1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols] ECHTE artiesten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Perfect_Shit, 9 mrt 2003.

  1. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat het succes van Jim lang zal duren, dat van Jamai zal zeker weten langer duren. Zelf vind ik die single van Jamai nog wel een leuk nummer. :D
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk niet dat ze het gaan redden, want mensen zoals j. lo en al die andere bekende mensen die zijn ontdekt gewoon, maar dit is een beetje kunstmatig ontdekt worden....het moet in je zitten maar dat zie ik niet echt bij hun..maarja ik kan het natuurlijk ook mis hebben!
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoezo het zit er niet in? Jamai gaf echt wel een lekker showtje weg!
    En vijf minuten nadat hij hoorde dat hij had gewonnen stond hij nogmaals knuffelend en foutloos zijn single te zingen. Impressive shit dude! :cool:
     
  4. Tulip

    Tulip This space for rent

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin.
    Iets goed vinden omdat het een goed uitgewerkt businessplan zou hebben is natuurlijk lariekoek.
    Dan zou ik ook achter Saddams succes, het uitgewerkte plan van Hitler en de entertainment waarde van Stalin moeten staan zeker?
    Kom nou toch.
    Dat er zoveel mensen naar deze rommel kijken zegt meer over die mensen dan over mij.

    Blijf vooral zelf denken in plaats van achter de grote massa aanlopen.
    Rommel is rommel, ongeacht of het in grote hoeveelheden over je heen wordt gestort of niet.
    En dit programma was pure bagger.
     
  5. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie; dit programma vond jij pure bagger.

    Ik vind niet dat je na drie minuten kijken een goed oordeel kan geven over een programma. Het enige dat jij opnoemt zijn vooroordelen omdat je (zoals Koesj al zei) waarschijnlijk zelf iets tekort komt. Ik vond het programma erg leuk en talent was er zeker, het was dan wel wat commercieel en zo, maar dat doet toch niets af van het plezier waarmee je zo'n programma kan kijken. Ik denk dat we sowieso de komende maanden nog veel gaan horen over Idols, want het zit er dik in dat naast Jamai ook Hind en enkele anderen een contract aangeboden krijgen. Of ze dan een succes worden, we'll see.
     
  6. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    bagger of geen bagger, iedereen heeft recht op een eigen mening. maar ik weet wel dat ik mij tijdens de voorrondes echt vermaakt heb. ik heb mensen gehoord die dus echt niet kunnen zingen. zelfs mijn kat liep op een gegeven moment snel het huis uit. vooral de opmerkingen van de jury waren de moeite waard.

    oftewel vermaak.
     
  7. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    /koesjt Eckie

    Tulip: als jij het zo op 'waarde' weet te schatten bekijk het dan van twee kanten. Leg me trouwens geen woorden in de mond over het waarderen van Stalin en Hitler, dat station wil je niet passeren.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk niet dat Jamai/Jim een wereldster wordt. In elk land is een idols zo'n beetje en wat moet het buitenland met onze winnaar? Maar ja, misshcien. Die jongens zijn binnekort binnen kwa geld en jamai heeft 19 maart een #1 hit met z'n single.

    Maar in Nl houden de jongens het een halfjaar/jaar/2jaar vol
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Jamai houd 't geen 2 jaar vol...

    Hij heeft net een platencontract binnen voor 3 jaar. Dus minimaal 3 jaar zie je hem nog op de tv.

    Ook al slaan zijn hits niet aan, toch blijft hij 3 jaar nummertjes uitbrengen.
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was geweest dan had ik een bril + gehoorapperaat gekocht. Die jamai/Jim/Hind/Dewie kunnen echt f*cking mooi zingen (ben geen fan van Idols, maar iedereen ziet dat).
    Maarja ieder zijn smaak zal ik zeggen.
    Ik vond Idols de laatste paar afleveringen wel een beetje afgezaagd, maar om die eerste audieties te kijken, daar bleef ik echt voor thuis echt zo lachen

    Die reclame is echt GOED, ik kwam niet meer bij
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  11. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ze heet Dewi. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu gelezen dat Jamai een duet op zijn album wil zetten met Hind...

    En Jim is helemaal maf geworden; op Tmf was er zo onderin beeld een vraag, er stond zo:
    'Met wie wil Jim een duet opnemen'
    A. Hind
    B. Dewi
    C. Beyonce

    Ik had echt zoiets van: Waarom staat Beyonce er nou tussen? Daarbij verbleekt Jim helemaal..
    Blijkt het antwoord nog Beyonce te zijn ook!!! :p

    Ik kan niet begrijpen dat hij zichzelf nu al zo goed voelt dat hij al lang gesettlede mensen in de muziekwereld denkt te kunnen evenaren... Gelukkig staat er in de vraag: wil JIM... HEt lijkt me wel heel sterk dat Beyonce dit ook wil; zo'n snotjong met een kutstem....
     
  13. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Willen is iets heel anders als het ook echt vragen/uitvoeren.......
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou jamai en jim kunnen dus echt niet zingen dus die kunnen nooit het zelfde als sita doen
     
  15. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze nu eerst een jaar heel erg veel optredens hebben en singles uitbrengen en dat je daarna steed minder iets van ze gaat horen. Zo gaat het vaak met dat soort mensen.
     

Deel Deze Pagina