1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idioten + Ferrari x Lamborgini = madness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 9 mrt 2005.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ps'je......




    wist je uberhaupt wel dat van alle verkeersongevallen in nederland maar 3% van de oorzaak te verwijten is aan de snelheid.

    dankuwel:+
     
  2. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg dat er wel degelijk verschil tussen zit, daar jij beweert dat het even fout is als iemand die 150 km/h rijdt... dus nu verdraai je mijn woorden gewoon.

    oh in dat geval vind ik het wel goed |:-
    dat heeft er dus helemaal niets mee te maken he...
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  3. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik dus helemaal niets van. Hoe kom je aan dat cijfer? Ik ben het overigens met je eens dat de reacties wat overspannen zijn, maar die mannetjes doen het er ook om, natuurlijk. Dat filmpje hebben ze speciaal voor de aandacht gemaakt, en dat vind ik weer zielig.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik weet niet hoe jij je gelijk wil gaan halen als ik gewoon hetzelfde zeg als wat jij daarvoor intypt....."je vind iemand die 150kmph rijd minder fout als iemand die 300 kmph rijd"....het staat er echt hoor haha:+ ..lees eens goed je eigen post joh en ook hierbij verdraai ik wederom helemaal niks...hoe kom je erbij kerel :confused:

    je eindigt je 2 zinnige(of dubbelzinnige..hoe je het ook lezen wilt) relaas prachtig met "dat heeft er niks mee te maken" reverend naar het feit waar het allemaal om draait namelijk verkeersveiligheid en waar maar 3% de reden is die het roet in het eten gooit en de directe link is van deze discussie.
    jij als voorstander van de wegenverkeerswet en tevens zeer verstandig mens vind dit dan volgens smileys en je eigen bewoording onzin maar wenst deze 2 jongens wel naar het hiernamaals.

    de rivella is nu niet alleen meer een beetje vreemd......hij is nu ook niet meer lekker.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    geloof het toch echt want dit zijn de cijfers.
    verkeer is mijn beroep en mijn vreten en ik maak dagelijks het een en ander mee.
    naast mijn werk heb ik een aantal vrienden die werkzaam zijn bij de klpd daar waar ook deze cijfers vandaan komen.

    de politie is toch immers onze beste vriend O-)
     
  6. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, je hebt wat vrienden...dat is natuurlijk niet genoeg. Cijfers moet je sowieso wantrouwen, als iemand met zo'n bron aan komt zetten hoef je ze helemaal niet serieus te nemen.

    'Er zijn drie soorten leugens. Leugens, grove leugens en statistieken.'
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ook welkom hier op het forum trouwens.

    ik krijg deze info uit eerste hand en geloof niet dat mij een fabeltje wordt verteld...de vrienden waar ik voor kies om mee om te gaan lullen niet uit hun nek.
    als ik met de constante achterdocht mijzelf bij een ieder ten rade moet gaan dan speel ik eerdaags de hoofdrol in consperacy theory deel 2.
     
  8. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u, dank u, voor het warme welkom. Als iemand stellig met statistieken aan komt zetten die op mij niet erg logisch overkomen, dan verwacht ik toch wel een gedegen bron en niet: ik heb viavia gehoord dat dit en dat, enzovoort, etcetra, blablabla. Valt bij mij onder het kopje: 'gelul'
    De statistieken lijken mij niet erg logisch omdat je minder tijd hebt om te reageren bij hoge snelheid dan bij lage snelheid, dat is een gegeven. Wanneer je dus logisch nadenkt zou je tot de conclusie kunnen komen dat de kans op een verkeersongeluk groter is bij hogere snelheden. Mij lijkt 3% waarbij een te
    hoge snelheid meespeelt dan ook ietjes aan de lage kant.

    Edit: Ik heb je 3% gevonden!

    http://www.flitsservice.nl/algemeen.../verkeersstatistieken/statistiekenverkeer.htm

    En daaronder een site die precies het tegenovergestelde beweert:

    http://www.politie.nl/Gelderland-Midden/Verkeershandhaving/verkeersongevallen.asp

