1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols 2004, Wie gaat er winnen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 28 apr 2004.

?

Idols: op wie stem je?

1. [img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/vaste_componenten/images/Idols_Maud.jpg[/img] [b]Maud

69 stem(men)
    50,0%
  2. [img]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/vaste_componenten/images/Idols_Boris.jpg[/img] [b]Bor

69 stem(men)
    50,0%
  1. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Maud nou ook weer niet geweldig mooi. Ik heb wel betere idolsdeelnemers gezien...

2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Wie zegt dat Boris het toch wordt, ik bedoel vorig jaar denk k dat die Jim wint gaat Jamai met de titel Idol van Ned aan de haal?! Maf.. (Gunde het geen van bijde maar toch)

3. mars15

mars15 Guest

morgen wint boris hoop natuurlijk maud maarja

4. Defqon

Defqon Jade Empire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Boris gaat winnen, en dat zou ook wel het meest terecht zijn denk ik. Toch stem ik voor Maud, want Boris moet ik nie :)

5. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Boris irriteert me echt f**king mateloos, met z'n k#tkapsel en hij denkt dat ie de beste is.. gsus die gast moet eruit geflikkerd worden!

edit: wie is er met me eens dat boris een gay is? O-)

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  6. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    het maakt eigenlijk toch niks uit wie er wint want de winnaar is toch over een jaar weer vergeten (wie herinnert zich jamai nou nog :{)
    maarja dan kies ik toch maar boris omdat ie beter zingt dan maud, maar ik mag ze allebei niet, arrogante mensen :{
    en ik weet wel zeker dat boris wint, want omdat idols een winnaar bepaald door middel van het aantal stemmen is het vanzelfsprekend dat een jongen wint, want die meisjes die allemaal lopen te stemmen, stemmen natuurlijk allemaal op boris omdat ze hem een 'LeKkAh DiNg' vinden
    daarom is die hind er vorig jaar ook uit gegaan
    dat hele sms-systeem is gewoon een erg foute manier om te beslissen wie het beste kan zingen, al zouden ze nou die jury laten beslissen wie er elke ronde uit moet, dan zou idols tenminste nog ergens over gaan, nu slaat het gewoon helemaal nergens op :{
    als iemand écht zangtalent heeft, word diegene vanzelf ontdekt, en niet door zo'n achterlijk programma als idols

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft een vriendin en een kind dus ik denk het niet

8. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag is het de grote dag.....

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hehe ja, en de meningen op het forum zijn 50/50 LOL :D

10. mars15

mars15 Guest

maud kan altijd nog goed hockeyen

11. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Boris het uiteindelijk toch gaat winnen.
    Maud is dan misschien wel steeds meer gegroeit de afgelopen weken,maar Boris heb daarintegen bijna alles wel goed gezongen. (op dat nummer van the Rasmus na dan) :)

Ik vind het leuk om te zien maar het zal me verder ook een worst wezen wie het wint,zal ook niet gaan stemmen.
    Hoop eigenlijk ook wat meer Bloopers en/of slechte (nationale & internationale) deelnemers te zien :p

12. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voor maud: haar favo game was brute force (heeft ze ooit gezegd in de (?)theaterronde. Ze heeft dus in elk geval op een xbox gespeeld. Btw ik hoop dat ze optreed in een zwart t-shirt met een grote x erop:)

13. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij ziet er zo gay uit, en f#cking arrogant ook :{

btw.. ik was voor Marlies :cool:

14. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! =)

En dan dat gezeik dat Boris arrogant is..
    Hoe moet hij zich anders gedragen? Lijkt me best moeilijk
    om jezelf een houding te geven, zeker als iedereen
    loopt te zeiken dat je zo arrogant bent. :)

Oh ja...en Boris is natuurlijk gay..
    Ik zou maar wat beter opletten heren,
    want Boris heeft aan elke vinger 10 vrouwen hangen als die wil :9
    hehehe

15. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Het is heel erg spannend. :D

16. Sheex

Sheex Exordium

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan me helemaal niets schelen.
    Ze hebben geen van beiden de intentie om metal te gaan maken nadat de
    meest doelloze muziektitel in de pocket is dus voor mij zijn er geen winnaars,
    enkel losers!

17. gerjan

gerjan Guest

lol gaat gelijk op, ik kijk het nooit, kgok op boris. Beetje rasmus hoofd

18. Sheex

Sheex Exordium

Leuk Bevonden:
    0
    Liever Boris dan Maud, hoewel zijn The Rasmus interpretatie nogal slecht was..

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap niet dat maud zo ver is gekomen! Zingen kan ze niet! Marlies en Irma vond ik veeeeeeeeeeel beter! Ik snap het dan ook niet dat zij met Boris in de finale staat i.p.v. Jk.
    De een vind JK niks en de ander vind hem goed, en ik vind hem gewoon een goede zanger en entertainer.
    Maar ik hoop dat Boris wint. De gozer is namelijk echt een talent. Hij kan onwijs goed zingen, en het dansen gaat hem ook steeds beter af.
    Veel mensen vinden hem arrogant, maar ik denk gewoon dat hij heel erg zelfverzekerd is.
    Als Boris zou winnen en naar World Idol gaat, dan maken we tenminste kans. Met Jamai waren we vorig jaar laatste en als Maud Idols zou winnen en naar World Idol zou gaan, zal dat niet veel beter worden.
    Als we met Boris zouden gaan, dan maken we kans omdat die gozer echt goed kan zingen. Dansjes en uiterlijk zeggen niks! Kijk maar naar Kurt Nilsen, dat is net een stijve hark, ziet er uit als een Hobbit, kan goed zingen en is World Idol.
    Ik hoop op Boris.

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Boris is echt lelijk, jesus. Ik snap zowieso niet dat mensen stemmen... alsof je je geld nergens anders aan kunt uitgever ofzo. Die boris zal wel winnen omdat alle hippiemeisjes op hem stemmen.

Deel Deze Pagina