1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoofdtelefoons

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 dec 2004.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem vanmidag toch maar gekocht (Skullcandy Hesh Black/Silver) en hij is geweldig!

    Hij zit geweldig, hij klinkt fantastisch ziet er ook nog eens erg vet uit vind ik zelf! Echt een super headset. Ik vind het geluid bij de Creative headset veel te opgepropt zitten. Als ik de Skullcandy op heb klinkt het veel meer alsof ik bij een concert sta te kijken. Ik ben er blij mee :)

    /Edit

    Ik vergeet zo het garantie verhaal..

    1 jaar garantie via FRS, en levenslang via Skullcandy.NL. Ook als ik mijn headset breek of op een andere manier kapot maak (water?) dan kan ik hem inleveren bij Skullcandy, en krijg ik 50% korting op een nieuwe Skullcandy headset.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  2. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogen oordoppen hier ook?
    Ik zoek namelijk nieuwe, mijn budget is 40 euro.
    Hiervoor had ik Sennheiser In-Ear CX300 maar die zijn overleden. Pas even naar nieuwe gekeken maar er is zoveel verschil in merken enzo. Welke raden jullie me aan?
    Het moeten wel In-Ear doppen zijn en ik ga ze gebruiken i.c.m een iPod Classic (niet dat dat veel uitmaakt denk ik).
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ipv de CX300 kan je ook de Creative EP-630 kopen, ze zijn technisch nagenoeg gelijk. De EP's zijn echter maar 20€ :+ Er zijn nu ook opvolgers van de EP-630, de EP-830.. Weet alleen het verschil niet.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zit nu aan mijn 3e paar EP-630 tjes en ze bevallen uitstekend!

    Zeker voor die prijs (20 euro destijds bij bol) vind ik het een uitstekende koop :)
     
  5. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de EP-830 besteld. 30 euro, toch netjes in het budget ^^
    Ben benieuwd. Bedankt!
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een aanrader op het moment, voor een goeie koptelefoon?
    Het is gewoon voor thuis gebruik, en wil er wel zo'n honderd euro aan uitgeven.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Klein bumpje, ik ben ook op zoek naar een goede koptelefoon, tussen de 50 en 100 euro en absoluut GEEN Skullcandy. Gewoon goed geluid dus, en zo min mogelijk noise. Suggestions, anyone?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    http://www.new-line.nl/nl/hoofdtelefoons/20.2
    De Reloop en Stanton zijn erg goed voor hun prijsklasse. Heb zelf de Stanton DJ Pro 2000. Qua uiterlijk is de Reloop wat neutraler (al schijnt ie wel 'lomp' (volgens mij brede/dikke oorschelpen) te zijn). Weet niet of je hem ook buiten op straat wilt dragen. De Reloop RHP-10 is er in wat meer kleurvarianten.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tnx! De RHP-10 ziet er zeker ook goed uit, in alle kleuren eigenlijk wel. Vanmiddag even de stad in om wat uit te proberen!
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb de RH 3500 pro en die is echt lomp 8)

    Niet iets waar ik over straat mee zou gaan, wel ideaal als je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is: Draaien :)
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net bij Dixons even wat uitgeprobeerd, en heb voor 45 euro de Sennheiser HD205 gekocht. Zit perfect op je hoofd, klinkt super: heb even wat .flac files van Ray Charles opgezet. Reloop kenden ze daar niet, maar goed, ik ben erg blij met deze :D
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, bij zo een zaak zul je niet snel dj-gerichte headphones aantreffen, maar meer mainstream headphones. Senheiser is overigens een goed merk met veelal kwalitatief goede headphones.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee idd, nou had ik het er eerst ook niet bij gezegd maar hij is dus vooral voor zelf muziek luisteren en series kijken, niet voor draaien ofzo. Ik woon met z'n tweeën op een kamer, en dan is het wel eens lastig om tv / radio / laptop aan te hebben staan ^^. Ik zit nu al de hele dag van alles te luisteren, en hij bevalt echt super!
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek een hoofdtelefoon om mee over straat te lopen, hij mag wel een klein beetje opvallen, maar hij moet niet groter dan mijn hoofd zelf zijn. 8)
    Mijn budget is ongeveer 60 euro. Iemand aanbevelingen?
     
  15. Remco

    Remco Guest

    WESC headphones, zijn er in alle soorten en maten en kleuren. Dus ik denk dat daar misschien wel eentje voor je bij zit.

    Bij deze site hebben ze wel wat modellen en anders moet je gewoon even googlen ;)
     
  16. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Beetje opvallen, hij hoeft niet gelijk een wandelende regenboog te zijn.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de AKG K420 gekocht voor iets van 45 eu http://www.akg.com/personal/K_420,pcatid,6,pid,108,_psmand,1.html . Niet erg opvallend, maar geluid is echt meesterlijk voor z'n klasse. Zit ook lekker, en ziet er wel slick uit. Krijgt ook overal hele goede reviews. Enige minpunt vind ik dat je het geluid al snel buiten je koptelefoon hoort. Niet ideaal voor in het OV.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  18. Remco

    Remco Guest

    Ze hebben ook zwarte en witte hoor ;)
     
  19. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    Gezocht hooftelefoon waarbij je de draad los kan halen.
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Klein bumpje :+

    Ik zoek een koptelefoon met goed geluid en het liefst noise cancelation. Heb nu de Dr.Dre Beats Studio maar die is echt aan zijn einde. En voor veel minder geld kan je net zo goed geluid hebben, wil er tot 100 euro aan uitgeven, iemand aanraders? :)
     

Deel Deze Pagina