1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

house/techno topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door goodfella, 27 jul 2005.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Misschien wel weer leuk om een nieuw topic te openen over de wat minder populaire stromingen binnen de dance. Ik heb het voor het gemak maar het house/techno topic genoemd, maar ook progressive, techhouse en breakbeat schaar ik onder die muziek.

    Als ik ff een cd mag aanraden...Global Underground 028 van Nick Warren. Geniale compilatie dubbelaar. _O_

    Volgende week zaterdag trouwens weer naar Dance Valley. Gruwelijk veel zin in. Nog meer mensen van hier die er heen gaan?
     
  2. Overboost

    Overboost Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Techno

    Hee hallo,

    Leuk initiatief, dit topic!!

    Voor mij blijft er maar 1 techno god en dat is Michel de Hey.

    Een echte aanrader voor de Techno liefhebbers: Two Faces van Michel de Hey, een wereldklasse dubbelaar!!

    Groetjes,

    Overboost
     
  3. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar de harde techno (schranz)
    de beste dj's vind ik pet duo, rush, amok, sven wittekind,...

    als je van echte techno houdt moet deze zomer zeker naar pro - jekt 2 dagen lekkere harde techno voor maar 29 €
    pro-jekt

    en natuurlijk _O_ nature one _O_ niet te vergeten 4 dagen feest bijna niks slapen
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jah techno _O_ op elk tijdstip van de dag is het lkkr om techno te draaien.. hou eigelijk van alle techno stromingen
    ik heb het eigelijk altijd te druk met werk om naar een goed feest/ festival te kunnen gaan.. vertel mij es: hoe is het op zon festival zoals nature one
     
  5. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    noemen jullie eens een paar goede techno songs op?
     
  6. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Nature one is van het begin tot het einde een groot feest, donderdagmiddag gaat de camping open en dan is zijn al feesje op de camping, sommige landen hebben ook hun eigen "dorp" zoals België, Nederland, Duistland, ...
    De sfeer is ook heel goed, het enige nadeel is misschien dat er altijd muziek is op de camping je kan daar door heel moeilijk slapen, ik heb vorig jaar ongeveer 10 uur geslapen van donderdagmorgen tot zondagmiddag maar het is zeker de moeite

    Volgende donderdag is het weer zo ver 8)

    Je kan het best een liveset en de tracklist downloaden van een dj
    en dan de platen die je goed vindt zoeken
     
  7. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet topic!

    De vetste techno vind ik een beetje hardere oldschool. Zo wat Adam Beyer vaak draait. Als ik je 1 liveset mag adviseren: Adam Beyer live op Awakenings Festival 2004.
    Alle techno die flipkop1984 noemt is ook supervet!
    Hou ook wel van rustige techno zoals Alexander Kowalski _O_ .
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Techno is niet echt mijn ding toch meer rock.
    Maar ik hou ook beetje van Happy hardcore vind ik wel beetje melig.
    En ook van trance maar trance is neit te vergelijken met techno hé?
     
  9. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Alexander kowalski heb ik 2 weken terug nog gezien op het monegros festival (een van de beste technofeesje, wel in spanje maarr je moet er iets voor overhebben :D ) die is ook goed hij draait volledige met de computer zonder koptelefoon, hij ziet er niet uit maar hij zorgt wel voor veel sfeer in de tent
     
  10. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel vette livesets, waaronder die van adam beyer staan trouwens op 3voor12, en dan in die navigatiebar bovenaan kiezen voor djsets.

    Alexander Kowalski brengt idd goeie sfeer in de tent en draait altijd heerlijk. Zijn producties zijn helemaal top, vooral response.
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Alexander Kowalski zijn producties zijn wel helemaal mijn ding. _O_

    Zaterdag naar Dance Valley. Kan niet wachten. :cool:
     
  12. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat die smillie met die zonnebril maar weg ;)
     

Deel Deze Pagina