1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Nadya?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk het wel, ze ziet er wel uit als een Nadya... :eek:
     
  3. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond die gast met dat lange blonde haar en zonnebril vet tof!
    Die gast heeft humor, bij ons thuis lagen we plat van het lachen!
    (gebeurt altijd bij Idols...):D:+
     
  4. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Zij: Ja, ik denk dat hij doorgaat. Ik heb hem nog niet horen zingen, maar de looks zijn goed!
    Commentaar: Blahblah, hijs 23, blahblah :p
     
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Zo'n gast hoeft ook niet te kunnen zingen ( net als die turner).. kijk maar naar Jim..:D
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, maar hij kan wel zingen vind ik. Ik vond die turner ook goed zingen :)
     
  7. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Grumble...Nadya *rolt met ogen* Geen goede relatie meer mee :9 Maar Shannon was er ook en had ik ook gezien, kon goed zingen hoor!

    Maar Nadya stond erbij alsof ze niet wist waar ze heen moest kijken en zat steeds aan dr broek te peuteren en weet ik wat 8)

    Oe! Btw, die kerel is echt een schatje, ZO cute :9 Echt zo bescheiden en mooi _O_
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had me ook smakelijk vermaakt met deze aflevering, maar wat ik niet begrijp. Die mensen die elk jaar weer terug komen, die snappen er écht niks van! Ze kunnen gewoon niet zingen, of ze zien er niet uit.

    Ik snap zowieso niet waarom ze zo'n programma nodig hebben om iets te kunnen worden, kijk maar naar jim en jamai, niemand kijkt meer van ze op tegenwoordig. Ik denk dat je er niet echt beter van word als je aan zo'n programma mee doet, ga dan in een bandje spelen/zingen/weet-ik-wat'en, maar ga niet aan het trieste der trieste programma mee doen. Ik kijk het dan ook puur voor leedvermaak want geef nou toe:
    Het beste vermaak, is leedvermaak :cool:
     
  9. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    nee.. het beste vermaak is ijsvermaak! (srry grapje). maar dat ze het ieder jaar weer opnieuw proberen snap ik ook niet. Munch kent wel veel mensen die aan deze idols meedoen heb ik begrepen?
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt mee. :) Twee van haar vriendinnen hebben meegedaan aan Idols 2, waarvan eentje (ooit) haar hartsvriendin is/was...Nadya. :)


    En ja, het is leedvermaak, maar die mensen kiezen er zelf voor om deel te nemen. Ik heb er niks op tegen, eigen schuld, ze hebben het zelf in de hand.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Het is natuurlijk ook het leukste om te kijken naar mensen die totaal niet kunnen zingen ( ik ook niet hoor, maar ik ga dus ook niet op tv) Later wordt het toch steeds commercieler enzo.

    Die ene gast zal trouwens wel ver komen. Maargoed, dat zou ik nog wel snappen, want wat mensen in Jim zagen snap ik nog steeds niet; en hij zingt beter ook. En dat meisje dat het over Joel had ofzo ( sorry, ik weet echt geen namen van die mensen) die was ook wel goed. De rest was best wel om of te vergeten of nachtmerries van te krijgen.
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was Marieke, Marieke is cool. *)
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Marieke is niet alleen cool dan, Marieke ziet er ook goed uit.
     
  14. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom uit Best (vlakbij eindhoven) en ik schaam me kapot voor die rare gasten uit Eindhoven. Zeker die gekke homo's, waarvan één nog eens een soort 'vriendin' heeft. Of wat erop lijkt... 8)
     
  15. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch al maanden geleden opgenomen????
     
  16. The_Thijs

    The_Thijs Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Die gast vind zichzelf echt grappig volgens mij. Daar ben ik het niet helemaal mee eens/ niet hElemaal mee eens/ helemaal neit mee eens/ een? niet helemaal mee, Helemaal mee eens, niet?

    btw. hoe kom je aan de site van die gast. daar zoek je tog niet naar. of ben jij stiekum die gast..? mysterieuze zaken op dit forum.
     
  18. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Kreeg vandaag een mailtje van Chello dat speciaal voor Chello abonnees je ALLE audities online kunt bekijken .... wat moet ik daar in vredesnaam mee?? Maar goed als je dus iets wilt weten ik kan ze dus allemaal opzoeken schijnt.
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt, tussen de uitzending door werd daar reclame voor gemaakt. Niet-Chello-gebruikers moeten een euro betalen voor twee uur toegang.
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je niet wat van die audities opslaan en op je eigen webspace zetten? Lijkt me leuk om er een aantal terug te zien :cool:
     

Deel Deze Pagina