1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben toevallig wel voor Maud hoor want die heeft een Xbox!!!!:p Ik denk dat het zal gaan tussen JK, en Boris Maar als ik kijk naar beste zanger vind ik dat Boris, kan dansen en goed zingen, toch vind ik JK meer een "idol", en dat zie ik niet heel erg in Boris..

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, lol

"En de winnaar van idols 2004 is.... BOEM (nucleaire ontploffing)"

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, meteen heel gestort nederland weg. Wat die mensen daar allemaal in de zaal doen :confused: kom op! Het is maar een spelletje en met juichen en gek doen word ze heus niet populairder!!

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe eindelijk is Irma weggevlogen. Vorige week zat ik het ff te kijken met een vriend van me, toen zei ik tegen hem: "Die Irma mag wel eens wegvliegen op dr bezemsteel." En welk liedje zong Irma die avond: Vlieg met me mee. :D Prachtig. Mooi dat ze er eruit is en van mij mag Maud of Marlies winnen en die arrogante klootzak van een Boris wens ik iets heel naars toe }:]

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    haha....

vind dat Boris een beetje Micheal Jackson style hebbe met zijn passies enzo en ik zie hem in als een van de 2 finalisten... samen met JK....

zal spannend worden tussen die 2!!!!:{

verder denk ik dat Maud er deze week uit gaat... ook al vind ik marlies beter in singen, haar smile en gezicht zien er uit als een vampier of een heks met die gespleten holten tussen de tanden... blegh!!! Overigens wel goede zangkunsten van marlies!!:p

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind maud echt zo duf, en ik vind haar echt geen idol
    (ze heeft wel een xbox)
    Ik denk dat het tussen marlies en Boris blijft gaan.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sniperschot door Reinouts hoofd. }:]

8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben voor alice....en anders mag erik wel winnen van mij....wel jammer dat irma eruit is...anders was ik voor haar!

9. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Eric en Alice zijn er ookal uit8) .

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Marlies is vies, en raar. Maud is lekker :9

Marlies op d'r viest:

Ik denk nog steeds dat Boris gaat winnen, of JK inderdaad, hij heeft wel wat :)

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    shiet liever Tooske door der kop!!!;)

12. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    marlies ruled bek dicht over anderen

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik voorspel dat eerst Maud afvalt. Dan Martlies en dan staan Jk en Boris in de finale en daarvan wint Boris. We zullen zxien of ik het juist heb...

14. Ik vind Marlies ook goor! Al was zij de laatste op aarde, ik zou een hond nemen!!! Net als Dewi. Dat is echt een kamper.

Maar Boris gaat winnen.

15. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind al die Idols erg triest met als dieptepunt JK, wat is dat voor halve zool zeg. Die Boris maakt ook zo'n trieste indruk op me en die Marlies is te lelijk voor een idool. Dus dan blijft dat andere meisje over (ik weet niet hoe ze heet). Heb het ook maar één keertje gezien, had voor de verandering niks te doen en wilde eens zien welke finalisten er nog over waren. Maar in mijn ogen zijn ze triest 8).

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    je hebt maar 1 keer gekeken idd. Maar als je vaker had gekeken had je JK niet zo'n "halve zool" gevonden. Oké, toegegeven zijn nederlands is niet al te best (zeg maar gewoon slecht :+), maar zijn stijl is wel cool, en hoe hij aan elk nummer zijn eigen sfeer geeft vind ik gewoon top !
    Ik heb altijd vol gehouden dat Boris ging winnen..maar begin nu toch wel erg te twijfelen :)

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Das Maud, en ik geef je groot gelijk! _O_

18. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb altijd op boris gegokt en ik denk dat zij de grootste kans hebber nu is:)

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Boris is een jongen hoor :+

20. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja het is iig wel spannend :). Er springt niemand eigenlijk echt bovenuit :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina