1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdtelefoons

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 dec 2004.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een nieuwe headset. Heb nu de Sennheiser HD202, en die werkt prima, is een topding, maar ik wil er eentje die wat meer voor het Dj'en te gebruiken is. Dus een Technics ofzo. Maar ik weet niet zo goed waar ik op moet letten.. Iemand die dat wel weet?

    (lol, exact 11 maanden na de laatste post :+)
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijd voor een nieuwe hoofdtelefoon. \o/

    Ik zoek een goede (duh) hoofdtelefoon die niet al te duur is maar €10 modellen ook niet :p. €30-€75 of zo.

    Goede kwaliteit, goede comfort (voor lang gebruik), met draad, gesloten oren (om je oren heen) en geen of niet teveel geluid naar "buiten" toe (wil niet dat mensen op de gang me film/game horen).

    Tja beetje standaard opzich, wil wel graag draad want ik zit dicht bij me pc en tv en daar wil ik hem toch alleen voor gebruiken.
    Een gewone "grote" hoofdtelefoon en geen oordopjes dus :p.

    Weet iemand waar ik er 1 kan kopen/bestellen/laten thuisbezorgen?
    Heb even bol.com zitten bekijken maar kan wel wat tips gebruiken.

    :thumbs:
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb er toevallig één te koop staan..

    Sennheiser HD 215

    Nauwelijks gebruikt, in nieuwstaat
    [​IMG]

    Wellicht interessant?
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk exact hetzelfde. Goede kwalitatieve headphones voor een redelijke prijs. Nu speelt bij mij het design ook een rol. Ik wil graag mooie headphones. Als ik het doe, doe ik t gelijk goed :).

    Ik ook al de lijst headphones op bol.com door gebladerd en daaruit komen bij mij de volgende modellen uit;

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000004019955&Section=SCE

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000004019951&Section=SCE

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000004019952&Section=SCE

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000004019953&Section=SCE

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000003897024&Section=SCE

    Alleen maar sennheiser's. Philips en Sony vind ik niet echt mooi. Ook de AGK K 530 vind ik erg mooi.

    http://www.kieskeurig.nl/product/4BF7D0AD505D1E02C12572DC004539F2.htm

    Ik kan alleen niet beslissen welke ik wil :+. Misschien word jij wat wijzer van mijn zoektocht ;).

    Handige link trouwens:

    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1064023
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Qua design vind ik deze Reloops erg mooi, maarja zijn nog niet uit en ik weet ook niet of je het mooi vind/het is wat je zoekt! Ik vind ze iig erg cool, ze moeten alleen nog uitkomen.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben nog steeds enorm te spreken over de Sennheiser HD212 of de HD202 (uit de startpost dus, alleen de 202 is zwart). Zeer geschikt voor waar jij hem voor wilt gebruiken. Sluit perfect af, heeft een zeer lang draad, fijne pasvorm en zeer goede kwaliteit.
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb nu philips oordopjes, met noise cancellation dus nu kan mijn speler nog zachter voor hetzelfde resultaat :) heb hem nu op 30 tot 40% staan.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bumpie eens een keer.

    Handig als een mod je topic sluit en zegt dat ie op de verkeerde plek staat dan je topic in een andere bestaande topic plaatst waar de laatste post uit 2006 is. 8)
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Bose OE Triports:cool:

    Super geluid, zitten lekker om je oren en je hoort naast de muziek helemaal niks meer. Ik haat van die zware logge headphones, daarom eigenlijk altijd voor in ears gekozen, gebruik al jaren de sony mdr's, maar deze triports zijn super licht en makkelijk mee te nemen onderweg, je kan em gerust een paar uur op hebben zonder dat je em eigenlijk op je hoofd voelt.

    Heb de Glacier Blue en Zilver uitvoering. 1 voor thuis en 1 onderweg:cool:
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Ik ga zelf voor de Skullcandy Headphones van de FreeRecordShop, in 3 verschillende maten en prijsklassen
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch niet die onderste 9 die zien er echt te lelijk uit!:)
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb zelf ook een Skullcandy koptelefoon, deze.

    [​IMG]

    Zit goed, goede geluidskwaliteit, ben er nog steeds blij mee. :cool:
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een relaxte bluetooth hoofdtelefoon die ik ook gewoon kan gebruiken als ik op de fiets zit oid. Dus niet zo'n veel te grote. Iemand een idee?
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit er over te denken om de Skullcandy Hesh aan te schaffen.

    [​IMG]

    Ik heb momenteel de In-ear headphone's van Creative en ze bevallen wel, maar ik wil gewoon wat beter geluid. De bass is erg goed van de in-ear headphone's van Creative, en dat viel bij de Skullcandy Lowrider die ik vandaag heb geprobeerd enorm tegen. Ik vergelijk nu even mijn headset met de hesh.

    Creative 630

    Technische specificaties:
    Frequentiebereik 6 Hz - 23 kHz
    Impedantie 16 Ω
    < li>Geluidsniveau 106 dB
    Aansluiting 3,5 mm
    Kabellengte 1,2 m
    Gewicht 9 g.

    Prijs: 20 euro

    Skullcandy Hesh

    Sound Mode Stereo
    Max. Power Handling 100 mW
    Driver Unit Size 50 mm
    Frequency Response 100 Hz - 18 kHz
    Impedance 32 ohm
    Plug Material Gold
    Volume Control With Volume Control
    Warranty Lifetime

    Prijs: 50 euro

    Ga ik hier op voorruit?

    Zou de garantie ook in Nederland levenslang zijn?

    Ik ben echt een leek op dit gebied..
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon proberen en kijken welke jou beter bevalt.

    Ja.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Technics RPDH1200 superchill voor EDM, super kwaliteit.
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is het probleem, ik kan nergens een winkel vinden waar je hem kan proberen.. omdat de verpakking gewoon onmogenlijk is te herstellen na dat de Skulls zijn geopend.



    Mooi, alleen geven veel site's aan dat er maar een jaar garantie op zit... :emo: (Nederlandse site's)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is meer een downgrade. Als je zo even het frequentiebereik kijkt iig. Die van de creative is veel breder. Bij de Skullcandy zijn de hoge tonen wat beperkter. Ik weet niet zeker of je dat echt merkt met een ongetraind oor, maar ik probeer altijd een koptelefoon te vinden met een zo hoog mogelijk frequentiebereik. Ik weet eigenlijk ook niet wat het bereik van een mp3'tje is. Misschien gaat die wel niet verder dan 18 khz, dan maakt het in principe ook weinig uit aangezien je toch het meest naar mp3'tjes zult luisteren(denk ik)

     

Deel Deze Pagina