He milord! leuk weer iets van je te lezen. Ja ben eff druk met andere dingen bezig geweest en daardoor heeft deze hobby wat minder aandacht gehad.
Maar goed we zijn er weer en meteen dank voor je fijne woorden!
Nu zijn we het wel vaker met elkaar eens he!
Soms vraag ik me af waarom wij een ander zo moeten overtuigen. Overtuigen van de onwaarheid van alle vooroordelen, overtuigen van het feit dat het geen keuze is, overtuigen van de anti- godsdienstige overtuigingen. Vreemd eigenlijk en vaak denk ik : ik doe het niet meer maar toch heb je die behoefte om telkens het tegendeel te bewijzen.
Gek is wel dat in de tijden dat ik een hetero seksuele relatie had ik nooit iemand heb hoeven overtuigen
.
Maar op dit moment ben ik op deze manier gelukkig en dat is toch waar je uiteindelijk voor kiest. Kiezen voor hetgeen je op dat moment het meest gelukkig maakt.
Trouwens hellspawn: als je het hebt over literatuur: Ik ben werkzaam in de hulpverlening ( psychiatrie oander andere), heb veel gestudeerd in de richting van gedragswetenschap. Ken je de DSM4 of 5? Het ultieme boekje dat elke psychiater bijna als handboek gebruikt?! In dit boekje, en dan amerikaanse uitgave staat homoseksuliteit als een psychiatrische stoornis! Dus............
Hopelijk tot gauw trouwens maar weer svennies!*)
Klik om te vergroten...