    Altijd betrouwbaar. Die onderzoekjes. Let ook op de verschillende belangen van de site's: de ene is een politiesite (belang: snelheidsovertreders aanpakken) de andere een site die aangeeft waar er geflitst wordt. (belang: voor de snelheidsduivels) De statistieken worden gekleurt door diegene die ze maakt, of opdracht toe geeft, of doorgeeft.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  9. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    haha je volgt het niet helemaal meer he? dat zeg ik inderdaad, als reactie op jouw post (welke je overigens alweer ge'edit hebt)
    ...ja 300 km p/u rijden is inderdaad erger/fouter dan 150 km/u rijden..
    ik zal het voor de zekerheid nog even anders formuleren:
    Ik vind het minder erg als iemand 150 over de snelweg rijdt, dan wanneer iemand met 300 over de snelweg rijdt.
    Ik vind dat iemand die met 300 over de snelweg rijdt, harder gestraft moet worden dan iemand die 150 rijdt.
    Ik vind dat iemand die met 150 over de snelweg rijdt, minder hard gestraft hoeft te worden, dan iemand die met 300 over de snelweg rijdt.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    klopt helemaal je verhaal maar zie wel het verschil in een te hoge snelheid van een km'tje of 10 of een snelheid die 2 en een half keer de maximale snelheid overtreft zoals de knapies in hun veel te dure pasta racer's ten tonele brengen.

    de kans dat iemand je met deze snelheid uberhaupt ziet aankomen is al nihiel laat staan de mogelijkheid tot reageren hierop.
    de kans is idd groter maar uiteindelijk is het maar voor 3% de HOOFDoorzaak(lees dit goed he :+ )
    wat ook uit dit soort onderzoeken naar boven komt is dat bv motorrijders 16 keer meer kans maken om om te komen in het verkeer dan de automobilist.....das aan de andere kant weer een idioot hoog cijfer maar wakker liggen ervan doe ik zeker niet want god bestaat en hij heet "GHOSTRIDER" .

    garantie over de waterdichtheid van welk soort poll,statestiek,onderzoek of wat dan ook kan denk ik geen mens geven.
    ieder mens hoort en leest toch alleen maar wat hij wilt horen of wilt lezen....no hard feelings.
     
  11. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook dat die 3% de hoofdoorzaak is. Het ligt dus vooral aan: hoe lees ik die statistieken. Zo is er ook een heel groot deel dat de oorzaak heeft in het verliezen van controle over het stuur, maar je kan niet aflezen hoe dat komt: snelheid? Afleiding? Combinatie van factoren? Dat is het gevaar van statistieken. Iemand met andere belangen pakt wellicht die ongelukken waar snelheid maar een onderdeel van de oorzaak is ook mee, anderen pakken alleen de hoofdoorzaak. Zo kan het dus voorkomen dat twee site's hetzelfde onderzoeken en met andere resultaten komen. En daarbij komt ook nog dat wij allebei de statistieken anders kunnen lezen. Zoals je zegt: ieder mens hoort/leest onbewust/bewust toch wat hij horen of lezen wil.

    Ik geloof niet in god maar heb ook geen rijbewijs, goede combinatie dus :+
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hey blairwitch...waarom vertel je nu voor de derde keer hetzelfde verhaal kerel.
    we hebben het allebij over hetzelfde euvel daar waar jij nu voor de derde keer mij iets probeert te vertellen wat steeds mooiere vormen begint te krijgen,maar ook naar de lulligheid zelve toekruipt door maar het corrigeren van een van mijn vele spelfAUten ook als aangrijpingspunt te gebruiken.

    waar wil je nu naartoe??????
    je maakt wel geluid maar verrast mij niet met info waar ik wat mee kan doen maar die overigens wel helpen tot het officieel naar de kloten maken van deze thread.

    ik vind het prachting dat jij van mening bent dat je iemand die 150 rijd (en daarmee net zo makkelijk een halve kleuterschool mee in 2én rost) minder zwaar gestraft wilt zien worden dan iemand die 300 kmph rijd........en wat afhankelijk van de situatie meestal gebeurd mocht de dader in zijn kladden worden gegrepen.

    maar om (daar gaan we weer) je persoonlijke ongenoegen te doen verstevigen en je mening nog dikker en heftiger kracht bij te zetten wens je iemand die het dubbele rijd gewoon dood alsof je een pak wasknijpers bij de appie haalt.

    om dit vergelijk gaat het bij mij mis want wellicht zijn er wel eens mensen geweest in het verkeer die jou persoonlijk ook wel eens het zelfde voorland toewenste.......maar 'tis wel heel kort door de bocht wat je hiermee doet.
    het is jouw mening.......en die moet je ook gewoon kunnen geven en die door mij geaccepteerd wordt zoals die is.
    hetzelfde geld voor mijn commentaar wat dus mijn mening is en wat het voor een deel kan verplaatsen met de jouwe maar zich niet bezighoud met de levensloop of dan wel de liever directe beëindiging daarvan tegen een onschuldige boom.(laten ze het maar niet horen in de linnaeusstraat )
     
  13. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ten Eerste; Dit is oud nieuws! Dit staat al meer dan 6 maanden op AutoWeek.nl dus dit is complete Media Hype.

