1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat was grappig, we liggen er nu nog van dubbel.
    Nou zoek ik alleen een plek waar de uitzending is te downloaden want dan kan ik hem onbeperkt blijven kijken:D
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik ben het er wel mee eens dat het commerciele zooi is maar dat betekend niet dat het niet leuk is om te lachen om een stel arrogante idioten.

    Mensen die serieus muziek maken negeren een dergelijke auditie liever. Ik speel zelf piano en zing, maar dat doe ik omdat ik het leuk vind om met anderen muziek te maken. De meeste mensen die auditie doen weten niks van muziek en denken alleen maar aan beroemd worden, en dat is denk ik het hele probleem. Muziek maken moet je in mijn ogen vooral voor de lol doen en het moet niet een middel zijn om een doel te bereiken.

    Voor pubers ligt dat heel anderes denk ik, wie wil er nu niet beroemd worden? En daar profiteren ze bij idols van.

    Die jongen met zijn kreukelshirt was wel een rampzalig voorbeeld. Ik weet niet of het nu serieus was of niet. Als hij echt een zangpedagoge had die hem verteld heeft dat hij vooruit is gegaan dan vraag ik me af hoe het eerst klonk. Hij heeft ook nog eens een beugel wat de klank niet ten goede komt. Ik weet met zo iemand niet wat ik moet denken. Zou je hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen? Of moet je er gewoon vanuit gaan dat hij zelf wel begrijpt dat het niks wordt?

    Zullen die mensen zichzelf nooit hebben opgenomen op een bandje of iets dergelijks?
     
  3. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat snap ik dus ook niet, maarja, is toch altijd weer lachen.
     
  4. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem gemist :mad: Volgende week dan maar kijken, heb lange tijd geen goede humor meer op tv gehad, en tjah, het beste vermaak is leedvermaak _O_
     
  5. sneaky

    sneaky Guest

    pff iemand die ik ken deed mee aan de voorondes ze was niet doorgekomen maar ze kan echt 10x beter zingen als die jim.Ze zoeken alleen de josty`s uit en daar maken ze dan sterren van....belachelijk gewoon.Zal ook dit keer niet gaan kijken
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ga toch liever met z'n allen iets écht interessants kijken zoals Discovery ofzo...
    Ik snap die hele hype niet van Idols, 'knoop in je zakdoek' was precies hetzelfde programma (lekker gek doen op een léuke manier met gehandicapten) maar was lang niet zo succesvol.

    Idols, gatverdamme!!! :mad:
     
  7. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    //dubbelpost//
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    jim ging voornamelijk door, door zijn leuke koppie, en zo gaat dat bij 9 van de 10 gemaakte pop sterretje die je op tmf en mtv ziet.
     
  9. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Reken maar dat die jongen bloedserieus was..

    Mja, ik vond 'm echt triest, en dan bedoel ik dat ik het echt zielig vind..

    Hij ziet namelijk niet dat ie het niet is:
    Als zijn baard uit de keel is, wil ik hem wel eens horen met de baard erìn..:{

    En dan loopt ie naar buiten, naar Tooske.
    Mja, ik vind dat echt uiterst lullig als je het zelf niet doorhebt..
    Ook dat hij in een film gezien had dat ie z'n puistjes moest uitknijpen..

    IK vrees dat de jongen vandaag de dag geen leven meer heeft..8)

    ==============================================

    Dit dan:

    Het tweede seizoen van de populaire talentenjacht Idols is goed begonnen. De eerste uitzending, gisteravond op RTL4, werd door ruim 3,1 miljoen mensen bekeken. Dat is veel meer dan het aantal kijkers naar de allereerste aflevering van Idols, die door 1,4 miljoen mensen werd bekeken. Kopspijkers was gisteravond met 3,2 miljoen kijkers toch weer het best bekeken programma. Dat aantal was wel ruim onder het recordaantal van vorige week (3,64 miljoen kijkers).

