1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] Doorgestoken kaart of niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2003.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    niet gezien, ook niet te vinden op ster.nl

    (ach,deze zijn ook wel leuk :))

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd briljant, ik had het opgenomen omdat ik naar een voorstelling moest voor ckv. Ik was de reclame aan het doorspoelen, wat zie ik daar: Vincent!!! Ikke helemaal wild:9 Dus ik kijk die reclame, ik lag echt helemaal dubbel! Toen die reclame drie keer achter elkaar gekeken. Echt machtig!:D

    Nu nog even de geruchten dat Idols nep zou zijn de kop indrukken, dit komt uit het archief van de Telegraaf.

    http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=302550&pagina=1&query=idols&alleenrecent=on&bron=alles

    Geruchten over Idols
    13 feb 2003
    door Nienke Oort

    AMSTERDAM - "De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D." Geruchten op het internet. En ook in radioland wordt er een sport van gemaakt om 'bewijzen' te verzamelen dat Idols doorgestoken kaart is.


    Tot nu toe is het echter nog niemand gelukt om de Holland Media Groep (HMG) te betrappen op iets dat niet door de beugel kan. Woordvoerder Jaap Paulsen: "Logisch, want er is ook niets."


    Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '


    Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."


    Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.


    Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."


    In het radioprogramma 'Rinkeldekinkel' van Jeroen van Inkel werd gemeld dat er al vuurwerk is besteld in de letters H I N D. De woordvoerder: "Echt de allergrootste onzin. De programmaleiding zou dat vuurwerk besteld hebben; de programmaleiding houdt zich niet met dit soort zaken bezig."


    Hij voegt eraan toe dat Radio 538-dj Jeroen van Inkel is uitgenodigd in Studio 22 voor komende zaterdag. "Dan kan hij, samen met Irene Moors - want ook zij heeft zo haar twijfels - getuige te zijn van hoe de uitslag ons bereikt."


    En dat de single al bij de liedjesschrijvers Fluitsma & Van Tijn klaar ligt voor de winnaar? Paulsen: "Het klopt dat de single van de winnaar geproduceerd wordt door het duo Fluitsma & Van Tijn. Het klopt niet dat het nummer al klaar ligt. Er wordt op dit moment gekeken naar de mogelijkheden voor de overgebleven kandidaten. Zo zou de winnaar als eerste single een cover uit kunnen brengen, net zoals Gareth Gates en Will Young dat in Engeland deden. Maar ook dat ligt niet vast. Er is gewoon nog geen besluit genomen."

    Zeg maar zo ongeveer alle dingen die hierin gezegd werden is niet uitgekomen.
     
  3. masterape

    masterape Guest

    Jamai heeft gewonnen punt uit. Al was het doorgestoken kaart had Jim wel gewonnen. En de jury was veel te SOFT!
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    man ik kom op school en ja hoor: Ja jamai heeft gewonnen eh, hij kan echt goed zingen maar is een beetje gay, als jim jamai's stem had had jim gewonnen...

    hier ben ik t dus echt niet mee eens!!! ze kunnen geen van beiden zingen .. wat vinden jullie daar nou van?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een minuut of 5 lachend op de grond gelegen :cool: Brillian
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whahahaha, ik had er al van gehoord (die jongen woont bij ons in het dorp :eek:) dat ze zo'n reclame opgenomen hadden, maar ook ik heb in een scheur gelegen :D

    Trouwens, het leukste onderdeel van de hele show zaterdag vond ik nog de 10 slechtste kandidaten. Man man man, daar zaten een paar lachwekkende types tussen :) Dat nummer Thank you for the music klonk ook nergens naar :p
     
  7. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Die neger die daarin meedeed, die met die kraaltjes, (edward aka eddy) is de ex van men zusje :D Hij is echt the laughing stock nu. :)
     
  8. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Die reclame is idd super!!!, Jamai heeft terecht gewonnen. Ik vind dat Nummer Step Right Up echt Supergoed! (moet je maar eens downloaden!! kazaa bv)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  9. masterape

    masterape Guest

    Ik vond die Jury commentaren top 10 lachuh. Bijvoorbeeld: Ja ik vond je niet goed genoeg. Meisje loopt weg, Jurylid: Kom eens terug! Ja. Ik vond je ook niet goed:+
     

Deel Deze Pagina