1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Horror Films

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 30 jul 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die is inderdaad goed, de TCM.
    Als je die leuk vind moet je ook eens MonsterTruck (of MonsterMan, weet het niet zeker) kijken. Lijken erg veel op elkaar, maar ipv een kettingzaag een monstertruck.

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Binnenkort komt Saw uit. Een vette horror wordt dat.

Carrie was echt heel saai gisteren.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niemand Ju-On : The Grudge gezien?

Edit: alvast bedankt voor de vele reacties ook!Zal zeker een paar films opschrijven & in de videotheek zoeken:)

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem zeer matig; de muziek verpest het sfeer en de gast had veel geheimzinniger moeten zijn.

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    zodadelijk the Bride of Frankenstein op tv 8) }:]

vergeleken met moderne films niet imponerend doordat het zo'n beetje de eerste horrorfilm was, maar ik hoop dat het net als Frankenstein (die vorige week kwam) ontzettend leuk is om te kijken :D

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Gisternacht Carrie gekeken. Jammer van de gebrekkige kwaliteit van rtl 5 (een half uur van de film werd gewoon herhaald...), want de film was echt vet. Hij kwam heel erg langzaam op gang, maar die enge moeder zorgde voor een lekker fucked up sfeertje, en het einde maakte de film heerlijk af. Ik vond hem tof! :D

7. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Originele versie van Psycho met die beroemde moord op dat chickie onder de douche, Niet die slappe remake van een paar jaar terug.

Deel Deze Pagina