Finale is niet eerlijk
Jim is super populair bij de doelgroep dat super verslaafd is aan smsen en bellen (de jonge tienermeisjes) terwijl ouderen veel minder snel zullen smsen en jongens ook niet dus hij heeft een ontzettend groot voordeel gewoon.
ALs ze nou echt een Idol zochten dan zou een jury gewoon moeten beslissen wie het beste kan zingen en ook de andere eigenschappen heeft om een idol te zijn. Hun zijn immers degene die er verstand van hebben. Ze kunnen anders net zo goed weggaan.
Er wordt nu alleen maar gekeken naar uiterlijk enzo door het publiek die daar helemaal geen verstand van heeft want je kan mij niet wijs maken dat Jim het beste kan zingen en dus de beste idol is want dat is hij absoluut niet
Ze zoeken eigenlijk geen idol. Ze zoeken geld. Geld dat ze verdienen door de vele reclame inkomsten doordat er zoveel kijkers zijn, geld door het bellen en smsen en straks geld omdat al die meisjes net als bij K-otic ofzo de cd kopen omdat ze gek zijn van Jim en vooral dat de doelgroep is die cd's zal kopen bij dit soort programma's net als bij Starmaker.
Jim wint 100% zeker dus let maar op
Idols is dus eigenlijk gewoon super fake en zoveel mensen zien het niet.
Ik vond zelf Hind beste. Zij had echt zo'n mooie stem en zag er ook leuk uit enzo. Ik hoop nu dat Jamai wint want hij is beter dan Jim maar ik denk dat die kans heel klein is
Laatst bewerkt: 4 mrt 2003