1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    vind het altijd wel leuk....
    best goede zangers tussen hoor maar bijvoorbeelt bij JK gaat het meer om uitstraling dan het zingen....
    Robin is wel goed....

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    zou leuk zijn als er eens een meisje wint.. zo had hind de vorige keer moeten winnen vind ik. Maar kijken denk ik meer meiden naar idols dus zal wel weer een jongen worden. Marlies mag van mij winnen.

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar te beginnen bij Alice, ze zingt niet echt fantastisch, ik vind haar ook echt zo'n halve alto dus die hele pruttel heeft zij wel achter zich. Zij mag er van mij wel de volgende ronde uit, of Irma, die ik ook niet echt fantastisch vind.

Marlies zingt zeer goed, heeft ook wel een aardig goeie performance maar ik mag haar niet om haar truttige gedrag. Zij gaat het in de finalerondes nog ver schoppen. (Is mijn voorspelling :+)

Maud zingt ook heel goed, al vond ik dat het met haar nr. dat ze gisteren zong niet helemaal goed ging. Het kwam er naar mijn idee niet echt helemaal uit in het refrein. Ik denk dat zij ook ver gaat komen.

Ron vind ik een echt Jim-figuur (evenals Robin trouwens), toch mag ik de eerste meer dan de tweede die ik net noemde. Ron zingt niet echt fantastisch maar krijgt wel volgens mij de stemmen binnen, naar mijn idee een middenmoter/subtopper.

Robin, zingt niet echt goed, heeft ook niet zo'n performance waar je u tegen zegt maar komt wel door dankzij al die gekke meiden daar.

JK heeft wel een goede stem, ik mag hem wel aardig :p, en ik denk dat hij ook nog wel eens ver kan komen.

Irma gaat naar mijn idee ook binnenkort afvallen, als het aan mij ligt over twee weken. (na Alice :)) Ik vind haar niet echt goed zingen maar ze kleed zich dan wel weer aardig.

Eric is een echte clown, hij kan bijna niet zingen, maar met zijn rare capriolen gaat ie het misschien nog ver schoppen in de finaleshows. Toch lijkt het me wel een aardige jongen.

Boris is mijn grote favoriet, ik dacht al bij het begin van de theaterrondes van: dit is hem. Hij heeft een zeer goede stem, best goeie performance en een hele schare fans naar mijn idee :). Ik denk dat hij gaat winnen, niet alleen omdat het mijn favoriet is.

Zo ziet mijn voorspelling er dan uit:

1. Boris
    2. Marlies
    3. Maud
    4. JK
    5. De clown Eric :p
    6. Robin
    7. Ron
    8. Irma
    9. Alice
    10. Natuurlijk Meike

Zo denk ik dat het lijstje is kwa kwaliteit, het publiek zou denk ik zeker anders gaan stemmen, bijvoorbeeld op Robin en Ron, maar dit is mijn voorspelling :).

4. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Alice een halve alto:confused: .

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik vind het net zo'n Avril-figuur ;), vraag me niet waarom.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het is gewoon een muts.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hetzelfde als Mike. De voorrondes keek ik soms, en dan vooral om te kunnen lachen. Maar vanaf het moment dat het serieus wordt is het leuk om te zien hoe sommige deelnemers zich profileren. En hoe andere juist dichtklappen of zwaar onder hun kunnen performen.

Eric is mijn held. Veel mensen vinden dat hij geen geweldige stem heeft. Ik vind van wel! Tenminste, hij heeft echt een eigen sound. In het lage bereik lekker rauw en in het hogere bereik heeft hij ook "iets". Ik vind het een stem met karakter. Natuurlijk kan en moet hij er nog aan schaven, maar hij durft tenminste. Hoe hij dat nummer zaterdag bracht was briljant. Met heel veel gevoel, en plezier!

Alice is echt volks-muts #1. Wat een arrogant trutje. Haar performance zal ik maar niet over beginnen. Meike heeft veel meer potentie, maar die is weer veel te onzeker. Die moe(s)t meer spetteren! Marlies heeft een stem met veel potentie (heel veel), maar het nummer wat ze zong- en de manier waarop- stonden mij niet echt aan.

Boris heeft ook veel potentie, maar die waant zich nu al een beetje de grote jongen. Bij hem komt het geforceerd over, waar het bij JK veel natuurlijker lijkt. Hoewel ik JK in het begin maar niks vond, draait mijn mening over hem bij richting het positieve.

Ron => mwah. Robin => Nope.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering :)

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, Alice wás mijn favoriet.Ik had deze aflevering gemist, maar ik had gehoord dat ze zeer slecht was. Nu heb ik zojuist haar optreden bekeken op idols.nl. Jezus, wat ben ik teleurgesteld in haar. Ze zong saai en die haren + kleding vond ik écht lelijk. In de wildcardshow vond ik haar optreden echt goed, maar dit was niks. Ik vind dat zij maar beter wat rustige nummers kan zingen.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik sluit me volledig bij je aan.

Ik denk niet dat je zangtalent kunt vinden door een programma zoals Idols, starmaker en (vroeger) de soundmix show. De winaar zal wel een tijdje succes maken en populair zijn, maar 90% is uiteindelijk niets meer dan een een-dags-vlieg (een paar uitzonderingen zoals Marco Borsato). Ik denk dat als je echt goed kunt zingen, je vanzelf wel aan de top komt. Gewoon onderaan beginnen, en je langzaam omhoog werken. Op een bepaald moment zal je (als je goed genoeg bent) wel ontdekt worden, en dan heb je tenminste kans op een echte carriere.

De voorrondes heb ik overigens wel gekeken. Geweldig zoals sommige zo erg niet konden zingen.8)

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Talent is er zeker wel. Denk bijvoorbeeld aan Hind die de vorige Idols zo mooi kon zingen, maar nu helaas met slechte nummer komt aanzetten..

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    /dubbelpost

Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt je wel een aardige jongen maar kvind hem echt een kneus. hij had me de afgelopen weken gymles gegeven. die gast denkt echt dat die mega populair is. en als hij iets uitlegd dan doet hij het ook nog heel tof en hyperactief. kvind ehm echt een sukkel.

13. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    haha eric slecht, kijk en luister dan maar is naar de originele versie en die van robbie williams dan hoor en zie je gewoon dat eric een verpletterende performance heeft neergezet met een goede stem. Deze performance hoort gewoon bij het nummer:confused:.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maar Idols vind ik niet de manier om dat talent naar buiten te brengen.

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Eric ook goed. Ikdenk alleen dat hij entertainer moet worden, en geen popidool/zanger. als je zag hoe hij al die dansjes deed enzo, je kan om hem lachen. Ik zie hem meer als entertainer dan als serieuze zanger.

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet je nou met een wannabe Robbie Williams. Ik ken de originele versie van Robbie Williams en dat is juist de reden dat ik Eric zo slecht vind:{ .

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het tijd voor een poll wie er idol 2004 word:p

18. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden: