1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdtelefoons

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 dec 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze ziet er idd erg chique uit, maar ik ben hem nog nergens tegengekomen. Radiobeurs ken ik niet, heb ik niet in de buurt zitten.

    Ik ga eens naar die Sennheiser op zoek, en anders wordt het denk ik toch de Philips HS-520.

    Iedereen bedankt alvast voor de tips :)
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook aan het twijfelen om zo'n senneheiser te kopen :D

    http://www.mp3man.nl/specialinterest/Koptelefoons

    daar is hij te koop voor 29 euro, incl verzend en btw !!

    Maar ook is er een model pmx 40, die is 3 euro duurder, kan iemand me hier zijn ervaring over vertellen?? BvD !
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    qua kwaliteit maakt het allemaal niet zoveel uit in deze prijsklasse en comfort is erg persoonlijk alhoewel al die 'backneck' dingen na een uur ofzo gaan irriteren.
    bij mij houdt deze sony het al twee jaar uit
    [​IMG]
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb die Sennheiser ook in mijn bezit, en ik kan vertellen dat hij z'n geld goed waard is. :)
     
  5. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt de pmx 60? of 40 ? :eek:
    Kun je me maybe ook het verschil vertellen? :9
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    Zag deze Koss Ksc 11 staan. Iemand er ervaring mee? Is maar 15 euro bij de freerecord :D
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    In Lwd? Zoja dan haal ik em morgen :D Kom ff op msn ;)
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb em net besteld en die €5 korting bon van je eroverheen gegooid :D
    Voor €10 kan ik em binnenkort ophalen.
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf ook de Sennheiser PMX60, erg relaxed dingetje. Goede prijskwaliteit/verhouding, en zit best comfortabel door de nekbeugel. Bass kan iets beter, maar dat is met vrijwel alle kleinere koptelefoons. Ook is het minder dat het je niet compleet van de buitenwereld afscheidt, zoals de sennheiser uit de openingspost. Dat is echt ideaal voor als je je wilt concentreren.
     
  10. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0

    "Niet al te opvallend" 8)
    Ik vind ze behoorlijk aandacht-trekkend... (is dat een woord??) :D

    Ik zou altijd voor Sennheiser gaan, staan bekend om kwaliteit!
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lemme know hoe ie is ;) Als ie beetje goed is dan haal ik em denk ook nog even. Maar zal eerst maar gaan slapen :+
     
  12. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Sennheiser PMX60 besteld op MP3Man.nl...
     
  13. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    eej, F-style als je hem binnen hebt kun je er dan een beetje info over geven??
    + en - punten maybe? Ik heb namelijk nu de sennheiser mx400's , die bevallen me erg goed maar wil toch nog iets erbij(dont ask why:D)

    alvast bedankt..
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heb zelf ook de sennheiser PMX 60. Perfect dingetje:). gekocht bij Bauer (weet niet of je die in alle grote steden hebt) voor 40€.
    de hoge tonen zijn erg goed, en voor de lage tonen hoefde ik maar een equalizer in te stellen op mijn ipod. DW, je hebt de gmini400 dus je kan ook EQ's instellen, de bass zal dus ook geweldig zijn.
    kweet dat je de PMX 40 hebt gekocht, maar die is een stuk minder (hadk je al gezegd in een ander topic). er zit trouwens ook 2 jaar garantie op de PMX 60, handig, heb vorige week kabelbreuk gehad (onvoorzichtig gebruik), heb um laten opsturen en 6 dagen later had ik een nieuwe:), goede service dus ook:)

    kopen maar
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb idd de PMX 40 gekocht vorige week, ik was in de veronderstelling dat ik de goeie had, maar had hem in de war gehaald met de PMX 60.
    Ben er dan ook niet zo tevreden mee. Vooral het feit dat ie totaal niet afsluit, ook als je hem helemaal niet hard hebt staan kunnen anderen nog meeluisteren en dat is niet fijn als je in de trein zit. Vind ook de pasvorm wat tegenvallen.

    Ik ga hem dan ook proberen te ruilen volgende week.

    Ik heb bij iemand de Sennheiser MX400 mogen testen. Dit zijn gewone in-ear oordopjes, maar ik vond ze wel erg fijn zitten:

    [​IMG]

    Dus misschien ruil ik hem wel voor deze.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hmmm, ik vind dat je in-ear neit kan vergelijken met een hoofdtelefoon.
    ik heb heel wat oordopjes versleten, en stuk voor stuk was ik niet tevreden. daarna heb ik wat setjes met extra bass-zooi geprobeerd, maar niks is te vergelijken met een hoofdtelefoon. de speaker is zoveel groter, het geluid veel zuiverder. dat is wat imo teveel uitmaakt om ooit nog normale dopjes te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het probleem is dat ik de neiging heb om mijn muziek nogal hard te zetten... ben laatst al eens in de trein aangestoten door een kerel die er last van had :eek:
    Die MX40 was echt erg wat openheid betreft, dat heb ik bij nog geen enkele oordopjes meegemaakt. Ik weet niet of dat bij alle hoofdtelefoons van dat soort zo is, maar zo ja dan ben ik eerder geneigd om weer oordopjes te nemen.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zo iets heb ik ook, zonder nekband dus. Omdat ik een hekel aan oordopjes heb dacht ik dat ik genoodzaakt was om iets met een hoofd/nekband te kopen. Echter ga ik nogal ruw met mijn spullen om. Bij Free Record Shop kwam ik toen dit soort "oorkleppen" tegen, voor ik meen een eurietje of 20 & levenslange garantie. Het merk weet ik zo niet maar het geluid is echt goed! De klepjes trillen best hard met de bassen mee :D Ze gaan over het algemeen ook een stuk harder dan oordopjes.
    Het is erg compact maar het nadeel is dat de snoer wel eens in de war wil raken. Dat neem ik voor lief gezien ik me geen zorgen hoef te maken dat ze stuk gaan en anders krijg ik toch nieuwe :cool:
     
  19. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort dingen vallen altijd van mijn oren af :eek: Kan aan mij liggen hoor :D
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Bij mij nooit :) En ik heb kleine oren, weinig ruimte om iets op te hangen dus :+
     

Deel Deze Pagina