1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    ik krijg er nachmerries van denk ik...

    maar nog wel mijn complimenten aan eckie. Ik vond het eigenlijk nog goed gezongen ook?! en dan die bewegingen :) ge-wel-dig
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  2. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ehhh

    was dat nou serieus Eckie of nie??
    hij lijkt er idd op, maar is het hem??

    wel een strakke actie dan 8)

    en OMG die blubberende travestiet... GATS!!! niet te geloven dat dat uitgezonden werd :mad:
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Miranda (?):

    [​IMG]

    Wuahaha, en ja Eckie-wannabe was natuurlijk hilarisch, omg _O_

    EDIT:

    [​IMG]

    Kwijl :9
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, die bek! Echt erg, wat een gebit. :eek: En volgens mij dacht ze het serieus te kunnen maken, maar dat denken er wel meer.

    En ja, ik bedoelde Miranda. :+

    En perfect-Shit, Eckie zit momenteel op een cruise naar de Canarische Eilanden, hij is het niet. :cool:
     
  5. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Dat vond ik wel zielig.. van dat meisje.gelukkig deed de jury ook niet zo hard.
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom zei ik al eerder, dat was best te voorzien. Als ze vorig jaar heeft gekeken, en dat heeft ze vast, wist ze wat ze kon verwachten. Die ouders hadden haar echt moeten beschermen, maar ja... knap dat ze het durft, ik doe het haar niet na.
     
  7. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt topentertainment op tv vandaag
    Eerst kopspijkers
    Dan idols
    Dan dit was het nieuws
    Dan doggy fizzle televizzle
    Dan twente-feyenoord
    :D
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het niet minder grappig, toch? :+
     
  9. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    hebben jullie ook een plaatje van die gast waarbij Jerney haar bril op moest zetten
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Bonez misschien? Die heeft vast de hele uitzending opgeslagen. :) Op de een of andere manier had ie beetje freaky ogen, maar zong wel goed.

    Ik vond Marieke wel toffe meid! :) Leuk ook dat ze verwees naar het 'joel drama van vorig jaar'. :cool:
     
  11. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb toch ook maar gekeken, en het is me andermaal duidelijk geworden dat uiterlijk veeeeeel belangrijker is dan zangtalent. Die meid waarvan de moeder telkens werd geinterviews zag er natuurlijk erg leuk uit, maar zingen kan ze toch echt niet geweldig. Om over die kerel die zn zinnen in de lucht stond te schrijven nog maar te zwijgen...

    Die claudia is rijp voor het gesticht btw, wat ze vertelde over haar aanvaring met "fans" in een buslijn (lijn 82 naar huizen waarschijnlijk) bewijst genoeg.
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje eng dat jij exact weet welke buslijn, jij bent toevallig toch niet één van die fans? :+
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Laat ik dit zeggen: ik weet wat voor trui ze die dag aan had...:+
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    eng dus..
     
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, voor mij wel ja! Ik vraag haar of ze weet hoe laat het is en vervolgens denkt ze dat ik een fan van haar ben!
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    You got serious thrill issues dude! :cool:

    - Finding Nemo
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Die bedoel je waarschijnlijk (ik ga natuurlijk voor lekkere Claudia)...

    Heb de foto's overigens van Fok!....
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, er zaten weer een aantal scazry freaks tussen. Die enorme nicht was wel het toppunt; z'n vriendin is lesbisch en omdat hij meer vrouwelijke trekjes heeft dan zij, is ze toch op hem gevallen. Hele vreemde, sexuele relatie; "we zijn een homopaar maar we kunnen wel kinderen krijgen" :)

    Overigens is me opgevallen dat vooral de jongens het goed doen (van alle deelnemers die ze op TV tenminste laten zien). Van deze twee afleveringen is me maar één meisje bijgebleven die naar de volgende ronde is (eerste aflevering, wat kleiner meisje met een mooie, zuivere stem met flink wat volume die er erg leuk uitziet).

    Overigens denk ik dat de turner uit aflevering twee het ver gaat schoppen: goede stem, erg good looking en ook erg atletisch.
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    dat vind ik dan niet kloppen, homosexualiteit betekent gewoon 'vallen op het zelfde geslacht' (toch??) en aangezien zij een vrouw is en de ander een man, vind ik ze geen homopaar...
    dat ze een ander voorkeur hebben is wat anders... ;)




    /edit: wat een grote blunder!!!!
    bedankt theWalrus
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als homosexualiteit valle op het andere geslacht betekend dan mag jij mij nicht noemen ;)

    Ik vond het weer dolle pret. Maar ik denk dat zowel looks als talent meetellen. Op basis van looks wil de regie al favorieten regelen. Vandaar dat Eckie zo lang op de buis bleef.

    Briljante opmerking van Eckie:"
    Jurylid: "Spreek je afrikaans"
    Eckie: "Nee, en mijn ouders zijn ook geen negers"
     

Deel Deze Pagina