1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    [​IMG][​IMG][​IMG]

Wat een discussie hier weer!!! :D:D:D

2. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    seconded. Wat een laffe haas is het ook, elke week wel wat.

Ik moet zeggen, in het begin vond ik Maud helemaal niets, maar begin haar steeds lekkerder te vinden.
    en na dat tussenfilmpje van vorige week weet ik ook wel zeker dat zij wel aardig van piemels lust.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wat voor tussenfilmpje?

En dialogical, ik snap je punt wel.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2004
  4. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ze stonden met zn tweeen op de voorpagina van beide kranten hier in huis (AD en NHD), en ik moet zeggen dat ik meer Maud sjaaltjes telde dan die van Boris.... Ik heb t idee dat Maud in de afgelopen paar weken enorm aan popularieit gewonnen heeft, en t Boris misschien nog echt knap lastig kan maken...

T zou iig wel een enorme stunt zijn!

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik gun het haar iig meer dan die boris

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, Boris mag niet winnen van mij. Hoewel ze allebei goed kunnen zingen gun ik het Maud toch meer dan Boris. Ze zong dat nummer van Dido zo goed de afgelopen keer. :)

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bovendien mist Boris echt punten nu, door zich negatief te uitten over Idols. Dat stond in het Algemeen Dagblad. Ook dat wanneer hij zou winnen toch wel zijn eigen ding zou doen. En tegenover Maud vind ik hem ook niet echt aardig. Ik vind het maar een arrogante lul, fijn voor hem dat ie zo goed kan zingen, maar das niet het enige wat telt bij Idols...

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Het blijkt nu dat Maud afgelopen zaterdag de meeste stemmen heeft gekregen, dus een stunt zit er echt in:

Maud had zaterdag meer stemmen dan Boris

Idols-kandidate Maud kreeg afgelopen zaterdag de meeste stemmen. Dat zeggen diverse betrouwbare bronnen rondom het razend populaire RTL-programma, dat zaterdag zijn finale beleeft.

Het was voor het eerst dat de Nijmeegse studente, die al vier keer op de beruchte kruk zat, boven haar concurrent Boris eindigde. De 24-jarige Limburger is al vanaf het begin van de live-shows de gedoodverfde winnaar. Hij zat nog geen enkele keer op de exit-kruk.

Daarmee lijkt de angst van Boris bewaarheid te worden dat mensen niet op hem stemmen omdat ze denken dat hij vanwege alle positieve commentaren op zijn optredens toch hun steun niet nodig heeft of dat ze hem simpelweg zat worden. ,,Als ik zelf iemands naam tienduizend keer hoor, dan weet ik het ook wel op een gegeven moment'', aldus Boris, vlak na zijn optreden zaterdag. Ook vorig seizoen won de underdog: Jamai troefde Jim af.

(bron: AD)

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Let's hope so. Zou wel erg tof zijn, Maud die wint. Ik gun het haar meer dan Boris, wat een droeftoeter is dat zeg.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wisten jullie dat de idols aflevering beter bekeken was dan het huwlijk van mabel en friso :+:+

11. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Jamai was de underdog:/ Volgens mij was Jim de underdog omdat hij niet kon zingen. Maar jamai overigens ook niet...

12. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Boris moet winnen, omdat je naar het optreden van hem altijd boeiend zit te kijken. En als je naar dat van maud zit te kijken, dan ga ik wat te drinken halen ofsow. Het is niet dat maud niet goed kan zingen, het is meer dat ze niet echt een appart geluid heeft en ze er geen echte show van maakt, zoals Boris en ook JK dit doen.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    JK maakte er wel een show van, maar verder von dik hem weinig goed. Kreeg een beetje het idee dat hij een beetje full van zichzelf was, maar hij heeft steeds dezelfde danspasjes en zingt alleen goed bij 1 stijl. Met dat sentimentele gedoe met izjn moeder kreeg ik eerst het idee dat het allemaal beetje in scene was gezet, maargoed wint gelukkig niet.
    Maud vin dik steeds beter worden, zeker na dat liedje van dildo, maar Boris vind ik wel het beste zingen. Hij zal ook wel winnne, alleen jammer dat dat weer overal wordt gezegd al. ( zelfs bij Editie NL hoorde ik ze zeggen; och, boris wint toch...) Dat vind ik wel triest, maargoed over een tijdje is iedereen hem toch weer vergeten, want wie herinnert zich nog Jim of Jamai???...

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jim en jamai, was dat niet zo'n koppeltje uit een soapserie?

Wie herinnerd zich trouwens deze man; RUUD!!!!

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

De Boris heeft wel een goede sound. Maudklinkt ook goed, en nu zetten ze haar ineens neer als lekker wijf. Nou ja, tijdens de eerste uitzendingen was zei dat gewone meisje met die mooie stem. En nu heeft ze flitsende korte rokjes aan, waarbij men op haar billen inzoomt om puisterige rukpubers ook een idool te geven ;)

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Maud ook totaal niet boeiend om naar te kijken. Kan gewoon niet begrijpen dat ze JK vorige week achter zich wist te laten, maarja. Dat zegt wel weer wat over het stemmend publiek. :{

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou, JK zong gewoon vals, simpel als wat. Vanaf het begin zong hij al niet echt goed. (ik heb alleen die laatste aflevering gezien en de audities, en bij de audities klonk hij al niet goed) dus daarom verloor hij het van Maud, die wel goed zingt.

Iemand trouwens zijn eerdere auditie gezien, echt hele debiel... :+

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2004
  18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Pa-lea-se. JK zingt echt totaal niet goed. Hij koos elke keer liedjes waarmee hij dat kon verbergen en waarin hij wel kon aantonen dat hij een show kan bouwen (want dat kan hij).

Maar hij valt echt flink door de mand als het op zingen aankomt, zijn stem heeft het gewoon echt niet. Veel te weinig volume en kracht, geen lekkere sound in zijn stem. Hij heeft het lang kunnen volhouden door er vaak een leuke show van te maken. Maar een pop-idool moet vooral kunnen zingen. En daar faalt hij jammerlijk.

En daar bloeit Maud juist helemaal op. Die zingt steeds beter en beter. Imho volkomen terecht dat JK eruit is.

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond JK in het algemeen zelfs beter dan Maud. Hij wist inderdaad precies de nummers te kiezen waarmee het net leek of die heel goed was, of was die dat ook gewoon? Hij is gewoon perfect weggelegd voor een bepaald genre. En dat is duidelijk niet voor hetzelfde genre als iemand als Maud, die ik overigens niet echt lekker vind om naar te luisteren. Boris steekt daar in mijn opzicht gewoon ver bovenuit en mag van mij dan ook winnen. Hij heeft wat nodig is om een "popidool" te zijn en Maud ontbreekt daar gewoon in.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eigenlijk is dat hele Idols bagger, althans das mijn mening. Want ik vind dat zowel maud als boris en jim + jamai niet kunnen zingen ! :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina