1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    op het eindst was gewoon te erg. ik lag moeilijk in een deuk. vooral toen die herman ging dansen hahahah. dit doe jezelf toch niet aan.
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    :+

    :+ :+
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahaha ja dat is mijn goedste nederlands.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Krijg steeds meer hekel aan de jury. Die ene gast werd afgezeken en wat was er nou verkeerd, zn stem, zn uiterlijk, eum, toen wisten ze zelf niet meer wat ze zeiden. En daarna zo een griet met een te slechte stem die dan weer wel doorgaat. Echt te triest.
    Maar dat in het stadion was dan wel weer leuk:D
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn dit gaar ver man. Ok ik snap dat die mensen die daar op het veld stonden er zelf mee eens zijn gegaan dat ze daar zouden gaan staan.

    Maar dit vind ik toch wel het toppunt van vernedering. In een stadion nog wel :confused:. Damn die ouders moeten hun kinderen beschermen (toch?). Vind het zelf niet leuk meer...
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is het hem juist, die ouders staan 200% achter hun (niet-kunnen-zingen) kinderen 8) Die gelover er zelf nog meer in dan die ene zelf, net als die ene die al een paar singles had uitgebracht, dan denk ik van: "Dan heeft zo iemand zo'n programma toch helemaal niet nodig, tenzij je zoals jim & jamai (:+) wilt worden. Maar dat wil je niet, echt niet }:]
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, de droom van een groot, bekend, beroemd persoon te zijn, blijkt nou eenmaal erg groot te zijn, ook bij de ouders...

    kijk maar naar figuren als Kevin 'Travolta'... Miranda (of was het Milanda), en zo nog een hele zooi...
    en die moeder van de meid die de jury ging vragen waarom ze niet doorwas... tja... :p
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die ene gast van die site, ik ben lekker veels te grappig, die lacht in zijn vuistje. Die heeft de hele boel lopen verneuken :) Echt humor dat hij bekend wordt door een act op te voeren :)

    Die danser vind ik niet grappig, die jongen is duidelijk iemand met een geestelijke handicap. Daar ging de jury trouwens wel goed mee om.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Een verstandelijke handicap}:]
     
  11. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Zo slecht waren ze eigenlijk niet hoor? ze waren gewoon uniek. Geen idol in zingen.. maar iedereen kent ze nu wel?!
    Die mark ( met zonnebril) blijft daar echt mijn grote held :)
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Q-dancer, als leerkracht heb ik veto :)
     
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    *veegt het stof weg..

    Zow he wat nep... al die mensen die nog een beetje goed konden zingen gaan der uit :mad:
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Klopt, hoewel ik het eigenlijk best een laag niveau vind dit jaar. allemaal valse noten :mad:
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Nouhou, ik was voor Hedwig, maar die is niet eens door :'-(
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind de jongens veel beter zingen dan de meiden :eek:, of ligt dat aan mij. Ze kunnen ook beter tegen kritiek imo.
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Meiden kunnen ook tegen kritiek hoor?! dus het ligt aan jou :) Maar tja.. ik vind niet alle jongens beter zingen dan die meiden?neem nou dat gastje van 15... kon totaal niet zingen.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De jury heeft gewoon de balle verstand niet van echte idolen. Kijk naar Jamai, die wordt mooi laatste bij World Idol! _O_ Daar kun je trots op zijn als jury, die toch Nederland moeten vertegenwoordigen :D
    Jury slaat echt de ene flater na de andere, shapoo shapoo! _O_
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als we dan toch iemand moeten gaan steunen,dan moeten we gaan voor maud!Deze babe gamed zelf ook veel en heeft Brute Force als favo game.Dus steunen die girl lol
     
  20. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    OMG..... de dvd van de idols audities 2004 is lache:D:D:D

    ik schaam me bijna als nederlander:D
     

Deel Deze Pagina