1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] Doorgestoken kaart of niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2003.

1. wessel

wessel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jim kan echt nie zo god zingen dat hij moet winnen maar hind was ook beter als jamai dus er zal wel iets nie kloppe

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al een keer in een oudere thread over idols heb gezegd
    zet er een mannelijke model neer of iemand waar jonge meisjes op vallen zoals Leonardo Di Caprio en de kans dat die wint is heel groot als die een beetje kan zingen

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Jim klinkt als een eenstemmige doedelzak, echt zingt slecht hij wint gewoon omdat ie zo lief is ofzo :mad:

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    whaha er was een Meisje die had 298 x voor Marieke ge-sms-ed 8)

whaha , met mobiel van der vader , zou zijn Baas blij mee zijn 8)

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    75 % van de school is voor JAMAI ,
    en 25 % van gestoorde meisjes is voor JIM 8)

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    toen ik naar huis fietste van school kwam ik 10 posters tegen

8x jamai en 2x jim :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nou, zo lief vind ik hem anders niet :{ :p

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Das mooi... maar toch, als al die meiden waar net de hormonen beginnen te werken allemaal op die lijpe, slecht zingende Jim gaan stemmen... Want die smsen 20 pleuro op in een uur

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jij ook al niet :p maar 95% van de meisje leeftijdscategorie 10-16 ofzo wel :{

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zolang Jamai maar wint,die kan iig nog zingen en is ook wel grappig

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja.. het is geen doorgestoken kaart denk ik hoor. Het is alleen de trieste waarheid dat bijna alle jonge meisjes (zeg maar 14 en jonger) op Jim stemmen en niet 1 keer, nee zoals gezegd soms hele beltegoed kaarten.
    En dat hij op de bank zat kwam omdat er een periode was waar er nog meer keus was. Toen was Jim gewoon duidelijk minder zodat een deel van de meisjes op een andere kandidaat stemde. Toen Jim op de kruk moest zitten schrokken ze allemaal en toen was het echt weer 100x voor Jim sms'en. Triest want goed beschouwd is hij echt 1 van de minste zo niet gewoon de slechtste van de kandidaten in de finale en heeft hij ook de meeste misstappen gehad.
    Nu met Hind de echte kwaliteit er uit is lijkt het erop dat Jim gaat winnen (de meisjes zijn natuurlijk al volop beltegoed aan het inslaan). Hoewel een deel van de mensen die in het verleden op Hind en Dewi enzo gestemd hebben wel op Jamai gaan stemmen, en Jim krijgt er waarschijnlijk geen grote groep stemmers bij. Maar of dit genoeg zal zijn...

12. masterape

masterape Guest

Ja maar dit is toch ook deels waar heb jij ooit een popster met een super stem gezien die er niet uitziet naast Michael Jackson dan?En al moet er dan nou iemand winnen is het Jim wel want Jamai vind ik niet echt een idol.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En of er lelijke popsterren zijn:

Wat dacht je van Mick Jagger:

Ook niet bepaald moeders mooiste, maar toch een pop/rock idool :)

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Damn, ziet hem daar 's gaar op de foto staan, kon je geen betere uitzoeken ? :p

Nah, ik gun het Jamai dat ie wint, hij kan 't beste zingen en heeft afentoe ook nog 's humor. Jim kan niks, alleen een leuk koppie trekken dat meisjes blijkbaar aantrekkelijk vinden.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hehe, heb wel ff expres de lelijkste uitgekozen :D

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of het doorgestoken kaart is..maar ze hebben zeker weten Jim erin gehouden omdat ie naar de 1e 5 afleveringen al een "fanclub" had. Dus die mensen van yorin die dachten van hé..!! Dat vinden ze dus een leuke jongen, kunnen we mooi wat kijkcijfers en bellende breezah sletjes (masterlijk woord) hun beltegoed kaarten op laten maken. En hij kon ook nog eens redelijk zingen...mooi dachten hun. Bij mij in de klas ook (ben 15) eerst vonden al die meiden uit mijn klas hem zo "lekker"en zo "mooi"zingen, nu zitten diezelfde hem helemaal af te kraken (fantastisch)!! Ik denk wel dat ze er goed overna hebben gedacht, maar het is weldegerlijk nep. Van dat vuurwerk geloof ik eigenlijk niet zo veel, heb jij ooit vuurwerk gezien dat gemaakt is voor iemand uit nederland ? Dat spul komt allemaal uit China, is veel te duur om dat hier naartoe te laten komen. Nahja we zullen het allemaal zien zaterdag!! 8)

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja of die nou kan zingen of niet hij is wel een idol, al die meiden zijn geheel idolaat van de jongen dus is hij een IDOL.
    Talent of niet en Jamai met zijn goede stem krijgt die panties echt niet wet van die ladies.
    Denk eerder dat hij goed scoort bij de Ridders van de bil afdeling.

Ut is gewoon vet jammer dat Hind er uit is gestemd.:'-(

18. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja hind moet terug
    we gaan demonstreren:+

19. Hotshot

Hotshot Guest

kom maar, zeg maar waar en wanneer...:{ :)

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1

Je mag maar 2x stemmen...

Deel Deze Pagina