1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] Doorgestoken kaart of niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2003.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    jaah dit is echt fake, eerst moest jim al drie keer er bijna uit, en nou ineens toch niet! Volges mij klopt et van geen kant.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie zegt trouwens dat die 'bank' bedoeld is voor de mensen die de minste stemmen hebben gekregen? Waarschijnlijk stond Jim constant bovenaan, of iig hoog, en hebben ze hem er alleen opgeplaatst omdat het zeker is dat ze er de volgende week flink mee kunnen cashen.

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me trouwens op dat iedereen vindt dat Jim niet kan zingen. Oké, zijn monotome stem is soms vervelend maar die jongen heeft zeker talent.

Toch geef ik de voorkeur aan Jamai, al heb ik liever geen van beide :{ Er waren veel beter zangers, maar die hadden uiterlijk niet mee.

4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Idols doorgestoken kaat is, Jim is gewoon eerlijk doorgegaan zaterdag. Hij heeft voor het eerst op de bank gezeten tijdens de ronde met de Nederlandse thema. Toen kreeg hij inderdaad erg veel kritiek en hij deed het voor zijn doen (hoe goed dat ook is:)) niet goed. Echter de week daarop met de jaren '80, toen hij dat liedje van Queen deed, was de jury tevreden over zijn prestatie. Ik vond hem zelf ook niet slecht. En wat zie je dan, hij zat niet op de bank. Hij heeft die stemmen gehad, doordat veel mensen hem goed vonden. Het is dus ook niet zo dat hij elke week op de bank heeft gezeten.
    Dat deze week Hind eruit is gegaan, is natuurlijk eeuwig zonde, ik vond haar altijd wel het mooiste zingen, maar ik hoorde duidelijk dat ze er af en toe naast zat. Het is gewoon een feit dat ze minder zong dan normaal. En ja, je hebt natuurlijk de groepen fans van een bepaalde kandidaat, maar ook de "zwevende kiezer". En die groep moet je als kandidaat elke week weer kunnen overtuigen door je zangprestatie. Dat deed Hind deze week dus niet.
    Verder lijkt het er natuurlijk op dat de stem van Jim zich wel degelijk ontwikkelt. Die hoge noten die hij haalt zijn echt heel knap. Wie nu nog zegt dat hij een monotone stem heeft, zegt dat denk ik gewoon uit jaloezie. Jaloezie die deze discussie sowieso al kleurt. Het is duidelijk dat iedereen dat wel zou willen zoals Jim, allerlei gillende meiden als ze hem zien en nationaal, en misschien als hij wint wel internationaal, bekend zijn. Ik geef toe dat ik zelf ook wel zou willen, maar daarom ga ik Jim nog niet verafschuwen.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wacht even Koen14, hoor ik je nou over hoge noten praten??? Die uit Jim's mond moeten komen??? Man, Jim heeft een bereik van niks, misschien hooguit 1 octaaf, hij zit constant in dezelfde toonhoogte, heel veel van de nummers die hij speelde moesten noodgedwongen getransponeerd worden, omdat hij er in de originele toonhoogte nooit bij zou kunnen komen, zelfs Crazy Little Thing van Queen, schandalig!

De stem van Jim is gewoon vervelend en saai om naar te luisteren. En als jij dan beweert dat ik dat uit jaloezie zeg, dan lul je - no offence - uit je nek, want no way dat ik jaloers zou zijn op dat broekie.

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat deze discussie gekleurd wordt door jaloezie. Zo moet je het opvatten. Natuurlijk kan ik dat van jou niet zeggen, want ik ken je verder niet, en ik wil ook niemand beledigen, maar bij mij in de klas heb je duidelijk mensen die jaloers zijn op Jim. Ik zeg het nooit tegen ze, want dan wordt het toch ontkend, maar het is wel duidelijk dat ze jaloers zijn. Waarschijnlijk komt dat ook wel omdat wij even oud zijn als Jim, ik ben 15, en jij ouder bent. Ik wil absoluut niet zeggen dat iedereen stikjaloers is, maar misschien toch een beetje:) En ja, dat iemand die veel ouder is dat niet is, is goed te begrijpen, maar zeg nou eerlijk, zijn leven nu is wel een heel eind in de richting van een jongensdroom.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet jaloers op Jim, sterker nog: ik zou niet eens in zijn schoenen willen staan.

Ik ben zelf ook zanger, en sta al jaren op het podium (ook al toen ik zou oud was als Jim nu is), dus ik weet wel enigszins hoe het is om in de spotlights te staan. Ok, niet zozeer als Jim nu geniet, maar toch. En omdat ik ook zing, weet ik uit ervaring dat Jims stem absoluut te wensen overlaat, en daarom ben ik er ook absoluut niet over te spreken.

8. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging me op zich niet om jou, maar om vele anderen. Nou ja goed. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, en ik ga er nu maar niet onnodig verder op in.

Vriendjes?:)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vriendjes!

* knuffelt * :D

10. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met darkwing duck eens hij zingt altijd op dezelfde toon echt saai.

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zelf al een beetje zegt. het is een commercieel programma en bedoelt om een artiest voort te brengen die vervolgens cd's verkoopt aan diezelfde bReEzAh sletjes die het 'verkloten'. Het is geen experiment maar een productontwikkeling. Zonder de commercie zie ik persoonlijk niets interessant aan het selecteren van een idool overgens.

