1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Idols - sucks. :{

Ik kijk alleen als het allemaal nog in z'n begin is, dan valt er nog wel wat af te lachen.
    Maar daarna wordt het allemaal serieus, en al die gasten denken dat ze barsten van talent, terwijl ze eigenlijk zo slecht zijn.. Om IGN even te quoten..
    :+

Alleen de World idol finales vond ik vorig jaar wel leuk, Jamai met z'n prachtige stem op de 10, en tevens laatste plaats :)

Die quote kwam trouwens uit de Beyblade review voor de PS1 :+
    http://psx.ign.com/articles/380/380966p1.html?fromint=1

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    alice studeert in utrecht :9

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu te kijken naar IDOLS, maar vind dat de jury HEE harde comments geven aan zommige meelevenden die idol 2004 willen worden maar denk dat dat meisje genaamd Alice volgensmij eruit ligt deze week nadat vorige week hebben op een gelukkie gerekent te hebben....

trouwens, moeilijke ronde maar JK zingt heeeel goed.
    robbin ook wel maar Erik deed het niet zooo goed...
    denk dat deze week Alice, Erik + unknown op de 3 stoelen komen te zitten....
    Ron lijkt me wel goed doen met Robby Williams style maar dat is afwachten....O-) O-) O-)

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Alice ligt er bijna zeker weten uit. Maar de jury is wel eerlijk, want het leek nergens naar. Helmaal in de finale moet het niveau toch wel hoger liggen

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    wel waar, maar vind dat jury het beeetje slecht overbrengt via tekst!! vond haar ook niet zooo goed maar was wel een aardig lekker stuk!!!

6. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Kwa uiterlijk wel jah8)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, Robin is niet door. Ik dacht dat hij er nog wel heel lang in zou blijven. Ik vond dat echt zo'n 2e Jim, waar al die meisjes massaal op zouden stemmen. Nouja, niet dus.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een verschrikkelijk waardeloos programma, dat die kut Alice er nog inzit, en notabene niet eens op de stoelen belandde! :mad:

Ik had verwacht dat Alice, Irma en Maud op de stoelen zouden komen, en dan Alice eruit maar nee... :mad:

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Duh :{ ik zeg toch het gaat niet om talent in Idols, waardeloos kut programma :p. Waarom denk je dat de ow zo goede jamai laatste werd op world idols? whahah losers

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nu echt dat er een sprake is van een objectief oordeel?

Uitstraling en kunde is niet voldoende.. het is net zo iets als president van de US worden. De media bepaalt de uitslag!!

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Newsflash! Dat gaat bijna overal zo :{
    De media bepaald altijd voor een groot deel wie er gaat winne. Als je niet op de tv/radio bent krijg je ook geen stemmen. SChets de media je af als een boeman ofzo dan krijg je ook minder stemmen.

12. <:.oRoBBeRTo.:>

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje met de stemmen gerommeld. Eerst meisje dan jongen etc. Terwijl heel Nederland tog hoorde dat er 1 niet kon zingen. Zo slecht deed robin het ook niet

13. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Sluit ik me helemaal bij aan, ik dacht dat Alice, Irma en Eric op de krukken zouden komen en dat dan Alice dr uit werd geknikkerd. Eerst dacht ik: Huh, Maud op de kruk, daarna was ik al helemaal verbaasd toen Robin ook nog plaats moest nemen. Toen dacht ik: Dan zou Irma er wel uitgaan, die zag het volgens mij al aankomen, maar tot mijn grote verbazing werd Robin uit het circus dat Idols heet gegooid.

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    had ook verwacht dat Alice het niet zou overleven maar ze IS er nog steeds.....:mad: ze kan niet singen!!!!!
    Robin was wel leuk en vet kut dat ie eruit is... was wel leuk met hem erin......

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond eric de slechtste deze keer

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat Irma 2 x bij de drie nominees heeft gezeten. ze zingt een stuk beter dan eric/alice.

Dat Robin weg is is ook heel verrassend, maja dat Elisaar niet in de finale zit was de grootste verrassing ;).

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  17. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik dus ook niet, ze zingt goed.

18. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat Robin weg is!!

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    |:-

1 woord:

Jim :{

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    1 ander woord.. Jamai :'-( 8)

--

Irma maakt wel kans om te winnen, is gewoon een stunt zodat ze de "underdog" wordt en verrassend het idool van 2004 wordt! :+

hehe, tja, dat robin eruit is slaat volgens mij nergens op..alle (de meeste) meiden die ik ken vinden em lekker etc en hebben op hem gestemd, alle meiden in de studio gingen uit hun dak bij zijn aankondiging, veel luidruchtiger.

Maja..IRMA ROCKS! O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina