1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoop niet dat dit gerucht waar is

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door harry potter, 30 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Schieten ze niks mee op maken ze niet meer winst mee denk ik. Er worden een stuk minder games gekocht als ze 180 zijn dan 60. 60 euro vind ik btw al veel voor een mindere game.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is te zien, als ze allemaal prijsafspraken maken wat betreft de verkoopprijs van een game , dan zit de kans erin dat de gamer hier het slachtoffer is, tenzij we allemaal besluiten om geen nieuwe games meer te kopen.
    En dan moeten we maar afwachten wie dit het langst volhoudt wij of zij :)

3. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er niks van. en als ze die spelen echt zoo duur gaan maken. vind ik dat we ms sony en nintendo moeten gaan boycotten. net zoo lang tot ze de prijzen af doen.

4. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin prijafspraken zijn verboden. nintendo heeft ooit een boete van 80 miljoen euro gekregen daar voor. waarom maken we ons druk het is verboden klaar.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, als de kwaliteit van de games dan ook 2x omhoog ging, dan ben ik het nog wel bereid te betalen. Als ik voor ellende-games als Bloodwake 150 pleuro moet gaan neerleggen, dan is het snel gedaan met gamen (en met mij een paar miljoen anderen)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je dat dan??? Stel je brengen de vetste spellen uit (Halo3, Fable2, Brothers In Arms 2) Ik denk niet dat ik dan thuis blijf zitten of niets ga bestellen:p Maarja je hebt keiharde actievoerders die dat wel kunnen......

In ieder geval weet ik zeker dat MS, Sony en Nintendo dit niet zullen doen. Het gaat hun zelf alleen maar geld kosten door de inkomsten die ze mislopen.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Aan de andere kant: verhoog je prijs 200%, dan kan je met de helft minder consumenten af. Als nu meer dan de helft van de consumenten games blijft kopen ondanks de duurdere prijs, tja, je maakt dan wel winst

8. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Microsoft-topman Steve Ballmer kan door een lagere prijs van hardware de piraterij in ontwikkelingslanden worden ingedamd. In bepaalde landen zou een computer hooguit 100 dollar moeten kosten.

Het is bijzonder om de topman van een softwarebedrijf te horen verklaren dat er goedkopere hardware moet komen, omdat er zoveel software wordt gekopieerd. Ballmer wijst er op dat mensen in ontwikkelingslanden meestal maar één mogelijkheid hebben om met computers te werken: het internetcafé.

Microsoft heeft vijf keer meer Hotmail-klanten in China en India dan er computers zijn in die landen. Het aanbieden van goedkope hardware kan de piraterij terugdringen, doordat er een alternatief voor illegale kopieën ontstaat, meent Ballmer.

Microsoft vraagt niet alleen van hardwarefabrikanten een prijsbewuster gezicht: ook het bedrijf zelf maakt bepaalde software goedkoper. Zo is er een 'starter edition' van Windows XP ontwikkeld voor India, Rusland en Thailand. Deze kreupele versie van Windows XP is beperkt in schermresolutie, netwerkfunctionaliteit en het aantal programma's dat tegelijkertijd gedraaid mag worden.

Het kost echter slechts 35 dollar, een fractie van de volledige Windows-versie. Of deze regio-versies de piraterij van Microsoft-producten echt gaat terugdringen, zal pas op langere termijn duidelijk worden. De versies worden alleen bij een nieuwverkochte pc geleverd.

In zijn toespraak op een congres van onderzoeksbureau Gartner stipte Ballmer ook nog even Linux aan. Hij wijst de stelling van de hand dat Linux met een opmars bezig is als desktop-besturingssysteem. "Er is een verwaarloosbaar aantal eindgebruikers dat Linux gebruikt", aldus Ballmer.

Veel bedrijven en overheden worden bovendien afgeschrikt door de kosten van een Linux-implementatie, stelt Ballmer: "Parijs oordeelde dat Linux dramatisch veel duurder was dan Windows. In Brazilië exact hetzelfde verhaal."

Wel erkende hij dat Microsoft de stad München niet wist te overtuigen om toch voor Windows te kiezen. De Duitse stad zegt - na veel aarzelen overigens - klaar te zijn voor de overstap naar Linux, waarmee enkele tienduizenden gemeentelijke computers zijn betrokken.

Met een bijdrage van Mike Ricciuti, CNet

als je dit zoo leest zuow je niet denken dat ms de prijzen van games fors gaat verhogen. ik denk dat het ook niet gaat gebeuren als het waar is wat hier staat.

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je bent je ervan bewust dat men 'ou' met O-U schrijft en niet met U-O? :confused:

10. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    gaat dit topic nu ineens over spel fouten. echt kinderachtig vind ik dat. leest liever dat van ms hier boven en geeft daar maar eens een mening over.
    ik blijf wel ontopic dat kan ik van juow niet zegen. jij gaat in de plaats daar van zeuren over spel fouten. en ja er stond een spel fout ben je nu tevreden. :mad:

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja kwou t net zeggen hehe, harry, neem een inburgerings cursus! :+

Kweet niet wie dit gerucht de wereld heeft ingeholpen en er was al tijd geleden een topic over maar het is bullshit...

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee maar er wordt wel van je verwacht dat je hier leesbaar schrijft...
    Jaja... fijne rekensom. Er werd vermeld dat de prijs stijgt omdat de kosten hoger uitvallen. Per verkochte unit verdien je dus niet meer dan voorheen.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Toch is het iets wat ze voor de huidige xbox zouden kunnen invoeren. You know, hogere prijzen, hopelijk betere kwaliteit en we zijn hier direct van alle koters af :+

14. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
  15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ja , verlost van al die schrille piepstemmetjes , dan word xbox eindelijk eens volwassen :cool:

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, betrouwbare shit man!

17. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    is die site dan niet betrouwbaar?. volgens mij is niet een site 100% betrouwbaar als het om info gaat.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk jij dat 1 of andere gare onbekende xbox site met nieuws komt wat nergens anders staat. Dan ook nog is zeer onwaarschijnlijk nieuws.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

en waarom reageert hier iedereen dan zo?

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Maar "ze houden je op de hoogte!". Tegen de tijd dat zij het zeker weten, weet de rest van de wereld het ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina