1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind Boris er echt uitspringen! Qua zang dan hé! Hij ziet er niet uit maar je moet toch kiezen.

Die Maud en Marlies dat zijn toch geen Idols. Die zou je niet eens met een zak op hun hoofd willen...

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Boris er samen met die JK ook bovenuit springen eigelijk. Daar gaat het ook tussen spannen aan t eind. Die andere zijn, zoals die Splinter cell held boven me al weet uit te drukken, geen idols.

3. Marlies,

je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! je hebt het niet! :D

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ , ik snap niet dat iedereen zo blij met haar is, ik vind haar maar vies (zie ook de vorige pagina)

En ja, Boris is de beste, maar JK de leukste. En let maar op, als hij de finale haalt halen ze zijn moeder en broertje hierheen. Leuke ah wat zielig factor, hup daar komen weer een paar duizend stemmen voor JK|:-. Tis een lekker gemanipuleerd zooitje.

Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  5. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Marlies gaat er morgen op ckers uit al was het alleen al omdat ze zo ranzig is.
    Finale zal tussen JK en Boris gaan doordat 60 % van de stemmers meisjes in de leeftijdsgroep 12-17 zijn.

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo zal et eruit komen te zien 1) Boris 2) Marlies :cool: JK 4) Maud

p.s. dit is niet mijn eigen keuze, maar ik denk dat het er zo uit komt te zien

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm... Marlies is er uit! Iets wat ík zeker niet had verwacht... Maar ik vind het wel beter :D

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had het wel verwacht en lig er ook niet wakker van. Mocht er al niet vanaf het begin en veel verder dan dit zou ze toch niet komen. Hooguit 3e, maar of er nou zoveel verschil tussen is betwijfel ik.

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    YES!!! Come on Maud!! Lekkere performance, lekkere uitslag! En van JK kun je ook zeker wel winnen!

10. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

en dan vragen ze zich af waarom het zo slecht gaat met nederland...

wat vinden jullie zo geweldig aan Idols?

11. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    wie is er vandaag uit?

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Marlies is er uit, iets wat ik niet echt kan begrijpen. Boris en Marlies kunnen nog wel zingen, maar dat iemand als Maud in de top 3 zit.. hopeloos..

13. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    maud ziet er wel goed uit
    das dus de reden

ze is trouwens lerares toch?

14. Karelax

Karelax Guest

Maud is oud..
    Dat rijmt

15. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    van mij mag maud wel winnen ben al de hele tijd voor haar geweest. boris en JK mag ik niet echt, maar ik denk niet dat maud gaat winnen.

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Is die marlies eruit?Die vond ik dan nog wel goed met boris.....Ookal kunen ze allemaal niet zingen, laat dan JK mar winnen die is wel grappig, zolang maud maar niet wint!!

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij eigenlijk wel gekeken?? Boris en Maud sprongen er ver bovenuit gisteren! Tis volkomen terecht dat ze bij de top 3 zit!!

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. vindt ik ook: Maud is pwnage! Een van haar hobby's is ook Xboxen, vandaar :+
    En ze kan nog zingen ook!

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond JK echt een verschrikkelijk slechte performance geven en ook z'n zang was ver onder de maat. Jammer dat het publiek toch heeft besloten Marlies er uit te stemmen. Maud vond ik gister wel super, die deed het erg leuk!

Ik vond sowieso het hele Big Band thema geweldig, dat moet echt super zijn om daarmee te mogen optreden!

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina