1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hooikoorts

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Underdog, 10 jun 2005.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Sinds gisteren Allerfre genomen en moet zeggen binnen 5 minuten resultaat en bijna heel de dag er geen last meer van. :)

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook hooikoorts, en bij mij is een van de weinige dingen die helpt allerfree, deze zijn alleen wel duur en worden niet vergoed, daarom ben ik op aphoteek eigenmerk overgestapt, in die tabletjes zit precies het zelfde als in allerfree alleen zijn ze goedkoper en worden ze wel vergoed.

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ik was d'r afgelopen week ziek van:'-(

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net als jou(zie vorige post) gebruik ik ook Allerfre. Maar voor mij zijn ze makkelijk te krijgen, ja dat krijg je met een vader die een drogisterij/parfumerie bezit. :cool:

5. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik sinds kort Pollinosan en dat spul dat werkt aardig goed ik heb haast nooit meer last van jeukende ogen! _O_

6. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dr al heel wat jaartjes last van.. ik heb het hele jaar door last.. en ben ook allergisch voor zo'n beetje alle langharige dieren:p *veel honden en katten etc..* Toen ik jong was had ik het zelf niet in de gaten.. maar nu ik me er van bewust ben dat ik vaak aan mn neus zit omdat ie jeukt kom ik er soms achter dat ik dat 'aan mn neus kriebelen' jaren terug al deed *oude homevideo's etc:)*

Ik gebruik zelf flixonase en soms Zyrtec maar eigenlijk alleen Zyrtec als het echt k*t wordt:)..

Verder heeft het niet zo'n grote invloed op mn leven ofzo:p Zit alleen vaak aan me neus te kriebelen ^_^

Apex

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit jaar ook erg veel last van. Ik heb dan ook nog de pech dat ik bij het minste geringste meteen een bloedneus krijg. Vorig jaar had ik nauwelijks last, maar nu ist echt vet erg :'-( .

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er dit jaar ook wel erg veel last van! Had gehoopt dat 'het seizoen' alweer een beetje voorbij zou zijn, maar nee.... :mad:
    En ik krijg ook bij het minste of geringste meteen een bloedneus, vandaag al 4 :confused:
    Ik heb het nu al een flink aantal jaar, en heb er ook aardig wat medicijnen voor, maar toc blijft het irritant.

9. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    I share ur feelings brother;) .. tis wel kut idd die bloedneuzen..

Apex

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook super veel last van Hooikoorts echt irritant vooral eukende ogen genies jeuk in gehemenlte jeukende neus enz

Deel Deze Pagina