE MANIER VAN KLEDEN VAN DE MEESTE HOMO'S. Als er 1 bevolkingsgroep is die zich goed kleed zijn het wel homo's. Niet allemaal maar vooral de generatie onder de 40
     
  3. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook, dus het is fijn als je iemand IRL kent, dat heb ik niet. Maar ja, over dat verdenken... dat heb ik ook wel eens, maar altijd fout. Ik denk dat het zo zit bij mij, ik kan me namelijk niet voorstellen in hetero situaties, sex wel amar verliefdheid niet, erg raar.
     
  4. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Het schijnt dat er meer heteromannen zijn die aan anale seks (dus een vrouw in de kont neuken, niet geneukt worden natuurlijk 8) ) doen, dan homoseksuele mannen. In procenten uitgedrukt, bedoel ik, he.. Had ik een tijdje terug in een onderzoek gezien dat werd gepost op Fok!, stond er ook ff van te kijken...
     
  5. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd heb ik ook. Opzich zou ik sex met een meisje kunnen hebben, maar het zou echt betekenisloos voor me zijn. Ik voel me dan haast schuldig dat haar dan daar voor gebruik. Heel raar, net of ik haar waarde omlaag haal als ik seks met haar heb. Dat ik haar msibruik... zoiets.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voordat ik erop inga, begrijp me niet verkeerd, ik zie homofiele mensen niet als "mindere" mensen. Máár ik ga even in op je ontkenning van het zijn van de weakest link. :eek: Om een voorbeeldje naar voren te brengen, honden. Honden kunnen zich onderling voortplanten, maar doordat er zo veel verschillende honden zijn, herkennen ze elkaar niet meer als een mogelijkheid om voort te planten. Dit is slecht voor de evolutie, want zo komen er steeds minder verschillende combinaties in het DNA, die wellicht beter zouden zijn opgewassen tegen de natuur. Zo zijn tijgers en leeuwen ook uit elkaar gegroeid. Door hun veranderende uiterlijk zagen ze elkaar niet meer als partner en hebben ze zich appart ontwikkelt.
    Ik zie homofiele mensen dus wel als een soort weakest link evolutionair gezien. 'Van nature' kunnen ze geen kinderen krijgen. Het is de vrije wil en het denkvermogen van de mens dat hem toestaat alternatieven op te zoeken. Draagmoeders, zaaddonors je snapt het wel. Omdat je als homofiel een mens bent, ben je dan weer niet de weakest link. Door ons denkvermorgen is je "geaardheid" tegenwoordig helemaal geen vereiste meer om te overleven. Tegenwoordig zijn totaal andere dingen van belang, die breng jij naar voren. Intelligentie, gezondheid, kans op een goede toekomst. Dus wat ik wil zeggen, homofile is in de natuur wel een soort "weakest link", maar heeft tegenwoordig voor de mens geen enkele invloed meer op je overlevingskansen.



    Het tweede wat ik hier wil posten is een ervaring van mijzelf, kijken wat jullie hiervan vinden. Het gaat over twee mensen die ik persoonlijk ken, ik noem ze even 1 en 2. :+ Nummer 1 en 2 zijn beide homo. 1 Kwam er twee jaar geleden eerlijk voor uit. Hij stuurde een mail naar de hele klas om te bekennen dat hij homo was. Geen goed idee, want sommige pubers konden er niet normaal op reageren. Nummer 2 schrok hiervan, hij probeert het juist te verbergen (tot op heden heeft hij het niemand verteld, behalve zijn moeder dacht ik). Nummer 1 en 2 trokken veel met elkaar op. Nu ging 2 weg, en zocht nieuwe vrienden. Hij kon er ook niet tegen dat hij altijd bij de onpopulaire mensen zonder veel vrienden hoorde. :eek: Hij probeert nog steeds zijn geaardheid erg te verbergen. Persoonlijk vind ik dat vrij ernstig, dat iemand zich zo schaamt voor hoe hij is. Maar goed wat doe je eraan. Hij zal er zelf geen problemen mee hebben denk ik, het zal wel angst zijn voor reacties of het gedrag van andere mensen.
    Ik gebruik maar geen namen of afkortingen, nummer 2 is nogal obsessief gefixeerd op mij, hij heeft wel eens eerder mijn xbw posts door zitten lezen. :{
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    en als je een meisje was zou je zeggen
    2 zoenende meisjes bah..
    2 zoenende jongens..jammie
     
  8. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je eigenlijk daarmee?
     
  9. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Matrix, dikke kans dat diegene verliefd op je is....
     
  10. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef niet altijd!
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zie de post onder je. ;) Waarom is mij een raadsel...

    En wat je tegen Hayabusa Halo zegt klopt wel. Daar had ik laatst een heel gesprek over, en er waren maar weinig meisjes toen die het daadwerkelijk lekker vonden om naar 2 zoenende jongens te kijken.
     
  12. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Tegenwoordig heeft alleen het land waar je geboren bent invloed op je overlevingskansen...
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je 'flikker' in polen zegt word je boos aangekeken, tis daar namelijk flink aan het bonjeren met de regering
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik weet niet maar ik vind ze altijd wel humor hebben : zoals gordon en joling ahahah schitterend .
    mischien vinden somigen mensen hun bloedvervelend maar dat zijn meningen
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    maar gordon voelt nou weer wat voor vrouwen dacht ik
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hierover verbaas ik mij bestwel, dus je zou wel met een meisje kunnen sexen gewoon voor de lust?
    Thin Line naar bisexueel zou ik dan zeggen.. of ben ik nu voorbarig?
     
  17. Xanadu

    Xanadu Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd is voorbarig :9 . Kijk wat ik voor jongens voel is totaaaaaaaaaaaaal iets anders dan voor meisjes. Als ik vergelijkbaar gevoel voor beiden had, dan was ik bi. Kijk ik kan van een meisje perfect beoordelen of ze "lekker" is. No problem. Maar ik voel er niets bij. Ik bedoel ik zou niet op zo iemand verliefd kunnen worden. Ik waardeer een meisje op objectieve wijze en ze maakt geen gevoel bij me los. Ik zie soms ook wel eens een meisje en dan denk ik van goh... die is best knap. Maar ik zou daar dan nooit verliefd op kunnen worden of mee samen kunnen leven. Dat vind ik trouwens ook raar: waarom kunnen heteromannen elkaar niet op uiterlijk beoordelen??? Ik snap dat niet hoor :cool: . Ik bedoel je ziet toch echt wel of iemand er goed uitziet of niet???

    Maja kijk ik stel het dus zo voor. Als de mannelijke impuls wegvalt dan zou ik wel met een meisje seks kunnen hebben. Bijvoorbeeld als ik een big brother huis zou zitten met alleen meiden. Mjaaa dan zou ik wellicht op een gegeven moment seks met ze kunnen hebben. Maarrrrr dit is met geen velden of wege te vergelijken met wat ik zou voelen voor man. Meer experimenteel en oppervlakkig dus. Maar om mij daarom bi te noemen.... Na heb toch echt grote voorkeur voor mannen. Maar idd zou miss 95% homo kunnen zijn en 5% hetero. Maja het is dus verwaarloosbaar. Overigens zijn er ook veel heterojongens die uit nieuwsgierigheid wel seks met een andere jongen willen hebben. Ik denk dat dat bij mij ook zo is alleen dan bij meisjes.

    Clear? :p
     
  18. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vind ik een opa van 80 die een nieuwe vriendin van 20 heeft iets erger dan 2 homo's die t samen fijn hebben..
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Crystal :p
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

    Generalisatie! Foei!
     

Deel Deze Pagina