    3,1 miljoen:{
    Ik vond de uitzending echt saai, er kwam echt heel veel bullshit in voor, en ik geloof dat er maar 15 mensen in beeld kwamen die zongen..
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  10. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gewoon het spul van vorig jaar eruit moeten laten. Waarom moet het nou weer op tv dat Tooske in de helicopter nar haar moeder aan het zwaaien is.
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    _O_

    Ik heb echt nog nooit maar dan ook een minuut van die hele Idols shit gezien en ik ben het ook niet van plan ook. Het is gewoon te dieptriest voor woorden. Ik vraag me trouwens af wat de volgende stap in deze ontwikkeling is?..... de afvalrace voor de Jostiband?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  12. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, waarom zou je je opwinden voor zoiets?
    Ik kan er alleen maar om lachen als ik al die kansloze figuren voorbij zie gaan, heb ik een leuke avond gehad, commercieel bedoeld of niet....

    Toppunt was idd Kevin, met z'n door moeders aangepraate spreuk "je bent geen puber geweest als je geen puisten hebt", muhaha prachtig toch?

    Idols is bedoeld om te entertainen, mensen te vermaken en níet om serieus een echte grote ster voort te brengen (face it, Jim is gewoon 6 maanden en daarna is ie ook weer verdwenen, terwijl ze grof geld aan hem verdiend hebben).

    Als je zoiets niet te serieus neemt heb je een leuk uur doorgebracht imho :).
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    precies, gewoon dik leedvermaak...

    na de audities vind ik het inderdaad ook wel heel ernstig, en dan vooral het ongelooflijk commerciele aspect... wat de muziek betreft; als je echt talent hebt, heb je Idols niet nodig... Daarom komen mensen van het kaliber Robbie Ronalds (wie kent em niet 8) ) die hun stem op en neer kunnen laten gaan, maar absoluut geen echt (entertain)-talent hebben...

    want zeg nou zelf: hoeveel ECHT sucesvolle idolwinnaars hebben het langer dan een half jaar volgehouden??

    na deze Idols weet ook niemand meer wie Jim of Jamai is...

    en zoals anderen al zeggen: die Kevin met zn kreukelhemd |:- |:- :confused:

    met zo'n jongen krijg ik gek genoeg gewoon medelijden, zo ernstig/...
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    DaZ, ik kijk heel veel naar Discovery, het is mijn favoriete zender. maar toch vind ik idols een grappig programma, omdat ik met verbazing kijk naar de deelnemers. Als de audities voorbij zijn kijk ik niet meer.

    Wij Nederlanders vinden arrogantie heel verkeerd, zelfverzekerd zijn mag eigenlijk niet, dus daarom won Jamai vorig jaar omdat hij destijds nog wel redelijk sympathiek overkwam.

    Het is natuurlijk te gek voor woorden dat mensen die beslist niet kunnen zingen bij deze tweede serie aan komen zetten, terwijl ze weten dat ze afgezeken gaan worden.

    Ik vond het vorig jaar nog sneu voor een enkeling dat ze werden afgeblaft maar bij deze mensen vraag ik me af hoe achterlijk ze zijn.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik zit nu zo te denken, ik weet wel cker dat die kevin nerd dus nu van iedereen hoort van wat een kneus enzo, ik weet ook zeker dat morgen kevin gesprek van de dag is.. mensen die gast heeft vanaf nu tot idols 2 is afgelopen en daarna geen leven meer... (had hij denk ik ook niet maar goed :p)

    Kevin.. jongen.. zoek een leven :)
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Net als Vincent van vorig jaar, die Jovink en de Voederbietels ging zingen op z'n klompies _O_
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ken hem alleen van de achmea reclame, maar die was erg cool.
     
  18. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    na een half uurtje heb ik hem gewoon weer teruggezet op dit was het nieuws.
    Dat is pas lachen!!
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Kevin vond ik echt zielig ja, toen hij moest zingen ben ik opgestaan om wat te drinken uit de koelkast te pakken om hem en de juryreacties daarop maar niet te horen, zo sneu vond ik het voor hem
     
  20. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ik vond het echt mooi om te zien, Dat gekke mens met der keyboard de hele tijd. Ik zat het bij een vriend samen met hem en 2 van zun broers te kijken. Ik heb me kapot gelachen:D
     

Deel Deze Pagina