1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is het leuke, smaken verschillen. Maar JK's zang zal mij nooit kippenvel bezorgen, in welk genre hij ook zingt. Zijn stem heeft het gewoon niet. Zelfs Eric had wat dat betreft nog veel meer potentie, ookal is zijn timing slecht en raakt hij veel tevaak de verkeerde tonen. Waarom dan toch? Omdat zijn stem echt karakteristiek is. Lekker rauw, anders dan de meesten. Geen piepstemmetje, gewoon een lekkere sound. Natuurlijk moet hij er keihard aan werken wil hij ergens komen, maar hij heeft in mijn ogen veel meer potentie als een JK. Beide kunnen ze een goede show neerzetten, maar JK doet me kwa zang niets. In geen enkel genre.

Maar dat vind ik. Als jij hem graag hoort; by all means, zoek hem op voor zijn concerten, koop zijn (eventueel toekomstige) platen en geniet ervan :)

p.s. over Boris ben ik het wel met je eens ;)

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn mening van de laatste 3 kandidaten:

JK: Coole gast, tenminste zo doet hij, hij is een stuk minder cool in het echt denk ik, maar hij is wel gaaf. Hij is niet de beste zanger, maar wel een echte entertainer. Elke show probeerd hij weer op te vallen door middel van dansen, hij wel die op het laatst een beetje in herhaling viel.
    Qua zang terecht dat hij de fianle niet heeft gehaald.

Maud: Ik heb het niet zo op Maud. Oke, ze zingt wel redelijk, maar niet echt dat je zegt 'fantastisch'. Verder is het een beetje saai om naar te kijken. Ook probeert ze steeds stoerder te doen, maar dat komt nogal nep bij mij over. En dan was er nog de opmerking: 'Ik speel graag geweldadige games, me lievelingsspel is Brute Force'. Nou, daar ben je stoer mee.

Boris: Beste zanger, dat zeker, het zou terecht zijn als hij Idols zou winnen. Alleen vind ik niet echt interresant om naar te kijken, niet bijzonder, geen hood entertainement gehalte zeg maar. Maar wel leuk voor op de radio.

Overigens zou ik nooit een cd kopen van deze kandidaten, maar op de radio en op je zus kamer wordt je er toch mee gebombadeerd.

3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo dom is dat die edwin tegen Jk zei dat et een makelijk liedje was en dat hij et daarom goed had gezongen, terwijl zij et als jury hadden uitgekozen. Wat kan Jk daar nu aan doen, dat is dan gewoon je eigen schuld!!!

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was behoorlijk lomp ja :D

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het per ongeluk afgelopen zaterdag ook gezien.. Maar het stelt niks voor.. Ze hebben het over toptalent, maar ik zie geen van de mensen die ik daar zag Madonna en Michael Jackson nadoen.. Ze komen zelfs niet in de buurt bij Britney en Justin :{
    Nee, ik blijf van mening dat een "idol" er zelf wel komt en niet mee doet aan zo'n programma.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongens het lijkt me leuk om er een kleine poll aan te hangen: wie gaat er winnen, Maud of Boris???? Dat doen we ff in een nieuwe thread, speciaal gewijd aan de échte finale aanstaande zaterdag. Dus gaat deze op slot, en komt er asap een nieuwe thread mét poll! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina