1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] Doorgestoken kaart of niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2003.

  1. jaaaaaaaa Uber idee :+ we gaan naar t binnehof!!!!! ik twijfel eigenlijk of t doorgestoken kaart is ik denk het eigenlijk wel want jim heeft echt zo'n F*CKIN zeurstem het lijkt wel een siamwese kat die op zn staart word getrapt ik stem op jamai 4 sure
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    K'ging net folders lopen in de wijk , beetje checken of er Posters hingen..

    ongeveer 20-25 posters die ik zag , 18 van Jamai en 7 ofzo van Jim.

    Ik vind zelf dat JAMAI ook moet gaan winnen..

    KILL THE TIENERMEISJES DIE JIM UITERLIJK MOGEN , op de Cd hoor je hem toch niet 8) 8) .... Dream on Girls , and listen to the Music ....


    :D , en op School is Jamai veruit de Favoriet ... als Jim wint gaat er denk ik een zwarte deken over onze school heen 8) ...

    *das mooi, want nu kan ik stiekem onder de les uitslippen , niemand die me ziet in het donker 8) * (maar goed ook :+ , voor de slimeriken die me wilden Fucken ;) )
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    lol desertfox= een desertclown..
     
  4. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Jim moet in mijn optiek idol worden. Hij heeft helemaal niet zo'n beperkt bereik; zijn kopstem is erg goed zelfs. Hij heeft een 'grote stem', alleen haalt hij er absoluut nog niet uit wat erin zit. Maar dat komt nog wel..

    Jamai vind ik NEP. Echt een jongetje dat vroeger gepest werd en daarom een dik schild om zich heen gebouwd heeft. Dat overdreven vrolijke gedoe van em.. bah.

    ah fuk it, niemand deelt deze mening waarschijnlijk.. Ik stem iig op Jim as. zaterdag :cool:
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je mening wordt wel gewaardeerd hoor, emusa :)

    Alleen behoor je idd tot de minderheid die Jim wél goed vind.... maar daar kun jij ook niks aan doen hoor ;)
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Dus niet er hadden eerst 2 meisjes ongeveer 300 keer gestemd.Met hun vaders telefoon :+
     
  7. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat had ik ook gehoord.
    Volgens mij is het geen doorgestoken kaart, maar staat al wel van te voren vast wie er gaat winnen en dat is Jim. Dat hebben niet de makers besloten, maar dat is omdat degenen die Jim goed vinden (tienermeisjes) er meer geld voor over hebben om te gaan stemmen dan degenen die bijvoorbeeld Hind goed vinden.
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    het staat gewoon al vast dat Jim gaat winnen omdat hij er goed uit ziet een goede stem heeft en erg jong is.. hij heeft dus nog een hele lange carriere voor de boeg en zal zich verder ontwikkelen tot een superster (denken die van Idols dan)

    ik persoonlijk vind datie niet goed zingt.. (1 tonig) en Jamai is een stomme :+ die wil opvallen volgens mij wordt hij de 2e Paul de Leeuw zun figuur heeftie al }:]
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop dat jim wint..niet omdat ik hem goed vind maar ik gun het die faggot boy jamai simpelweg niet
    er zijn al veels te veel van zulke types op de nederlandse tv
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het staat volgens mij al vast wie er eigelijk moet winnen: jamai, hij is bij bijna alle jongens favoriet en bij een groot deel van de meisjes ook (op mijn school dan en volgens mij ook op andere scholen). daarbij komt ook nog dat er veel meer poster van jamai hangen dan van jim, de enige reden waarom jim misschien wint:

    -omdat dat kleine groepje vaak SMSt
    -omdat idols nep is

    maar ik denk dat NL vind dat jamai moet winnen (wat dus niet betekend dat hij wint)
     
  11. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Jamai is echt de grootste idioot die ik ooit heb gezien, Dewi moest winnen. Maar ik zal mij hier niet verder mee bemoeien, want ik heb op de eerste afleveringen na nog maar een paar keer een paar minuten gezien.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok, heb ff wat meningen geturfd, en de tussenstand tot zover is:

    Idols is nep: 27 mensen zijn het hiermee eens
    Idols is echt: 6 mensen zijn het hiermee eens
    Ik ben niet zeker 3 mensen vinden dit.

    Totaal: 36 stemmen

    Dat betekent dat de overgrote meerderheid (75%) meent dat Idols doorgestoken kaart is. Dat geeft al wel aan hoe groot het vertrouwen is in de authenticiteit van het programma.

    Het zal mij benieuwen wie er morgen tijdens de grote finale als grote winnaar uit de bus zal komen. Al heb ik zo het voorgevoel dat het wel eens slecht af kon lopen met arme Jamai, ook al verdient hij het volgens mij (en volgens velen met mij) het meer om te winnen dan zijn concurrent Jim. We zullen het zien....
     
  13. xforz

    xforz Guest

    Ja idd
    :mad:
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Idols triest.. mooi dat ze jonge talenten een kans geven, maar het is gewoon compleet doorgestoken kaart.

    Dit is niet een eerlijke manier van talenten een kans geven.. (IHMO)
     
  15. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik let nie echt op de posters, maar van wat ik zie staat et:
    jim:6
    jamai:1
    CDA:2 :+
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    W00t, doet CDA ook mee??

    Nooit geweten dat balkenende kon zingen :+
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    check this

    :+
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whahaha lol, hij kan nog dansen ook!!!

    Een echte idol :+
     
  19. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem helemaal afgeluisterd?
    wouter bos doet niet meeeeeee
    whaha ROFL
     
  20. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    lijp ik ga 300 keer voor peter jan stemmen! :+
     

Deel Deze Pagina