1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, de finales

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 7 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze is 22 geloof ik en boris 23
    eerst was iedereen aan het zeiken dat jamai en jim te jong waren en nu was er geen een die te jong was en dan is het weer niet goed

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    wat boeit het eigenlijk wie wint iedereen krijgt tog een platencontract ook al wordt je niet eerste:{

3. privaterayen

privaterayen Guest

nu krijgen we nog een zooi van die billige nederlandse zangers erbei we hebben er al genoeg

4. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Voor iemand van 13 is 22 idd wel oud zeker :+

5. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    het enige is dat je bij het platencontract van idols afgeperst wordt
    je verdient lang niet zoveel als je bij een normaal aangeboden contract zou kunnen verdienen
    +je hebt vet veel verpligtingen als het programma af is

6. Neem maar aan dat dit bedrag minstens 3x het jaarsalaris is van de gemiddelde papa. Voor een grote ster is dit niks maar die Idols mannetjes doen het al voor 3000 in de maand. En als je zo'n stumpert bent zoals die Idols van nu, dan mogen ze in hun handjes knijpen DAT ze überhaupt een contract krijgen.

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    JK vind ik echt de man die zingen kan. (rijmt ook :+)
    Hij heeft gewoon het imago. Zijn zang is mischien niet zo goed als dat van boris maar ook niet veel slechter. Hij geeft ook een goede show weg. Boris trakt alleen een rare bek.

Ik had het gedaan voor 3000 jij had het gedaan voor 3 duizend.
    Als je er een beetje normaal uitziet en niet op het laatste moment homo word krijg je gewoon veel aandacht. Daarnaast heb je natuurlijk ook commercials en andere dingen waar je geld uit kan halen (Ik weet niet percies hoe dat zit met een contract).
    3000 is gezien het werk dat je moet doen ook veel. Het is best vermoeiend maar natuurlijk veel minder dan dat je bijv. in de bouw zit.(gezien het IQ van de meeste (no offence marlies))
    Denk er nog maar eens overna jongetje want als je later groot bent verdien jij nooit zoveel als de toekomstige Idol gezien het talent.

Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Waar heb jij het allemaal over? :)

JK zingt in de verste verte niet zo goed als Boris. Die gozer blijft maar verbazen; welk thema het ook is, hij brengt alles ontzettend overtuigend. De show van JK was in het eerste nummer super, maar bij zijn 2e nummer echt chaotisch. Het liep voor geen meter, timing was verkeerd, zang was niet geweldig, en die broek hing op zijn knien. Natuurlijk was hij ziek (maar hij heeft altijd wel iets als het niet goed gaat). JK is goed, vooral als performer. Maar als zanger vind ik hem niet overtuigend.

Boris brengt zijn nummers echt met gevoel; je gelooft alles wat hij zingt en neerzet. Er is magie tussen hem en het publiek, hij leeft zich helemaal in, danst hartstikke goed en zingt als de beste. Bijna nooit op foutjes te betrappen. Maud verraste me ook behoorlijk, die is aan het groeien zeg! Van een 'hautain / stijf trutje' tot een zangeres die het publiek bijna op-at. Echt overtuigend gisteren; hopelijk zet ze door!

Marlies me viel tegen. Ze is altijd al wat stijfjes in haar houding/ dansjes, maar zingen kan ze normaal als de beste. Ik had liever JK eruit gezien; maar met Marlies had ik ook vrede na haar tegenvallende performance.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hier sluit ik me echt volledig bij aan, je haalt me de woorden uit m'n mond :)

Sowieso moet ik zeggen dat ik het niveau van de kandidaten vele malen hoger vind liggen dan vorig jaar. Die Jim en Jamai waren echt broekies vergeleken met Boris of Maud. Geen wonder dat je nu helemaal niks meer van ze hoort (in tegenstelling tot Hind en Dewi, die hoewel ze de finale niet gehaald hebben, toch over meer talent blijken te beschikken :)). Ik denk dat Boris en Maud allebei zullen uitgroeien tot uitstekende artiesten, vooral van Boris heb ik hoge verwachtingen. JK vind ik maar een prutser, hij probeert te overtuigen door een overdreven show neer te zetten die bij mij eerder lachwekkend dan overtuigend overkomt, en daar besteedt ie zoveel aandacht aan dat ie het zingen praktisch vergeet... jammer dat ie er deze ronde niet al uit is gegaan, maar ik denk (en hoop) dat volgende week toch echt het einde wordt voor JK wat Idols betreft.

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Meningen verschillen :).

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop ontzettend met je mee, maar ik vrees eigenlijk toch van niet. Henkjan sloeg zaterdag de spijker op zn kop door te zeggen dat Maud waarschijnlijk te elitair overkomt op de doelgroep (voornamelijk meisjes van 12-18 ), en daardoor zal moeten afleggen tegen Boris en JK.
    JK was zaterdag overduidelijk de minste van de vier, maar komt er door zijn sentimentele gejank over ziekzijn en de band met zn moeder mee weg.
    Ik hoop echt dat iedereen er volgende week wel een keer genoeg van heeft en die gozer op zn zangkwaliteiten beoordeeld. Want als de finale niet tussen Maud en Boris gaat, is er iets goed mis met de stemmende jeugd.

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat Hind het vorig jaar ook moest ontgelden tegen matige zangers als Jamai en Jim vrees ik dat JK er ook volgende week gewoon weer doorkomt. Boris heeft gewoon al de kwaliteiten die nodig zijn en weet mij elke week weer te overtuigen. Ik hoop/denk dus ook dat hij dit gaat winnen. Zeker als je kijkt naar de concurentie.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik irritere mij aan idols. in tegenstelling tot de broekies van vorig jaar zitten er nu mensen die, zelfs als werden ze achtste, praten over een mooi begin van een cariëre,en over het opstapje. De spontainteit ontbreekt steeds meer.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel. De manier waarop Marlies gister vertelde hoe goed ze het nu wel niet ging krijgen en dat de platencontracten haar om de oren zouden slingeren. Komop zeg, ze doen net of ze al wereldberoemd zijn...

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Marlies vind ik sowieso slecht, althans wat ik gisteren van haar hoorde.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Is dat al niet het geval dan met Idols-kijkende jeugd?

17. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop toch dat JK wint. waarom? Hij brengt teminste wat show. Ik geef toe dat hij niet de beste zanger is en dat Boris beter zingt. JK heeft daarintegen een eigen Imago, bij Boris krijg ik altijd het idee of ie een Micheal, Prince nadoet en Maud is toch iets te lief.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind Boris niet slecht ofzo. Maar hij komt zo wannabe over vind ik. Altijd als hij naar de Blue room loopt doet hij een of ander dom dansje. Hij doet net alsof muziek door zijn aderen stroomt en dat hij zo geweldig is. Dat vind ik echt dom. Daarom vind ik eigenlijk dat hij niét moet winnen. Dan maar Maud, maar dan wel Maud bij gebrek aan beter, niet omdat zij o zo geweldig is.:{

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    _O_DMX_O_ mijn held...

Hij zegt stemmende jeugd. Dus als je op Idols stemt moet je het ook wel gekeken hebben.O-)

20. privaterayen

privaterayen Guest

idols sucks ben blij dat die zeik eindelijk is afgelopen hehe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina