I, VIDEOGAME

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lethal AK47, 6 jun 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921
    Ik heb de eerste episode niet gezien, maar ik vind tot nu toe de tweede erg matig. Het begon matig, tweede deel was erg goed, daarna opeens een hele generatie overgeslagen tot Grand Theft Auto 3.

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, in ene gingen ze over op gta 3:confused: Een jaartje of 10 overgeslagen:+

3. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik wou t ook al zeggen:p zijn ze in de periode dat de playstation op de markt werd gebracht, gaan ze opeens naar gta3:confused:
    Ik d8 van nu komt mss de N64 ofzo maarja:mad:
    Toch een vette Docu:cool:

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ergens online te bekijken? Want ik heb ze alle twee tot nu blijkbaar gemist....

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Erg matig, zoals ik al eerder zei... Lijkt wel of het gesponsord is door EA, Sony en Microsoft. Er is geen woord gerept over de N64, geen woord over Super Mario 64, een revolutionaire game. Geen woord over Zelda: Ocarina Of Time, ook een belangrijke game in de geschiedenis van de games. Niks over Doom of Quake... Geen Half Life... Maar wel GTA en EA Games. Niks over de Dreamcast...

Als je het mij vraagt is het een erg matige docu. HEt eerste deel was niet heel boeiend. Na de reclame ging het echt een goede kant op met het stuk over de NES en de PC games van Sierra. Daarna ook nog wel, maar toen werd het ronduit bedroevend slecht. 5 minuutjes Playstation (nog niet eens) en opeens een stap van een jaar of 7. Erg matig.

@ Falcon: Je hebt niet veel gemist, imo...

Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben alleen benieuwd wat er in de laatste 3 afleveringen zit, omdat ze nu al bij het heden zijn. Vond het ook erg snel gaan ineens.

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Je maakt zeker een grapje? Hoe kun je nou de N64 overslaan?! En Doom,Quake,Half Life....en niet te vergeten OOT :eek: GTA was des tijd best uniek tuur lijk, maar 3/4 van de zooi die EA toen uitbracht (beetle advance racing?) wel?

Dat de dreamcast als console best geflopt is, betekend niet dat het een uniek ding was die zijn tijd letterlijk jaren vooruit was...

Ik had eindelijk de hoop dat dit de eerste fatsoenlijk docu over game werd..

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alleen een stuk van de tweede aflevering gezien, maar volgens mij hadden ze het over thema's en niet over een lineare geschiedenis van games. Volgens mij ging het op dat moment over personages en was GTAIII sinds een lange tijd een grote verandering in hoe de speler tegen het personage dat hij speelt aankijkt. Volgende afleveringen zal heus Nintendo ook de nodige aandacht krijgen ;)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Ik heb de hele aflevering gezien, en ze waren heel erg raar bezig. Maar het kan zo zijn... Ze begonnen iets over emoties en verhaal, maar toen gingen ze weer lineair verder. Daarna maakten ze opeens een heel grote sprong. Ik bedoel, als je het over verhaal etc gaat hebben in een game, betrek dan zeker Zelda: OOT, Half Life en Shenmue erbij.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Het 2e deel stelde me een beetje teleur. Het 1e deel vond ik best goed, maar nu springen ze van hak op de tak en wordt er veel overgeslagen. Best jammer, want het zit opzich goed in elkaar. Ben benieuwd hoe het verder verloopt.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Vergeet niet te kijken, deel 3 is net begonnen! :)

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, vergeten te kijken:mad: Hoe was deze aflevering en waar ging het zoal over?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Het was niet zo heel bijzonder. Het ging over Doom en leger. Ook wat het leger voor invloed heeft op de game-industrie. Het wordt vast herhaald.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe aflevering begint.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Was wederom niet echt geweldig. Wel grappig dat ze het ook over Red vs. Blue hadden.

Deel Deze Pagina