1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdtelefoons

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 dec 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Om eerlijk te zijn vind ik oordopjes qua geluidsoverlast vervelender dan een hoofdtelefoon. Hem nog nooit van iemand last gehad met een hoofdtelefoon, wel met oordopjes. Vind het niet zo prettig als je enkel bepaalde tonen hoort als je tegenover iemand zit met de muziek hard aan.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad, dan wil je ook écht meeluisteren. 8)

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    okeej jullie hebben me overgehaald, ik heb dus nu zelf de mx400's..absoluut goeie dingen(zelf nog niks beters gehoord)
    Helemaal nu ik hoor dat ie vrij goed werkt met ipod ben ik overgehaald :)

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    om een ipod te halen? er bestaat ook een gmini. kijk voor een review (van onze darkwing) op www.luuk-online.nl
    hij heeft mij zelfs overgehaald. (ik had ene ipod)

5. Clitoris

Clitoris Guest

Heb net 2 Creative HQ 60's gekocht! Prima dingetje:)

PS: Hijs maar 9.99 bij Dynabyte :9 , en €19 incl bij mp3 man :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Waren het toevallig dingen van Koss? Die hebben ze nu allemaal liggen bij FRS, heb er ook een hoofdtel. van besteld ben benieuwd naar de kwaliteit :)

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha nee, ik heb al een ipod..maar ik bedoel...niet alles werkt met alles goed samen(dat is mijn ervaring) }:]

ps: wel een geweldige review die je aan het twijvelen maakt :'-( _O_

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap niet dat sommige mensen hun muziek zo verschrikkelijk hard zetten. Je bent gewoon puur je oren aan het beschadigen. Echt ziek hoe hard sommige hun muziek op hebben staan, en dan vinden ze het over een paar jaar raar als ze doof zijn...

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Voornamelijk om buitengeluiden af te sluiten. Dat doe ik veel op school, ik kan me moeilijk concentreren, dus als ik aan het werk ben zet ik mijn mp3 speler ongemerkt steeds harder. En als je oren eenmaal slechter zijn zet je hem ook steeds harder, simpelweg omdat de zachtere tonen niet meer hoorbaar zijn.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Koss ja.

De oordopjes zijn de echte boosdoeners, die zitten het dichtst op je trommelvliezen.
    En geef toe, met het volume open klinkt het veel beter :cool:

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Muziek klinkt net zo goed als je het op normaal hebt staan. ALs je alleen hard gewend bent, tja dan klinkt het zacht.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet niet, maar met mijn koptelefoons kan ik mijn Zen maar op volume 8 ofzo zetten, en dan horen mensen het nog. Oordopjes heb ik daar minder last van, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij ofzo.

13. Terryb47

Terryb47 Powered by ATiPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat vroeger ook wanneer je in de bus ofzo zit: zit altijd gast met vreselijk harde muziek opstaan meestal takkeherrie (housemuziek ), en dan kijken de mensen altijd naar mij (omdat ik ook oordopjes in heb zitten O-)

ik heb zelf Sony MDR-EX71SL (witte) in-ear dopjes icm m'n iPod, schermt buitengeluid prima af _0/

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    muziek klinkt alleen maar beter als je het geluid ene beetje zachter hebt staan. normale oordopjes zijn er ook niet voor gemaakt om het geluid hard te zetten. dan gaan ze lekker kraken en uiteindelijk kapot.

vandaag mun PMX60 weer terug, eindelijk van die klote-ipod dingetjes af.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Heb deze een aantal weken terug bij frs gekocht. Ben er redelijk tevrede over. Hij zit wel fijn, maar heeft soms de neiging om vanzelf naar achter te schuiven.. Dan moet je em weer ff naar voren duwen dat hij weer goed gecentreerd op mijn oren staat :)
    Geluids kwaliteit ben ik ook tevreden over.. Ik luister vooral Green Day, lost prophets en guano apes en na een beetje kloten met de EQ van mijn nieuwe mp3 speler kwam er perfect geluid uit..

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mooi dan weet ik dat ik geen miskoop heb gedaan :) Tnx.
    Nu is het wachten op mijn FRS mailtje....

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  17. Clitoris

Clitoris Guest

De creative HQ 60 is maar €9,- bij dynabyte *)

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja ik weet et niet met Creative en koptelefoons, die oordopjes die ik bij mijn MuVo kreeg waren echt bagger.

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dat kan ik bevestigen. (had je ook zo'n mooie KLEINE MuVo? 64mb voor 170€?)

net mun PMX60 truggekregen. compleet nieuwe kabel erop, koptelefoon zelf is wel hetzelfde. naja, het duurde dus 4 werkdagen voor een gratis reparatie; ik heb niks te klagen:cool:

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb net mijn Koss kopteelfoon afgehaald, die op de foto van Grave. Super ding :eek:
    Zit perfect, erg goed geluid en kan tering hard :D En dat voor €10 (€5 korting) _O_

Deel Deze Pagina