1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Idols]Intwine - happy?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balleknieper, 8 mrt 2003.

1. jelle v

jelle v Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een saai en eentonig nummer, de hele tijd dezelfde tekst. Mag toch hopen dat niveau niet als "groots" wordt gezien in Nederland. Daarentegen, het niveau van de Top40 in Nederland is natuurlijk ook uiterst laag, maarja in welk land is de top40 eigenlijk niet grotendeels bagger.

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je al wat meer uitgepuzzeld?
    Ik hoorde de radio-versie laatst ook... op de radio! :cool:
    Afijn in die versie zitten wel een paar leuke rifjes die het wat spannender maken. Helaas is m'n geluidskaart nu nogal brak dus kan ik het zelf niet uitzoeken... :{

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, eigenlijk niet zo mee bezig geweest :eek:

Maar ik heb een site gevonden waar ie al helemaal uitgetabd staat. De single-versie, that is, niet de accoustische. Komt van een site waar imho de duidelijkste tabs te vinden zijn, www.rawktabs.com

Dit is hem:

http://www.musicfrom.nl/rawktabs/archive/intwinehappy.doc

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het helemaal niet zo`n slecht nummer, ik vind het best wel goed klinken...

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Uitgeaccoord bedoel je. Hier staat geen tab in, en dus ook niet de loopjes die ik bedoelde... :\

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dude, wees creatief, improviseer! Dacht je dat die lui van Intwine dat ook zo netjes op papier hadden? |:-
    Tuurlijk niet, die hebben een akkoordenschema, een riffje (de riff van het couplet staat uitgetabd, dezelfde als degene die ik al had bedacht), en daarop improviseren ze. Gewoon een tokkeltje van maken, zo moeilijk is dat niet :cool:

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    I know, en dat doe ik met m'n eigen nummers ook wel.
    Als ik een nummer van iemand anders speel wil ik het echter zo precies mogelijk spelen zoals zij het doen. Ze hebben er ongetwijfeld veel tijd in gestoken en wie ben ik dan om te zeggen dat ik het in 5 minuten beter doe?
    Daarnaast zit de herkenbaarheid van een nummer vaak in de kleine rifjes of kleine afwijkingen van het standaard accoorden-patroon.

Anywayz als ik dat nummer 100% op hun manier uit me kop ken, en ik denk er iets aan te kunnen verbeteren dan zal ik dat zeker doen. Ik ga alleen niet m'n eigen nummer verzinnen omdat ik te lui ben om goed naar dat van hun te luisteren.

Laatst bewerkt: 18 apr 2003

Deel Deze Pagina