1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat hij het 'om me lachen' deel verkeerd heeft begrepen :)
     
  2. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier denk ik dus totaal anders over. Ik vond dat ze totaal niet kon zingen en ook totaal onyterecht door is gegaan.
     
  3. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je het hier thuis nog niet gezien:D

    Maar ik vond dat ze maar weinig uitzonden, de helft was reclame en de andere kwart intwerviews en de rest was een stelletje dat niet kon zingen. Er zullen er tog wel meer door zijn gegaan deze aflevering?! (plaats)
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me echt dood gelachen bij die hagenees die frans bauer na ging doen. heb je ooit iemand zo plat haags horen praten? echt zo'n figuur voor de losers die ze achteraf gaan intervieuwen.

    _O_ prachtig

    ohja: grease lightnin'|:- :{ wat een stakker
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat niemand dat ventje tegen houd, die krijgt het maandag erg zwaar op school
     
  6. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man, die kerel gaat met gerust hard naar school maandag :p want hij heeft uitstraling en iedereen kan wel om hem lachen|:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  7. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    is het morgen niet zondag??
     
  8. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    yup morgen is het zondag. maandag is over twee dagen. ff ge-edit
     
  9. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Of die dude met die hanekam...Echt als je die zo zou zien zou je denken: whaa best creepy en stoere vent. Gaat ie een nummer zingen op een pietje puk niveau 8)
     
  10. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [Voor de niet wetende: het gaat hierover grut uit een puits;)]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, wat mij het meest opvalt van dat mens in dat semi-sm-pakkie is dat ze naast lelijk en dik is het ook nog voor elkaar krijgt om er dorky uit te zien. echt jongens dat mens en dr vriend kijken niet goed uit hun ogen. zo freaky. en zo te zien is die vriend ook nog trots op dat mens
     
  12. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    bwhaha..nu zie ik in dat ik wat minder kieskeurig moet zijn als het om de chica's gaat :eek: wat een monster...maar goed ik ben zuipen..latorz
     
  13. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het haar vriend?:{
    Ik neem aan dat het een broer is, een vriend is voor dat persoon niet weggelegd.

    Dat je er niet als een model uitziet, ok, maar dat je je dan in een sm-pakje gaat hijzen..:eek:
     
  14. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ze voldoet wel aan het motto: dress to impress:p
     
  15. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen is dit een hele andere kant van impress:'-(

    Greetz,

    Rick [wiens Pringles ineens niet meer lekker smaken]
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    En het allerdomste, ze lieten degenen zien, en vooral horen, die gewonnen hadden en daaronder zat een leuk "muziekje". En dat muziekje stond uiteraard in een andere toonsoort dan hetgeen ze zongen, waardoor het allemaal vals leek, echt heel dom.

    Veel mensen die ze kiezen bij de eerste ronde gaan afvallen als er muziek bij komt. Een mooie stem hebben zegt niks, je kan wel een melodie zingen, maar zorg maar eens dat die melodie op de exacte toonhoogte is. Veel van de lui die a cappela solo erg mooi klinken gaan ten onder met de muziek erbij.

    Veel mensen pakken met de muziek erbij ineens hun eigen bedachte tweede stem, en dat klinkt wel leuk maar daar hebben die lui van de prefabrique pop niks aan.

    Jim heeft in mijn optiek een lelijke stem, maar hij is wel toonvast.

    En wat die echte valse krijsers daar doen? Joost mag het weten. Het zijn ook bijna allemaal van die zangles typetjes, ik weet niet wat voor zangleraressen het zijn, maar ze moeten haast wel doof zijn.

    En maar roepen; "zingen is mijn leven, ik doe niks anders"

    Ik denk zelf dat iedereen wel kan zingen. Ik merk dat vooral het luisteren naar de melodie en naar jezelf belangrijk is. Zingen is niks meer dan een paar uit je hoofd geleerde tonen reproduceren, veel mensen hebben gewoon niet geluisterd. Vooral hun eigen geluid negeren ze.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2003
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    De broer van Dewi(Julian) doet ook mee('t zijn m'n buren en ken ze al jaren), hij deed het alleen wat minder, kwam door de 1e ronde heen, maar werd in 't theater uitgeschakeld
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik las ovver Dewi dat ze amper voora nderen durfde te zingen voordat ze door die eerste rond ein idols kwam. Dat is wel wat anders dan veel van die arrogante niets kunners.
     
  19. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou! Die 'nicht' met dat nichtenhempie aan "Jim is ook zo veel beter"

    "Dat had ik nou niet verwacht."
    "Ik heb bij TMF al heel wat clips en singles gehad*)."


    De arrogante in uiterste klassen, terecht dat hij teruggevloten werd

    _O_ Jury_O_
     
  20. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    idd! En die kevin dan! Wat een kneus met zn kreukelblousje, maar ik vond ook wel weer zielig....
     

Deel Deze Pagina