En over de stelling. Natuurlijk is het doorgestoken kaart. Tenminste als je ervan uit gaat dat de beste moet winnen. De populairste van een aantal, op criteria geselecteerde, mensen wint.
    Ik hoop trouwens dat die Roger z'n plaat een succes wordt, kan die een hele lange tong uitsteken.

12. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook doorgestoken kaart. Hind staat overal bovenaan en Jim onderaan. Kweet niet meer of het op dit forum was, maar iemand zei dat hij amper door de lijn kwam bij Hind en bij Jom makkelijk er door kwam. Toevallig heeft de jury het altijd goed.

Maar het kan ook gewoon niet eerlijk verlopen. Want iedereen kan meerdere keren stemmen. Dus als al die meiden 269 keer in een uur sms-en, tja, dan kan ik ook doorgaan. Ook was er zaterdag een probleempje met de sms service, dus waarschijnlijk zijn daar de cruciale smsjes verloren gegaan. Hoe dan ook, het is gebeurd en terug draaien zal nooit gebeuren. Maar als die )&#!@^*(&(&* Jim gaat winnen, dan is het 100% zeker doorgestoken kaart.

13. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het wel doorgestoken kaart is, maar ik denk dat de finale wel eerlijk is. Alle 65+ ers stemden op jamai (nieuwe jantje smit), alle 13 tot 15 jarige meisjes stemden op jim, en de rest stemden op hind.
    Maar alle meisjes stemmen wel 100x, maar als er een cd uit is van jim kopen ze die vast geen 100x (ff doordenke)
    Maar als de finale maar eerlijk is...

14. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Finale is niet eerlijk

Jim is super populair bij de doelgroep dat super verslaafd is aan smsen en bellen (de jonge tienermeisjes) terwijl ouderen veel minder snel zullen smsen en jongens ook niet dus hij heeft een ontzettend groot voordeel gewoon.

ALs ze nou echt een Idol zochten dan zou een jury gewoon moeten beslissen wie het beste kan zingen en ook de andere eigenschappen heeft om een idol te zijn. Hun zijn immers degene die er verstand van hebben. Ze kunnen anders net zo goed weggaan.
    Er wordt nu alleen maar gekeken naar uiterlijk enzo door het publiek die daar helemaal geen verstand van heeft want je kan mij niet wijs maken dat Jim het beste kan zingen en dus de beste idol is want dat is hij absoluut niet

Ze zoeken eigenlijk geen idol. Ze zoeken geld. Geld dat ze verdienen door de vele reclame inkomsten doordat er zoveel kijkers zijn, geld door het bellen en smsen en straks geld omdat al die meisjes net als bij K-otic ofzo de cd kopen omdat ze gek zijn van Jim en vooral dat de doelgroep is die cd's zal kopen bij dit soort programma's net als bij Starmaker.

Jim wint 100% zeker dus let maar op
    Idols is dus eigenlijk gewoon super fake en zoveel mensen zien het niet.
    Ik vond zelf Hind beste. Zij had echt zo'n mooie stem en zag er ook leuk uit enzo. Ik hoop nu dat Jamai wint want hij is beter dan Jim maar ik denk dat die kans heel klein is

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  15. masterape

masterape Guest

Niet lulluh Hind is er uit punt uit en JIM wordt de winnaar.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies Proxi , je haalt me de woorden uit de mond.

Wat je zegt: als ze echt een goeie zanger/zangeres met de juiste kwaliteiten hadden gewild, hadden ze de jury de beslissende stem moeten geven. Nu is er zoveel kwaliteit afgevallen (Hind, Dewi, David, om er maar een paar te noemen), door de subjectiviteit van de kijker, die maar naar één ding kijkt: of er een leuk koppie op zit. Degenen die daadwerkelijk zo stom zijn om € 1,20 te vergallen door te stemmen, althans. En wij zijn dat? juist: die 13-jarige pubermeisjes, die smoorverliefd zijn op Jim, en dus al hun beltegoed maar opmaken door 10 keer op hem te stemmen...

De mensen die op Jamai stemmen, zijn de mensen die wél gevoel hebben voor muziek, vaak een wat oudere doelgroep, niet degenen die elke show met hun mobieltje in de hand zitten, laat staan om tig keer op dezelfde persoon te stemmen.

Ik vrees dus het ergste voor Jamai..

17. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de enigen die op jim stemmen, zijn die meisjes, hij heeft al een paar x op de stoel gezeten, en iedereen die eerst niet op hem stemde,stemt nu dus op jamai.
    Dus het word meisjes tussen 13 en 15 tegen de rest

18. masterape

masterape Guest

Dit is helemaal niet waar, Jim heeft ook een goede stem en denk je dat al die pubertjes dat mogen van hun ouders d8 et niet!

19. Hotshot

Hotshot Guest

tis zwaar nep, sweet hind is zwaar de populairste.....

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    dacht jij het niet??
    Zit jij nog op een middelbare school??
    Moet je toch eens ff rond checken en luisteren
    dan weet je al genoeg

Deel Deze Pagina