1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Idols ontmaskerd!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JT Chinaski, 4 mei 2004.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het artikel over Boris in de Nieuwe Revu van deze week en trek je conclusie. Je krijgt er overigens een gratis een cd bij van "sofuja". Zeker is dat Boris kan zingen, voor de rest kan het allemaal fake zijn.

2. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik niet met je eens.....:'-(

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig dat pa en ma het erop hadden staan. Ik meen dit ook gehoord te hebben ;)

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hallo meneer bijdehand hoe je het ook went of keert het blijft muziek

5. Iedereen maakt zich zo druk! Waarom zou Idols gaan liegen. Ze winnen er toch niks mee als ze liegen?

Speciaal voor de mensen met een leesachterstand: Waarom zouden ze een winnaar zelf kiezen! Wat voor een voordeel hebben ze erbij als ze de winnaar zelf gaan kiezen? De muziekindustrie wacht juist op een gekozen Idol omdat ze dan zeker weten dat die goed gaat verkopen!

De mensen hitsen elkaar op met allerlei complot theoriën waar helemaal nergens op slaat.

KEEP THE SOUL ALIVE! ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2004
  6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    HAHAHAHHAHAHAHA
    Think again!
    Die kinderen brengen miljoenen op!!

7. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom bestaat Idols anders. Het levert echt miljoenen op dus das lekker geld verdienen. Al die mensen die SMSen of bellen naar idols. Daar verdienen ze ook veel mee.

8. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

mu·ziek (de ~ (v.))
    1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van de schoonheid van dat geluid of als expressie van gevoelens

hmm volgens mij zijn het wel mensen... dus ja tis wel muziek.
    wel vaag eigenlijks als een kikker zingt (kwaakt met een ritme) is het geen muziek

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    nou, echt geen miljoenen...
    denk aan jamai, jim.. die mogen al blij zijn dat we nog weten wie ze zijn.

10. Moeilijk hé? Begrijpend lezen!
    Reageer eens normaal man! Echt een raar kind ben jij!

Alsof ik niet weet dat Idols bakken met geld verdienen! Ik ben GVD de grootste econonoom van de school met een 9,5 op rapport voor eco dus mij hoef je dat niet te vertellen!! Niet dat ik me zo goed voel maar alleen om aan te geven dat je dat mij niet hoeft te vertellen.

Lees het gewoon eens GOED

Dit heb ik erbij gezet: Waarom zouden ze een winnaar zelf kiezen! Wat voor een voordeel hebben ze erbij als ze de winnaar zelf gaan kiezen? De muziekindustrie wacht juist op een gekozen Idol omdat ze dan zeker weten dat die goed gaat verkopen!

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

De grootste econoom van de school met ene negen en een half? Hmm, welke klas, welke jaargroep?

Wist je dat er hiet misschien wel mensne zitten die economie hebben gestudeerd?

Maar dat terzijde :)

Jouw avatar bevat Nederlands twee grootse economen.

12. Rijnlands, examenjaar, gymnasium.

En al heb je een 9,5 op je rapport, een brugklasser kan het ook wel begrijpen dat Idols veel geld verdient door al die reclame, smsjes enzovoort. Hoop ik tenminste. Anders is het wel heel slecht gesteld met het onderwijs in Nederland.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Idols is gewoon pure commercie. En ook al denk je dat het doorgestoken kaart is, dat zal idols dan weer leuk vinden; van de nieuwe revu met cd-tje van Boris zijn er ook al weer 80.000 over de toonbank gedaan. Dus je kan nou wel zeggen dat je ertegen bent, maar je kijkt er zelf ook naar en iedereen stinkt erin.

14. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dus wel miljoenen. Al dat bellen, smsen, kaarten voor concerten, entree live uitzendingen van Idols. En dan ook nog de CD's.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja, maar denk je dat Boris dat allemaal in zijn zak mag steken? NOT!
    alles gaat naar managers, eyevision, pr-mensen en dan nog alle constante en variabele kosten daarbij. Hij zal het neit slecht hebben, maar miljonair wordt ie niet.

16. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje nutteloos om je schoolresultaten erbij te halen, maar wat je verder zegt is idd zo duidelijk als t maar zijn kan. Wat heeft Idols eraan om zelf een winnaar te kiezen? Tis juist een prachtig systeem, dat stemmen met sms'jes. Ten eerste levert het bakken met geld op, ten tweede weet je wie populair is en wie niet...

Dus Bas en Joel: Jullie waren gewoon niet populair, dus ga niet achteraf Idols de schuld geven dat jullie er zo vroeg uitlagen!!! Losers!

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik denk zelf dat Idols geen doorgestoken kaart is. Wel wordt er, net als bij elke TV uitzending, gemanipuleerd door dingen selectief in beeld te brengen. Het commentaar van de jury bijvoorbeeld, mensen die weinig verstand van muziek hebben nemen die mening al snel voor waar aan. In de laatste uitzending zeiden ze niks negatiefs, maar toen ik Maud dancing in the street hoorde zingen klonk het eerste couplet net niet helemaal zoals het moest klinken. In de terugblik namen ze uiteraard niet dat stukje over.

Wle verdienen ze uiteraard miljoenen aan idols, maar daar gata het nu niet om natuurlijk.

Bas en joael kwamen niet verder omdat Bas, niet goed genoeg zong en hiervoor niet kon compenseren omdat hij een in mijn ogen arrogante irritante uitsstraling heeft, en Joel had direct al geen kans dankzij zijn vader en beknepen stemgebluid.

18. Jij begrijpt het tenminste!

Check je reputation points *) In de pocket!

1 persoon vindt dit leuk.
  19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd.. Boris zal een standaard manager contract krijgen waarschijnlijk.
    Dat betekent manager krijgt 35% van de bruto inkomsten.
    Artist houdt dus pas geld over als alle overige kosten van de inkomsten zijn afgehouden.
    Miljonair zal Boris ook zeker niet worden hierdoor. Het is zelfs te hopen voor hem dat ie niet zoals Jim en Jamai nu wegvallen volgend jaar door de nieuwe idols.
    De enige die rijk worden aan dit programma zijn de mensen achter het programma en de managers etc.
    Niet de artiesten.! Vind het wat dat betreft ook wel sneu voor ze. Er worden gouden bergen beloofd maar uiteindelijk worden ze genaaid.

Of Idols door gestoken kaart is ja of nee maakt niet eens echt uit. Het wordt wel gemanipuleerd zoals The Walrus ook al zegt.
    Maar waar het om draait is dat het veel geld binnen brengt. En daar gaat het de voor de mensen achter idols om.
    Het maakt ook niet eens meer uit of Boris nou wel of geen succes wordt.
    Er is allang genoeg poen binnen gekomen. En die eerste CD van hem zal best verkopen, en die van Maud ook. En tegen de tijd dat ze minder populair beginnen te worden is Idols 2005 er al weer (zie jim/jamai) en begint het spelletje weer opnieuw en zit weer iedereen voor de buis en sms'ed a 90ct per bericht.

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wel denk ik dat je boris niet echt kan vergelijken met Jim en Jamai. je zet dan namelijk een zestienjarig jochie dat redelijk kan zingen tegenover iemand van 23/24 die goed kan zingen. In de eerste instantie brengt die boris commerciele troep uit, vrag is hoe het is gesteld met zijn songwriting skills en wat zijn aandeel was bij eerdere bands. Ik denk dat hij ene snelle dood sterft als artiest maar je kan het nooit uitvlakken.

Deel Deze Pagina