    Ten Tweede; De Bestuurder is een evaren coureur die meerdere rijbewijsen op ze naam heeft staan en tevens slipcurcesen en andere praktijk lessen heeft gehad met dit soort Auto's en dus niet maarzo een doodnormale Student die even wil patsen.

    Ten Derde; Het stuk waar 293 km/u wordt gereden is helemaal leeg. De auto remt binnen een seconden wel met 60 m/s af. Dus 2 Seconden afstand zal niet helemaal van toepassing zijn maar hij staat ook zo weer stil.

    Ten Vierde; Wie rijdt er nou niet iets harder met zo'n mooie Auto, mensen die zeggen dat ze dat niet doen zijn ofwel Bejaard ofwel Jarlours op de bestuurder!

    Ten Vijfde ; Zo iemand weet wel deels wat hij doet, anders laat de eigennaaar hem er niet in rijden. Immers is hij al een keer gecrashed toen ze band ontplofte. Ze Ferrari 360 is na de tering geholpen, blijkbaar had de eigenaar genoeg vertrouwen de bestuurder er gewoon in te laten rijden.

    Ten Zesde
    ; De Media overdrijft en maakt fouten het is met een Lambo en dus niet met de Enzo 293 gehaald. Bovendien waren het geen gevaarlijke stunts, zo auto zit binnen 3 seconden op 100 en dus zit je ook zo op de 290. Het wa compleet ongevaarlijk tenzij de (evaren) bestuurder een stuur fout had gemaakt of dat er onverwachte bewegingen waren gemaakt.

    DUS DIT IS GEWOON TOF! EN NIET DOM! DENK JE HET BETER TE WETEN GA DAN NA HET AUTOWEEK FORUM EN LEES DE VERKLARINGEN VAN DE BESTUURDER HIMSELF!!!
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    @blox.

    lol de 2 grootste vijanden via de weblinks tegenover elkaar.....goed gedaan en het geeft meteen een indicatie waar deze beide fronten mee proberen te schermen.

    zolang de verkeersveiligeheid gemeten en aangeluld moet worden door onze overheid naar aanleiding van in klikko's verstopte flitsertjes weet ik voorlopig wel aan welke kant ik sta.

    ik denk om mijn portemonnee :+
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    @mc red.


    ik kan hier ook om lachen hoor.......er zijn er hier genoeg die weten dat ik ik alles behalve heilig ben wat de max snelheid aangaat.....sterker nog de lambo reed 27 kmph langzamer dan dat ik hier in nederland op "kloksnelheid" heb neergekwakt.

    ook al is het stil op de weg blijft er uiteraard een risico aan verbonden dat iets verder gaat dan het verliezen van je papieren....iemand anders kan zomaar een stomme fout maken die voor beide partijen fataal kan aflopen en daar heb je er maar eentje voor nodig.

    ja......ik ben ook wel eens vreselijk fout en verdien het volgens sommige om maar dood te gaan wat uiteindelijk ook wel gebeurd......in een bed over een jaartje of 60 hoop ik.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    @McRed: Natuurlijk is het leuk om te zien maar al heb je nog zoveel rijbewijzen, slipdiploma's etc. het blijft onverantwoord. De regels zijn er niet voor niets.
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat veel mensen hier zich wel heel erg opwinden om het feit dat twee van die puistenkoppies op een vrij lege snelweg ff 300 rijden met ene paar mooie wagens.

    t lijkt net alsof jullie allemaal overbezorgd zijn, ik geef toe dat het onverantwoordelijk is, maar hier wordt nogal overdreven, terwijl veel van jullie waarschijnlijk gewoon een beetje jaloers zijn, en laten we eerlijk wezen, daar zit wat in.
     
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds geen filmpje kunnen zien , geen goede site('s) gevonden.
     
  19. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt mega vet. Als ik zo'n auto heb dan zal ik er ook hard mee gaan rijden, want wat wil je met zo'n auto 120 gaan rijden ofzo... dus echt niet.
    En precies ik vind dat jullie het allemaal een beetje overdrijven en jaloers zijn.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt te gek. Ja man, je gaat toch geen 100 met een Enzo rijden. Dan sta je juist alleen maar voor l*l. Weet je hoe hard man! En hier in NL!
     

Deel Deze Pagina